Тематична діагностувальна робота: аудіювання «Дикі каченята» ( за Василем Чухлібом), 4 клас.

Про матеріал
Учням пропонується прослухати незнайомий твір "Дикі каченята" (277 слів). Після прослуховування тексту учні виконують завдання на розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух тексту {хто?, що?, які?, де?, коли?, як?), відтворення послідовності подій; встановлення смислових, причиново- наслідкових зв'язків, визначення теми твору. Для письмової перевірки аудіативних умінь добирають 8 тестових завдань, з яких 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу.
Перегляд файлу

Тематична діагностувальна робота: аудіювання
( Василь Чухліб «Дикі каченята»)
  уч_________ ________ класу
     _________________________________________________      ___________________________

І варіант

  1. Коли відбуваються події, описані в оповіданні?

 а)  навесні;          

 б)  взимку; 
в)  восени; 
г)  влітку.

2. Біля якого дерева пропливала Тетянка з батьком?

  а)  біля старої тополі;         
  б)  біля старого дуба;

  в)  біля старої верби;           
  г)  біля тендітної берізки.

  3. Коли вилуплюються каченята у качки крижня?

   а)  у квітні;           
   в)  у березні;

   б)  у травні;          
   г) у червні. 

4. Чому стривожився тато Тетянки?

   а)  перелякався, що качка покинула каченят;          
   б)  перелякався, що зруйнували качине гніздо;

   в)  побачив, що з верби летіли парашутики;              
   г)  побачив у човнах мисливців.

5.  Напишіть головних героїв оповідання «Дикі каченята».
Головними героями оповідання «Дикі каченята»  є  _____________________________________________________________  . 
 

6. Відтворіть послідовність подій твору.

 

 

А чи скоро каченята вилупляться ?- допитувала Тетянка.

 

Каченята кульбабками плавали довкола матері.

 

Ой, тату, дивися: парашутики летять!

 

Любить Тетянка плавати з татом на човні, коли Десна розливається.

 

Тато підняв її на руках, і вона також заглянула в дупло.

 

І знову плив їхній човен між вербами. Коли підпливали до старої верби, почули кахкання дикої качки.

 

7.  Продовжіть речення.
Бо качка може злякатися нас, і тоді покине  ______________________  . 
8. Напишіть, якою була дівчинка Тетянка.                                                                
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична діагностувальна робота: аудіювання
( Василь Чухліб «Дикі каченята»)
  уч_________ ________ класу
     _________________________________________________      ___________________________

ІІ варіант

  1.  Любить Тетянка плавати з татом на човні, коли  розіллється річка …

 а)  Прут;          

 б)  Дніпро; 
в)  Десна; 
г)  Дністер.

2. Що побачив тато Тетянки в дуплі дерева?

  а)  п’ятеро каченят у гнізді;         
  б)  п’ятеро яєць у гнізді;

  в)   качку і п’ятеро каченят у гнізді;          
  г)   п’ятеро качок у гнізді.

  3. Де качка крижня висиджувала каченят?

   а)  біля старої тополі;           
   в)  в заростях очерету;

   б)  у дуплі старої верби;          
   г)  в заростях густої трави. 

4. На що були схожі каченята?

   а)  на літачки;          
   б)  на парашутики;

   в)  на парасольки;              
   г)  на жовтенькі кульки.

5.  Напишіть головних героїв оповідання «Дикі каченята».
Головними героями оповідання «Дикі каченята»  є  _____________________________________________________________  . 
 

6. Відтворіть послідовність подій твору.

 

 

Еге ж, п’ятеро, тільки зелененькі.

 

Качка щось порозмовляла з ними і тихенько попливла до ближнього очерету. А каченята за нею — рівненьким шнурочком.

 

Тато підчалив до верби, звівся у човні, заглянув у дупло.

 

А чи скоро каченята вилупляться ?- допитувала Тетянка.

 

Любить Тетянка плавати з татом на човні, коли Десна розливається.

 

Минуло кілька днів. І знову плив їхній човен між вербами.

 

7.  Продовжіть речення.
Коли Тетянка і її тато підпливали до старої верби, почули кахкання дикої  ______________________  . 

8. Напишіть, чого навчає розповідь «Дикі каченята».                                                                
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Дикі каченята

Василь Чухліб

Любить Тетянка плавати з татом на човні, коли Десна розіллється. Бо завжди вони на щось цікаве натрапляють.

Ось і зараз — пливли мимо старої верби, і раптом щось як фуркне.

— Еге, це ж ми качку сполохали,— сказав тато.— Та он і дупло у вербі. Там вона, мабуть, каченят висиджує.

Тато підчалив до верби, звівся у човні, заглянув у дупло.

— Так і є. П'ятеро яєць у гнізді.

— І я хочу подивитися! — забажала Тетянка.

Тато підняв її на руках, і вона також заглянула в дупло.

— Еге ж, п'ятеро. Трішки зелененькі.

— А тепер поїхали звідсіля хутчіш, доню,— взявся тато за весла.— Бо качка може злякатися нас і тоді покине гніздо.

Вони попливли далі.

— А чи скоро каченята вилупляться? А де вони житимуть, у дуплі? — допитувалась Тетянка.

— У качки-крижня каченята наприкінці квітня з'являються. Отож уже скоро. Спочатку вони плаватимуть разом з матір'ю, а потім навчаться літати,— розказував тато.

— А як же вони до води доберуться зі своєї верби? Такі маленькі? — замислилась Тетянка.

— Мабуть, на парашутиках,— пожартував тато.

Минуло кілька днів. І знову плив їхній човен між вербами.

Коли підпливали до старої верби, почули кахкання дикої качки.

Тато завернув човна за кущ лози.

— Подивимось, що трапилося.

Качка кружеляла довкола верби і кахкала, задерши дзьоба.

— Може, хто гніздо її зруйнував? — стривожився тато.

І тут Тетянка закричала:

— Ой, тату, дивися: парашутики летять!

І справді — з верби летіли парашутики чи жовті кульбабки. Поплюхалися у воду і... запищали. Та це ж каченята!

— От і приводнилися! — засміявся тато.

А Тетянка заплескала в долоні.

Качка радісно кахкала, повертала голову то до одного, то до другого каченяти.

Каченята кульбабками плавали довкола матері. А вона щось порозмовляла з ними і тихенько попливла до ближнього очерету. А каченята за нею — рівненьким шнурочком.  (277 слів)

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 травня
Переглядів
917
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку