Тема «Знай свої права, тваринко!»

Про матеріал
Мета: розвивати пізнавальну активність, , формувати у дітей моральні почуття, думки, сприяти розвитку креативності. Стимулювати дітей до творчої діяльності; активізувати словник дітей, розвивати зв'язне мовлення та мислення, вміння використовувати узагальнюючі слова; виховувати у дітей дбайливе ставлення, почуття, співпереживання до домашніх тварин, бажання допомагати безпритульним тваринам.
Перегляд файлу

Охрімівський ДНЗ « Казка» Кирилівської селищної ради

 

 

 

 

Інтегрована розвивальна діяльність дошкільників молодшої групи з пріорітетом мовленнєвого компоненту та естетичного розвитку 

«Знай свої права, тваринко!»

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вихователь

молодшої групи

Гаврикова Марина Олексіївна

 

 

 

 

с.Охрімівка

 

Тема «Знай свої права, тваринко!»

Мета: розвивати пізнавальну активність, , формувати у дітей моральні почуття, думки, сприяти розвитку креативності. Стимулювати дітей до творчої діяльності; активізувати словник дітей, розвивати зв'язне мовлення та мислення, вміння використовувати узагальнюючі слова; виховувати у дітей дбайливе ставлення, почуття, співпереживання до домашніх тварин, бажання допомагати безпритульним тваринам.


Хід заняття     


1.Психогімнастика


Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку, діткам усім!

Доброго ранку, сонечку ясному!

Доброго ранку, садочку прекрасному!

Вліво – вправо поверніться,

Одне одному всміхніться



2. Мотиваційна діяльність За вікном помічаємо лист.                      

Вихователь..-Цікаво, від кого цей лист.?

(Розглядають листа) -Малята цей лист від Тітоньки Сови. Вона вчора літала по нашому селу  і побачила не зовсім приємну ситуацію, яка дуже її засмутила. Тітонька просить розібратися нас і якось вирішити проблему, яка виникла. Щоб нам було зрозуміліше, що ж це за проблема, Сова сфотогрофувавала нам все на фотоапврат   і прислала нам фото Перегляд фото  (  в конверті з листом були фото)

Вих.-Малята,що трапилося з песиком? Чому він сумний?                                                                                                                                                       (Відповіді дітей)

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь - Так уже склалося, що люди часто виявляються невдячними за те, що тваринки роблять для них, викидаючи своїх вихованців на вулицю. Бувають випадки, коли тваринка загубилась, і господарі не можуть її знайти, а бувають і такі безвідповідальні господарі, які й не шукають.-Але тварини також живі істоти ,і мають мрії.Пропоную вам , дітки, пограти в  гру.

Гра «Якою тваринкоя я хочу бути .Чому?» Правила гри: діти ланцюжком  передають кульку і говорять, якою тваринкою хочуть бути , та за допомогою вихователя розповідають чому саме нею. Наприклад: «Я  хочу бути  котиком, тому що він вміє мурликати.» або «Я хочу бути песиком, тому  що він добрий  ».

3.Вихователь – Сьогодні ми станемо справжніми захисниками тваринок і створимо пам’ятку з правами для тваринок. А ці кульки із завданнями нам допоможуть.

1.кулька- Д/гра «Чий малюк?»( Мета: Формувати вміння співвідносити слова ,які позначають назви тварин з назвами їх дитинчат. Розвивати зорову пам'ять, увагу. Розширювати уявлення дітей про навколишній світ, підтримувати інтерес до живої природи.) Кожна тваринка, як і дитинка, мають батьків і мають право на сім’ю.Щож перша наша сторінка це – «Право на сім’ю».

2.кулька.- Д/гра «Хто де живе?»(Мета: закріпити місце проживання тварин, (ліс, поле, водоймище, ферма) розвивати увагу, пам'ять, мову, дрібну моторику рук, вчити ділити тварин по групах ; виховувати вміння працювати в групах.)Кожна тваринка має право на житло.-Наступна сторінка – «Право на житло».

 

 

 

 

 

 

 

4.Фізкультхвилинка.


- Що ж, мабуть, прийшла пора трохи відпочити.

