Тематична гра «Галопом по Європі» для учнів 10-11 класів

Про матеріал
Тематична гра «Галопом по Європі» для учнів 10-11 класів Мета заходу: - розширити знання учнів про історію створення Європейського Союзу, та особливостях країн-учасниць; - ознайомити учнів з головними символами країн та принципами функціонування Євросоюзу; - виховувати в учнів почуття патріотизму; - розвивати критичне мислення;
Перегляд файлу

Тематична гра «Галопом по Європі» для учнів 10-11 класів

 

Мета заходу:

  •                         розширити знання учнів про історію створення Європейського Союзу, та особливостях країн-учасниць;
  •                         ознайомити учнів з головними символами країн та принципами функціонування Євросоюзу;
  •                         виховувати в учнів почуття патріотизму;
  •                         розвивати критичне мислення;

Обладнання: політична  карта Європи, прапор ЄС,  картки завдання, картини видатних діячів та  архітектурних споруд країн ЄС.

 

Хід заходу

Виступ ведучих:

 

  •                   Ми раді вітати всіх присутніх на святковому заході, присвяченому святкуванню «Дня Європи». Країни Європи це наші найближчі сусіди, які пройшли тривалий і важкий шлях до незалежності та процвітання. Україна географічно є частиною Європи, але наше прагнення стати країною членом Європейського Союзу, знаходить підтримку в серцях наших громадян.

     Які ж вони країни Євросоюзу? Який шлях вони здолали для того, щоб об’єднатися  в потужний економічний та політичний союз? Про «обличчя» країн  ми з вами і взнаємо  в конкурсній програмі « Галопом по Європі».

  •                   Сьогодні країни Євросоюзу налічують 27 країн, мають світову валюту ЄВРО, та успішно розбудовують свої країни на засадах свободи, демократії, та ринкової економіки .

До складу Євросоюзу входять :


Австрія

Бельгія

Великобританія

Франція


Угорщина

Німеччина

Іспанія

Італія

Ірландія

Ісландія

Кіпр

Нідерланди

Латвія
Литва

Естонія       

Польща

Португалія

Словенія

Словаччина

Люксембург

Чехія

Швеція

Румунія

Греція

Данія

Мальта

Болгарія

 

Всі вони живуть в мирі і злагоді під одним європейським прапором, на одному європейському просторі, запрошуючи і нас встати на шлях демократичних реформ.

Представлення команд

  • Учасниками нашої конкурсної програми є учні 10 класу – майбутні випускники. Саме їм вирішувати, як будувати нашу країну, який шлях їй обирати. А поки давайте візьмемо все найкраще з країн Європи та спроектуємо це на наше українське майбутнє. Отже рушаймо «Галопом по Європі»
  • Будь яка подорож починається з складання та вивчення карти маршруту, на якому визначають країни, міста, видатні туристичні  об’єкти.

Картографічний раунд « Дорожня карта» ( командам дається  порожня контурна карта  15 країн Європейського

регіону, треба підписати назви країн )  

Іспанія, Італія, Польща, Ірландія, Португалія, Румунія, Греція, Німеччина, Франція,Фінляндія, Латвія,Словаччина,Ісландія, Великобританія, Кіпр .  

  • Відправляючись в подорож до країни треба мати хоча б мінімальну  кількість інформації про політичні та економічні особливості  країни.

( заповнити таблицю)

                                                 

Географічний раунд

 

Країна

Столиця

Форма правління

Грошова одиниця

Великобританія

Лондон

Конституційна монархія

Фунт

стерлінгів

Франція

Париж

Президентсько-

Парламентська

республіка

Євро

Італія

 

Рим

Парламентська

Президентсько-

республіка

Євро

Латвія

 

Рига

Парламентська республіка

Євро

Іспанія

 

 

Мадрид

Конституційна монархія

Євро

 

Історичний раунд

 

Встановити послідовність подій, які привели до створення ЄС

1993 рік Підписання Маастріхської угоди про створення економічного Європейського союзу (ЄС).

1997 рік Підписання Амстердамського договору, який визначив вільне працевлаштування і права громадян у вільній Європі.

1 травня 2004 року Членами організації стали десять країн: Кіпр, Мальта Словаччина, Словенія, Угорщина, Чехія , Польща, Латвія, Литва, Естонія.

2007 рік Приєдналися Болгарія та Румунія.

2002 рік Впровадження національної одиниці  ЄВРО.

 

Геральдичний  раунд

 

Встанови відповідність між країною та прапором

1  Німеччина

2 – Великобританія

3 – Данія

4 – Італія

5 – Швеція

6 – Чехія

7 – Греція

8 – Франція

9 – Угорщина

10 – Польща

  •                   Країни ЄС дали світу величезну кількість відомих діячів: музикантів, художників, поетів, скульпторів та ін..

В наступному раунді ви повинні встановити відповідність між  людиною – родом її діяльності – країною.

 

Раунд « Відомі люди»

 

 Встановить відповідність: культурний діяч  - країна                         

Шуберт -    композитор           Австрія

Чаплін  -       актор                    Великобританія

Гете -          письменник            Німеччина

Ейфель -      архітектор          Франція 

Да Вінчи -   художник              Італія            

Архімед   -   вчений                   Греція

Маггелан -   мореплавець         Португалія

 

Раунд « Видатні споруди»

 

Встановити співвідношення споруда - країна

Стоунхендж    Великобританіям

Колізей     Італія                                              

Біг – Бен     Великобританія

Ейфелева вежа    Франція

Акрополь     Греція                                                                                                            Брандергбурські ворота               Німеччина

 

Гра з глядачами

 

«Вічне місто» ( Рим)

«Місто на траві» ( Париж на річці Сєна)

«Туманним Альбіоном» називають…( Великобританію)

«Країна вулканів та гейзерів» ….( Ісландія)

«Батьківщина Дракули» …( Румунія)

«Батьківщина Олімпійських ігор» …( Греція)

«Де народилася Русалонька, героїня відомої казки»…( Данія)

«Країна вальсу»… ( Австрія)

«Країна дамб та тюльпанів» …( Голландія – Нідерланди)

«Країна тисячі боліт» … ( Фінляндія)

«Барселона» це команда ?»» ….( Іспанії)

«Назва « Європейської» капусти ?»… (Брюссельська – Бельгія)

 

 

 

 

doc
Додано
6 листопада
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку