Тематична атестація з біології 11 клас на тему "Сталий розвиток та раціональне природокористування"

Про матеріал
Розробка тематичного оцінювання на тему "Сталий розвиток і раціональне природокористування" з курсу біологія і екологія 11 клас, рівня стандарту. Робота в 2 варіантах.
Перегляд файлу

 

Тематична атестація з теми: «Сталий розвиток та раціональне природокористування»

(11 клас)

1 Варіант

1. Спільною ознакою глобальних екологічних проблем є :

А) відсутність загрози знищення людства;

Б) можливість розв'язання окремими державами;

В) масштабність;

Г) локальність.

 

2. Назвіть екологічну проблему, що виникає внаслідок реакції між водою і такими полютантами як SO2 і різних оксидів Нітрогену:

А) озонові діри;

Б) смог;

В) кислотні дощі;

Г) парниковий ефект.

3. Укажіть, що можна вважати утилізацією відходів:

А) захоронення відходів на полігонах;

Б) вивезення відходів на звалища;

В) використання відходів для виробництва вторсировини;

Г) спалювання відходів на звалищах.

4. До найстійкіших і найпоширеніших забруднювачів водойм належать:

А) карбон(ІІ) оксид;

Б) нафтопродукти;

В) амоніак;

Г) сажа й пил.

5. Значення індексу якості повітря у містах:

А) не змінюється протягом року;

Б) не змінюється протягом доби;

В) може зростати в годину пік;

Г) знижується в безвітряну погоду.

6. Укажіть Неправильне твердження:

А) ГДК – це мін. кількість шкідливих речовин на одиницю об’єму або маси, що не впливає на здоров’я людини;

Б) ГДК – визначається окремо для кожної речовини;

В)ГДК є показником безпечного рівня вмісту шкідливих речовин у довкіллі;

Г) значення ГДК встановлюється у законодавчому порядку.

7. « Цвітіння» Води може бути спричинене потраплянням у водойми:

 

А) радіонуклідів;

Б) гербіцидів;

В) синтетичних мийних засобів;

Г) генетично-модифікованих організмів.

8. Засолення ґрунтів може бути наслідком:

 

А) невдалої меліорації;

Б) вітрова ерозії;

В) надмірного випасання;

Г) вирубування лісів.

9. Який із принципів Коцепції сталого розвитку вказує на те, що розвиток людства й природи має відбуватись у їхній постійній взаємодії?

 

А) Принцип соціальної рівноправності;

Б) Принцип екоресурсної ємності;

В) Принцип коеволюції;

Г) Принцип екологізації.

10. Установіть відповідність між видом та регіоном, звідки він був індукований в Україну.

 

1. 2. 3 4.

А. Китай;

Б. Балканський півострів;

В. Африка;

Г. Південна Америка;

Д. Франція.

11. Поясни, які способи утилізації відходів будуть найбільш оптимальними для вашого регіону, та обгрунтуйте свою точку зору.

 

 

Тематична атестація з теми: «Сталий розвиток та раціональне природокористування»

(11 клас)

2 Варіант

  1. Назвати біологічний чинник забруднення довкілля:

А) пластмасові вироби;

Б) радіаційне випромінювання;

В) масове розселення омели;

Г) забруднення важкими металами.

  1. Укажіть Неправильне твердження:

А) ГДК – це мін. кількість шкідливих речовин на одиницю об’єму або маси, що не впливає на здоров’я людини;

Б) деякі шкідливі речовини, що не перевищують ГДК, при тривалій дії можуть викликати забруднення довкілля.

В) ГДК є показником безпечного рівня вмісту шкідливих речовин у довкіллі;

Г) установлені ГДК забруднювачів у повітрі, воді, ґрунтах і продуктах харчування.

  1. До хімічного забруднення водойм можна віднести:

А) зниження у воді концентрації розчиненого кисню;

Б) зниження прозорості води;

В) збільшення у воді концентрації Нітрогену та Фосфору;

Г) зростання у воді кількості видів фітопланктону.

  1. Значення індексу якості повітря у містах:

А) не змінюється протягом року;

Б) не змінюється протягом доби;

В) може зменшуватися в годину пік;

Г) може зростати в безвітряну погоду

  1. Видом Чорного списку є:

А) соболь;

Б) росомаха;

В) махаон;

Г) морська корова.

  1. Принципом Концепції сталого розвитку є:

А) коеволюції;

Б) деградації;

В) екологічного сліду;

Г) експлуатаці.

  1. Унаслідок «цвітіння» води у водойма:

А) збільшується видове різноманіття;

Б) знижується кількість патогенних мікроорганізмів;

В) зростає інтенсивність фотосинтезу;

Г)виникає дефіцит кисню.

  1. Ерозія ґрунтів може бути наслідком:

А) розливу паливно-мастильних матеріалів;

Б) використання пестицидів;

В) надмірного випасання худоби;

Г) створення лісосмуг.

  1. Встановіть відповідність між видом забруднень та конкретним прикладом забруднення.

1 хімічне забруднення 

2 біологічне забруднення

3 теплове забруднення

4 електромагнітне забруднення

 

А побудова філії УДЦР; 

Б вилив нафти

В завезення рослини з іншого регіону

Г порушення теплоізоляції будинку

  1. Установіть відповідність між видом та регіоном, звідки він був індукований в Україну.

1 Carp (<em>Cyprinus carpio</em>) | NSW Department of Primary Industries 2. 3. В Одессе на кануне Нового года зацвела сирень | NEWSONE 4. Акация сухой цвет (1 стакан) купить в Запорожье. Сравнить Акация ...

 

А) Азія;

Б) Австралія;

В) Південно-Східна Європа;

Г) Північна Америка;

Д) Гавайські острови.

 

  1. Проаналізуйте, які види забруднення є найбільш поширеними у вашому регіоні, і визначте їхні основні джерела.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Король Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Когут Світлана Маркіянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
9795
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку