Тематична діагностувальна робота: аудіювання
( Василь Чухліб «Дикі каченята»)
уч_________ ________ класу
_________________________________________________ ___________________________
І варіант
а) навесні;
б) взимку;
в) восени;
г) влітку.
2. Біля якого дерева пропливала Тетянка з батьком?
а) біля старої тополі;
б) біля старого дуба;
в) біля старої верби;
г) біля тендітної берізки.
3. Коли вилуплюються каченята у качки крижня?
а) у квітні;
в) у березні;
б) у травні;
г) у червні.
4. Чому стривожився тато Тетянки?
а) перелякався, що качка покинула каченят;
б) перелякався, що зруйнували качине гніздо;
в) побачив, що з верби летіли парашутики;
г) побачив у човнах мисливців.
5. Напишіть головних героїв оповідання «Дикі каченята».
Головними героями оповідання «Дикі каченята» є _____________________________________________________________ .
6. Відтворіть послідовність подій твору.
|
|
А чи скоро каченята вилупляться ?- допитувала Тетянка. |
|
Каченята кульбабками плавали довкола матері. |
|
|
Ой, тату, дивися: парашутики летять! |
|
|
Любить Тетянка плавати з татом на човні, коли Десна розливається. |
|
|
Тато підняв її на руках, і вона також заглянула в дупло. |
|
|
І знову плив їхній човен між вербами. Коли підпливали до старої верби, почули кахкання дикої качки. |
7. Продовжіть речення.
Бо качка може злякатися нас, і тоді покине ______________________ .
8. Напишіть, якою була дівчинка Тетянка.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тематична діагностувальна робота: аудіювання
( Василь Чухліб «Дикі каченята»)
уч_________ ________ класу
_________________________________________________ ___________________________
ІІ варіант
а) Прут;
б) Дніпро;
в) Десна;
г) Дністер.
2. Що побачив тато Тетянки в дуплі дерева?
а) п’ятеро каченят у гнізді;
б) п’ятеро яєць у гнізді;
в) качку і п’ятеро каченят у гнізді;
г) п’ятеро качок у гнізді.
3. Де качка крижня висиджувала каченят?
а) біля старої тополі;
в) в заростях очерету;
б) у дуплі старої верби;
г) в заростях густої трави.
4. На що були схожі каченята?
а) на літачки;
б) на парашутики;
в) на парасольки;
г) на жовтенькі кульки.
5. Напишіть головних героїв оповідання «Дикі каченята».
Головними героями оповідання «Дикі каченята» є _____________________________________________________________ .
6. Відтворіть послідовність подій твору.
|
|
Еге ж, п’ятеро, тільки зелененькі. |
|
Качка щось порозмовляла з ними і тихенько попливла до ближнього очерету. А каченята за нею — рівненьким шнурочком. |
|
|
Тато підчалив до верби, звівся у човні, заглянув у дупло. |
|
|
А чи скоро каченята вилупляться ?- допитувала Тетянка. |
|
|
Любить Тетянка плавати з татом на човні, коли Десна розливається. |
|
|
Минуло кілька днів. І знову плив їхній човен між вербами. |
7. Продовжіть речення.
Коли Тетянка і її тато підпливали до старої верби, почули кахкання дикої ______________________ .
8. Напишіть, чого навчає розповідь «Дикі каченята».
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дикі каченята
Василь Чухліб
Любить Тетянка плавати з татом на човні, коли Десна розіллється. Бо завжди вони на щось цікаве натрапляють.
Ось і зараз — пливли мимо старої верби, і раптом щось як фуркне.
— Еге, це ж ми качку сполохали,— сказав тато.— Та он і дупло у вербі. Там вона, мабуть, каченят висиджує.
Тато підчалив до верби, звівся у човні, заглянув у дупло.
— Так і є. П'ятеро яєць у гнізді.
— І я хочу подивитися! — забажала Тетянка.
Тато підняв її на руках, і вона також заглянула в дупло.
— Еге ж, п'ятеро. Трішки зелененькі.
— А тепер поїхали звідсіля хутчіш, доню,— взявся тато за весла.— Бо качка може злякатися нас і тоді покине гніздо.
Вони попливли далі.
— А чи скоро каченята вилупляться? А де вони житимуть, у дуплі? — допитувалась Тетянка.
— У качки-крижня каченята наприкінці квітня з'являються. Отож уже скоро. Спочатку вони плаватимуть разом з матір'ю, а потім навчаться літати,— розказував тато.
— А як же вони до води доберуться зі своєї верби? Такі маленькі? — замислилась Тетянка.
— Мабуть, на парашутиках,— пожартував тато.
Минуло кілька днів. І знову плив їхній човен між вербами.
Коли підпливали до старої верби, почули кахкання дикої качки.
Тато завернув човна за кущ лози.
— Подивимось, що трапилося.
Качка кружеляла довкола верби і кахкала, задерши дзьоба.
— Може, хто гніздо її зруйнував? — стривожився тато.
І тут Тетянка закричала:
— Ой, тату, дивися: парашутики летять!
І справді — з верби летіли парашутики чи жовті кульбабки. Поплюхалися у воду і... запищали. Та це ж каченята!
— От і приводнилися! — засміявся тато.
А Тетянка заплескала в долоні.
Качка радісно кахкала, повертала голову то до одного, то до другого каченяти.
Каченята кульбабками плавали довкола матері. А вона щось порозмовляла з ними і тихенько попливла до ближнього очерету. А каченята за нею — рівненьким шнурочком. (277 слів)