Тематична лінійка: "Завітайте в храм до нас, запрошуєм усіх ми вас!"

Про матеріал
Заохочення дітей різного віку до книжки, до творчості, зацікавлення їх чудовим світом літератури у зіставленні з іншими видами мистецтва, розвиток читацьких смаків та інтересів.
Перегляд файлу

     Мета: заохочення дітей різного віку до книжки, до творчості, зацікавлення їх чудовим світом літератури у зіставленні з іншими видами мистецтва, розвиток читацьких смаків та інтересів.

E:\ДЕКАДА зар.літ\фото лінійка до з.л\DSCF4935.JPG

                                     Вступне слово вчителя:

Увага! Юний друже! Зупинись і поміркуй, чи можеш ти жити без літератури? Чи буде повноцінним твоє життя без поезії, захоплюючих фантастичних і пригодницьких творів? Отож, візьми участь у проведенні Тижня світової літератури, девізом якого будуть поетичні рядки Е. Межелайтіса:

«Світ дивовижний вас вітає!

Всіх тих, хто вдумливо читає,

І тих, хто любить мандрувати

Та прагне більше пізнавати,

Долати знань високі мури

Вас кличе світ літератури!»

E:\ДЕКАДА зар.літ\фото лінійка до з.л\DSCF4911.JPG

Звернення випускниці школи(2016р. Сотник Олесі )до учнів:

  • Дорогі учні! Саме зараз розквіт вашого розвитку, як фізичного, так і духовного. У вашій свідомості багато чого не зрозумілого, а на сьогоднішній час література – це важливий фактор

самовдосконалення. З початком вивчення цього предмету (зарубіжна література) ви  відразу відчуте, як автор описує різноманітні питання, які на сьогоднішній день залишаються бути актуальними. Завдяки літературі ви зможете знайти своє Я в житті.

    Століття проходять, але головні проблеми залишаються. Автори різних епох по-різному творять історію буття, і будуть творити для кожного читача. Тому, станьте «читаючим» поколінням! Знання вам допоможуть у житті, а начитані люди ніколи «не вийдуть» з моди.

Всі учасники лінійки одягнені в костюми літературних героїв

Виступ дітей:

 «ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА» Вірш Анастасії Сторожко,учениці Остерської ЗОШ  І- ІІІст.

 

  1. Сьогодні в храм літератури

Потрапить мріє кожен з нас,

Бо це не просто храм культури,

Це храм, який підносить нас.

 

  1. Література світова –

Наука нині не нова,

Та як перлина серед інших –

Така цікава й чарівна.

 

  1. Література тим цікава,

Що відкриває світ сповна,

Тут прочитаєте ви Рільке,

А також твори Купріна.

 

  1. Немає в ній ніяких формул,

І теорем немає теж,

Але з улюбленим романом

Здійсниш політ хоч в Бангладеш.

 

  1. Література – наче казка,

В ній кожна мрія ожива,

Захочеш – тут тобі Аляска,

Як схочеш літо чи зима.

 

  1. Дізнаєшся про Тома й Гека,

Про Вінні-Пуха і про Ру,

Тут завітаєш ти до Шрека

І до матусі кенгуру.

 

  1. Тут доброта завжди в пошані,

Тут чесності немає меж,

І ніжність, людяність, порядність

Цінують у літературі теж.

 

  1. Тут світом гроші не керують,

Тут правда завжди у ціні,

Герої доброту цінують,

Допомагають у біді.

 

  1. Тут всі романи з хепі ендом,

Тут люди добрі, не лихі,

Щасливі, ніжні і дотепні,

Про них читаєм залюбки.

 

  1. Тут не соромляться дружити,

Допомагати, лікувать,

Свій край без пам’яті любити,

Ним дорожити й цінувать.

 

  1. Тут Шарль Перро напише казку,

 Тут Кіплінг «Мауглі» складів,

 Айвенго, мріюючи про ласку,

 Всіх лицарів перемагав.

 

  1. Хоч твори іноді з підтекстом,

Їх зрозуміти маєш шанс,

Писав в такому стилі Маркес,

А також, звісно, Кафка Франс.

 

  1. Тут вірші, повісті, романи

Ти можеш прочитать за день,

Творив їх Генрі і Петрарка,

А також сам Хемінгуєй.

 

  1.  Тут не зустрінете ви тангенс

 І радіус, й хімічний моль,

Але зустрінете про вічне

Кохання Грея і Ассоль.

 

Учасники всі разом говорять слова:

ТОЖ ЗАВІТАЙТЕ В ХРАМ ДО НАС,

ЗАПРОШУЄМ УСІХ  МИ  ВАС.

E:\ДЕКАДА зар.літ\фото лінійка до з.л\DSCF4913.JPG

                                  Виконання  пісні:

                            Б.Окуждави «Фестивальная»

 

Учень читає вірш «ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА» (Артема Тимошенка, випускника Чаплинської школи-гімназії)

 

Ледь – ледь ступив я на стежки

Рядків прадавньої культури,

Пізнав її путі тяжкі

Про час веселий і похмурий.

 

Пустився в мандри залюбки

Її барвистими світами,

Хоч шлях той був і нелегким,

Та незрівнянно вкрай чудовим.

 

Я з Одіссеєм походжав,

Долав з ним шторми і печалі,

Бував у вирах наддержав,

Про дні богів дізнавсь зухвалі,

Пив мед і гір кучі полини

Із ручаїв-рядків хмільної

Її поезії. Дзвенить

Вона в вухах морським прибоєм.

 

Разом із Данте побував

У пеклах видивах чудових,

З Кіхотом Доном напував

Коня…в Дніпрі…і був щасливим.

З Хайямом чари рубаїв

На брудершафт пили частенько

Серед таврійських кураїв,

До сонця дзвін у синь теленька.

 

Гомер, Сапфо, Есхіл, Софокл,

Тіртей, Вергілій і Овідій

Дали мені життя урок

Про вчинки добрі і негідні.

 

Я розділив печаль Лі-Бо,

Петрарки пристрасні признання…

До цих творців пала любов,

Хоча не перша й не остання.

 

Шекспірів Гамлет, чую знов,

Питає: «Бути чи не бути?»

Не пошкодую підошов,

Щоб в зарубіжжя це майнути.

 

E:\ДЕКАДА зар.літ\фото лінійка до з.л\DSCF4916.JPG

 

   Перегляд кліпу Василя Мартинова «Повесть  о Ромео и Джульетте»

 

Учасники всі разом говорять слова:

ТОЖ ЗАВІТАЙТЕ В ХРАМ ДО НАС,

ЗАПРОШУЄМ УСІХ  МИ  ВАС.

 

(Діти озвучують вислови зарубіжних письменників  (додаток),які можна використати у квесті  із зарубіжної літератури.)

E:\ДЕКАДА зар.літ\фото лінійка до з.л\DSCF4920.JPG

 

 

Заключні  слова  вчителя зарубіжної літератури:

  • Хочеться закінчити словами з твору «Що мені дала світова література?»  випускниці нашої школи Олександри Заєць:

«…Дивлячись на героїв тієї чи іншої книги, ми впізнаємо  самих себе або своїх друзів, ми вчимося на чужих помилках і намагаємося їх не повторювати. …А спадщина світової літератури настільки велика, що при бажанні можна познайомитися не тільки з сучасним життям людей…,але й зазирнути у їх далеке минуле,»

     Тому, закликаємо вас: «ЧИТАЙТЕ, бо з кожною прочитаною книгою людина стає грамотнішою, як в усній так і в письмовій мові!»

 

E:\ДЕКАДА зар.літ\фото лінійка до з.л\DSCF4933.JPG

 

 

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку