Тематичне оцінювання «Гриби»

Про матеріал
Тематичне оцінювання з теми "Гриби". Різнорівневі теоретичні та практичні завдання.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я__________________________________ Клас___ Дата________

Тематичне оцінювання «Гриби»

І варіант

І рівень

1. Наука, що вивчає гриби, називається:

А мікологія;           Б альгологія;             В ліхенологія;              Г ботаніка.

 

2.До клітинної оболонки  грибів входить вуглевод:

А крохмаль;           Б хітин;                      В глікоген;                   Г глюкоза.

 

3. До цвілевих грибів належить:

А фітофтора;          Б сажки;                     В мукор;                      Г ріжки.

 

4. Гриби за способом живлення є:

А автотрофами;     Б мікотрофами;         В гетеротрофами;       Г хемотрофами.

 

5. До трубчастих шапинкових грибів належить:

А сироїжки;            Б опеньки;                 В підберезник;             Г лисичка.

 

6. Ознакою, спільною для грибів і рослин, є:

А автотрофне живлення;                          Б гетеротрофне живлення;

В необмежений ріст;                             Г розмноження насінням.

 

7. Із шапинки і ніжки складається:

А спора;  Б грибниця;                 В плід гриба;       Г плодове тіло.

 

8. Які гриби використовують у виробництві хліба?

А цвілеві;  Б дріжджові;               В мікоризні;       Г патогенні.

 

9. Отруйним грибом є:

А опеньок;           Б мухомор білий;        В печериця;       Г рижик.

 

10.  Сажка, ріжки і іржа спричиняють:

А хвороби людини і тварин;                Б хвороби рослин;

В псування продуктів харчування;       Г руйнування деревини.

 

11. Де розташовані клітини водоростей у лишайнику:

А у верхньому шарі;                              Б у нижньому; 

В у серцевині;                                         Г під верхнім коровим шаром.

 

12.  З якого гриба Флемінг виділив перший у світі антибіотик?

А мукор;              Б пеніцил;                    В аспергіл;              Г хлібні дріжджі.

 

 

ІІ рівень

Дати коротку відповідь

  1. Як називається наука про лишайники?
  2. Як називається водоростевий компонент лишайників?
  3. Як називається сукупність гіфів?
  4. Залежно від будови нижньої частини шапинки гриба, гриби бувають?

ІІІ рівень

  1. Установіть відповідність між представниками царства Гриби та їх значенням.

Гриб

Значення

  1. Мукор

А.Вражає дерева

  1. Трутовик

Б. Псує продукти харчування

  1. Фітофтора

В. Вражає плодово-ягідні культури

  1. Борошнисторосяні

Г. Спричиняє гниття картоплі

 

Д. Є сировиною для ліків

 

  1. Установіть відповідність між малюнками і організмами:

А сажка                         

Б трутовик

В дріжджі

Г шапковий гриб

Д ріжки

 

 

 

 

 

 

IV рівень

Дати розгорнуту відповідь на ДВА питання на вибір

  1. Вкажіть спільні та відмінні риси будови між грибами і рослинами і тваринами.
  2. Опишіть групи лишайників.
  3. Значення грибів у природі та житті людини.
  4. Чому лишайники відносять до грибів?
  5. Яка шкода і яка користь від грибів-паразитів?
  6. Опишіть особливості будови грибів.

Прізвище, ім’я__________________________________ Клас___ Дата________

Тематичне оцінювання «Гриби»

ІІ варіант

І рівень

1. Наука, що вивчає лишайники називається:

А мікологія;          Б альгологія;          В ліхенологія;             Г ботаніка.

 

2. Лишайники належать до царства:

А Рослини;           Б Гриби;                  В Тварини;                 Г Дроб’янки.

 

3.До цвілевих грибів належить:

А трутовик;         Б летюча сажка;      В пеніцил;                   Г ріжки.

 

4. До пластинчастих шапинкових грибів належить

А білий гриб;      Б маслюк;                В підберезник;           Г лисичка.

 

5.У клітинній оболонці гриба є:

А хітин;              Б крохмаль;              В целюлоза;                Г хлорофіл.

 

6. Індикаторами якого середовища є лишайники?

А водного;         Б організмового;      В ґрунтового;             Г повітряного.

 

7. Ознакою, спільною для грибів і тварин, є:

А автотрофне живлення; Б гетеротрофне живлення;

В необмежений ріст;  Г розмноження насінням.

 

8. На пластинках і трубочках, розташованих під шапинкою гриба, утворюються:

А спори;  Б ризоїди;                       В насіння;  Г гіфи.

 

9. Пеніцил і аспергіл спричиняють:

А хвороби людини і тварин;      Б хвороби рослин;

В псування продуктів харчування;   Г руйнування деревини.

 

10. Тіло лишайника складається:

А із гіфів гриба;                                 Б спор гриба;

В гіфів гриба і клітин водорості; Г гіфів гриба і плодових тіл.

 

11. Отруйним грибом є:

А опеньок;  Б  підберезник;    В  бліда поганка;          Г лисичка.

 

12. Які гриби використовують у виробництві квасу?

А цвілеві;  Б  дріжджові;           В мікоризні;   Г патогенні.

ІІ рівень

Дати коротку відповідь

  1. Як називається наука про гриби?
  2. Як називається грибний компонент лишайників?
  3. Що таке міцелій?
  4. На які дві великі групи поділяють всі шапинкові гриби?

ІІІ рівень

  1. Установіть відповідність між представниками царства Гриби та їх значенням.

Гриб

Значення

1. Білий гриб

А.Паразитує на шкірі людини

2. Пеніцил

Б. Паразит злаків

3. Сажки

В. Вживають у їжу

4. Дріжджі

Г. Використовують у хлібопекарстві

 

Д. Є сировиною для ліків

 

  1. Установіть відповідність між малюнками і організмами:

IV рівень

Дати розгорнуту відповідь на ДВА питання на вибір

  1. Вкажіть спільні та відмінні риси будови між грибами і рослинами і тваринами.
  2. Опишіть групи лишайників.
  3. Значення грибів у природі та житті людини.
  4. Чому лишайники відносять до грибів?
  5. Яка шкода і яка користь від грибів-паразитів?
  6. Опишіть особливості будови грибів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Оленюк Діна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ковалюк Виктория
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 травня 2019
Переглядів
6701
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку