Тема: Зв’язок дій додавання і віднімання . Складання і читання прикладів на додавання і віднімання. Написання цифр.

Про матеріал

Вправляти дітей у складанні і розв'язуванні прикладів. Вчити використовувати зв'язок віднімання з додаванням під час розв'язування прикладів. Виховувати уважність, дисциплінованість, бажання допомогти звірям повернутися у їхні домівки.

Перегляд файлу

Тема:    Зв’язок дій додавання і віднімання . Складання і читання       прикладів на додавання і віднімання. Написання цифр.

 

Мета:    Вправляти дітей у складанні  і розв’язуванні прикладів. Вчити ви-

 користовувати зв’язок віднімання з додаванням під час розв’язу-

 вання прикладів.  Виховувати уважність, дисциплінованість, ба-

 жання допомогти звірям повернутися у їхні домівки.

 

Обладнання:  малюнки звірів, картки для усної лічби, дидактичний мате-

 ріал, малюнки доміно.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

 

  • Діти! У нас сьогодні ніби свято

Гостей зібралося багато.

Ану ж на них ви подивіться

І веселенько усміхніться.

 

- Діти, сьогодні я хотіла повести вас до зоопарку, але мені повідомили, що там трапилася біда. Хтось уночі відчинив клітки і випустив усіх звірів.

Давайте допоможемо тваринам повернутися в їхні домівки. Для цього нам потрібно бути уважними, дружними, дисциплінованими, допомагати при потребі своїм товаришам.

 - Щоб повернути тварин до зоопарку треба розв’язати слідуючі завдання.

 

ІІ.  Повторення вивченого матеріалу

.

1.Усні обчислення.

 

а) порахувати від 1 до 10; від 10 до 1

.

б) відшукати пропущені числа.

        1 2 4 5 7 8 9           1 2 3 5 6 8 9         1 3 4 6  8 9

- Ви добре справилися із завданням і допомогли першому звірові повернутися до зоопарку. Подивіться хто це.  (Лев)

 

в)-  Назвати «сусідів» чисел 4, 7, 9.

   -   Назвати число, що передує числу 5, 7, 10.

   -   Назвати число, що слідує за числом 8, 4.

   -  Яке число стоїть між 6 і 8, 4 і 6.

-І з цим завданням ви добре справилися і повернули у свою клітку кого?

                                                                                           (Тигра)

 

г)  Повторення складу числа 10.

-  Домалювати точки на малюнках доміно, щоб утворилися відповідні числа.

- Як ще можна утворити число 10? ( 1 і 9;   2 і 8;   3 і 7;   4 і 6 і т. д.)

 

  • Виконавши це завдання ви повернули в клітку? (Слона)

 

д)  Уявіть собі, що тваринка, яку ви зараз повинні повернути до зоопарку сидить на цифрі 6 лічильної лінійки. Вона стрибнула на 2 поділки вправо. Який приклад треба скласти, щоб допомогти звіряті? (6+2=8)

А коли вона стрибне вліво на 2 поділки?  (6-2=4)

Молодці! Ось погляньте кому ви допомогли.   (Мавпочці) 

 

  1. Каліграфічна хвилинка.

Якщо ви правильно і каліграфічно напишете цифри від 0 до 9 то теж допоможете звірові.

  • Обведіть цифру, яку вам вдається писати найкраще.
  • Відшукайте цифру, в написанні якої вам ще слід повправлятися і напишіть її рядочок.
  • Бачу всі старалися, щоб ще один звір потрапив у клітку. А допомагали        

ви   (Зебрі)

 

  1. Фізкультхвилинка

 

Щось не хочеться сидіти,

Треба трошки відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки (1,2,3,4)

Руки вгору підніміть

І спокійно опустіть,

Плесніть, діти, кілька раз (1,2,3,4).

За роботу, все гаразд.

 

ІІІ.  Повідомлення теми і мети уроку.

 

ІV.  Закріплення вивченого матеріалу про зв’язок додавання і віднімання.

 

1.  Робота з лічильним матеріалом.

- Погляньте на набірне полотно і складіть приклад на додавання

 

 

             4+ 3= 7

- З приклада на додавання скласти два приклади на віднімання

             7  - 3=4

             7 – 4=3

- Зараз ви допомогли ось кому.  (Ведмедеві)

 

  1. Робота з підручником. (завд.1 і 2 с. 44)
  • Плідно попрацювали і ще один звір повернувся до зоопарку. Хто це?

                                                                                  (Жираф)

 

  1. Робота в зошитах з друкованою основою. (завд.1 на с.34)

- Скласти за малюнками і записати приклади.

- А зараз з вашою допомогою повернувся у клітку цей красивий птах.

                                                                                   (Павич)

 

  1. Підсумок уроку.

-    Ось ми і повернули тварин до зоопарку. Вони тепер всі у своїх клітках. Я думаю, що всі вони задоволені вашою роботою на уроці і тим, як ви вчитеся. Усі вони запрошують вас до себе в зоопарк.

  • Які завдання, що ви виконували сьогодні, викликали у вас труднощі?
  • Які завдання були вам цікавими?

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 березня 2018
Переглядів
1163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку