Тематична діагностувальна робота
з курсу « Я досліджую світ»
4 клас
Тема: « Океани та материки»
Мета : перевірити рівень сформованості понять « материки , океани»; розвивати вміння порівнювати, аналізувати й узагальнювати вивчений матеріал; виховувати інтерес до географічних знань, бажання охороняти нашу планету.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація опорних знань.
3. Інструкція щодо виконання тематичної діагностувальної роботи.
4. Виконання роботи.
1.Суходіл розділений на … материків.
а) чотири
б) п’ять
в) шість
2. Найбільшими водними просторами є …
а) моря
б) океани
в) озера
3. Назви водойм запиши в чотири колонки.
Дніпро, Індійський, Чорне, Тихий, Дунай, Синевир,
Червоне, Атлантичний, Ялпуг, Тиса, Північний Льодовитий,
Азовське, Десна, Світязь.
Річки Озера Моря Океани
4. Продовж речення
Океан - це ….
Увесь суходіл Землі поділяється не лише на … , а й на … .
5. Як називається найбільший острів на планеті?
6. Запиши назви континентів у порядку спадання
( від більшого до меншого).
7. Склади схему « Значення Світового океану для людини»
Світовий океан |
8. Допиши назви материків яким відповідають характеристики.
Найсухіший материк - … .
Найхолодніший материк - … .
Найбільший материк - … .
Найспекотніший материк - … .
Допиши прикметники з префіксом най- ,які характеризують
океани.
Тихий океан - … .
Атлантичний океан - … .
Індійський океан - … .
Північний Льодовитий океан - … , … , … .
9. Назви найбільші екологічні проблеми океанів .