- Прошу всіх встати і повторювати рухи за мною.


Ой, хто бачив чи ні (взятися руками за голову)?

Утік песик мій (розвести руки в боки).

Отакий маленький (присісти)

І рудий усенький (показати вуса),

Білі вушка і ніс (показати вушка, ніс),

І ще бубличком хвіст (показати руками хвіст).

Повторити двічі


 


Вихователь - Пам’ятайте, ми відповідальні за тих, кого приручили. Діти , а чи є у вас вдома домашні улюбленці?- А хто з вас допомагає батькам піклуватися про тваринок? І як саме ви це робите?(Відповіді дітей)

3.кулька- Д/гра «Нагодуй тваринку»

Мета :продовжувати знайомити дітей з зовнішнім виглядом і назвою тварин та їх харчові вподобання, виховувати пізнавальний інтерес, любов до всього живого.- Наступна сторінка –«Право на харчування»-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Так, наші тваринки повинні добре харчуватися, щоб гарно почуватися і не хворіти. А що ж робити ,коли тваринка захворіла? Діти чують знайому пісеньку з мультика про лікаря Айболита .-Що ж це за лікар такий? (Відповіді). Діти наш лікар Айболить дуже поспішає до Африки рятувати маленьких звіряток. Але, ох лихо, він не встиг зібрати свою валізку з медичними препаратами. Допоможемо йому !

4.кулька Д/гра « Збери валізку для Лікаря Айболита» Мета: Закріпити назви предметів, які необхідні для першої невідкладної допомоги та правила користування ними, виховувати бережне ставлення до здоров’я оточуючих.-Діти, тож до кого ми звертаємося, коли з тваринкою трапилася біда? Діти: – До Айболита.

Вихователь – Або до ВЕТЕРИНАРА, лікаря , який також лікує тваринок. Тому що , кожна тваринка має право на лікування.- Якщо у вас проживає песик або котик, то необхідно їх годувати, розчісувати їм шерсть, водити у ветеринарну лікарню на огляд та щеплення, вигулювати, купати їх, якщо вони забруднились (але лише з дорослими), гратись із улюбленцем. Право на лікування

5.кулька з сердечком.

Вихователь - Наступна наша кулька лише з сердечком. Як ви вважаєте, що це означає?(відповіді дітей)

- Так  правильно, це означає любов і піклування, на яке заслуговує кожний : і тваринка і людина!

-Запрошую вас, дітки, до нашої образотворчої майстерні, щоб прикрасити це сердечко і цим самим створити емблему для нашої книжечки про права тваринок, яку ми сьогодні виготовили.

 

 

 

 

 

 

 

5.Практична діяльність.

 Аплікація «Бережіть тварин!» Мета: розвивати дрібну моторику, увагу, спостережливість, творчі здібності; закріпити вміння акуратно наклеювати зображення; виховувати любов до природи.

-Показ вихователем послідовності.


-Пальчикова гімнастика «Кицька»
Є у нашої кішки лапки,
А на лапках - цап-царапки.
Цап-царапки, нагідки,
Дуже гостренькі вони.
(Діти показують лапки, пальці стиснуті в кулачки, обидві руки викидають вперед, пальці розтискають (два рази на кожен такт). 
Кішка цілий день клопочеться,
Кігтики кішка точить.
Наточила, спать лягла
І уві сні сказала: «Мяу»
(Гострять «кігті» - проводять пальцями по столу, розтискаючи і згинаючи їх. Кладуть руки під голову, піднімають голову і вимовляють «Мяу».)


Самостійна робота дітей з індивідуальним підходом.

 

 

 

 

 

 

6.Підсумок заняття.

Вихователь - Яку гарну книжечку «Права тварин»  ми виготовили. Не забувайте, що ви відповідальні за тих, кого приручили. Майте чуйне, щедре і добре серце, у якому знайдеться місце для любові до тваринок!

-Але у нас ще залишилися сердечка з логотипами «Бережіть тварин» і я пропоную приклеїти їх до наших кульок і випустити в повітря, щоб багато людей отримали їх і стали добрішими до тварин.

 

 

                                                                                 

                                                                                                                                           

 

                      

 

 

                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 травня 2021
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку