Тематичне оцінювання з теми: « Генеративні органи рослин».
Мета: Проконтролювати як учні засвоїли вивчену тему, узагальнити та систематизувати знання учнів з вивченого матеріалу.
Розвивати мислення, уміння працювати самостійно.
Виховувати уважність, охайність, активну позицію щодо навчання.
І-варіант
І рівень (0,5 бала за правильну відповідь).
А) пагін Б) листок В) корінь.
2. Квітка яка має й маточку й тичинку :
А) дводомна. Б) двостатева. В)одностатева. Г) однодомна.
3. Віночок утворений:
А) тичинками. Б) квітколожем. В) пелюстками. Г) чашолистками.
4. Штучне запилення відбувається за участю:
А) людини. Б) вітру. В)комах. Г ) птахів.
5. Суцвіття голівку має :
А) пшениця .Б) конюшина. В) кульбаба. Г) соняшник.
6.У якої рослини за допомогою вітру поширюються плоди:
А) лопух Б) кульбаба В) латаття.
ІІ рівень (1 бал за правильну відповідь)
II. Знайди зайвий термін , поясни чому він зайвий.
ІІІ рівень (3 бали за виконані 3 завдання)
Початок |
|
Черемха, конвалія |
Складний колос |
Подорожник, осока |
|
Колос |
Кукурудза. аїр |
|
Китиця |
Пшениця, жито |
ІV рівень (3 бали за 2 правильні відповіді )
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Оцінка ____________
Тематичне оцінювання з теми: « Генеративні органи рослин».
ІІ-варіант
І рівень (0,5 бала за правильну відповідь).
I. Виберіть із запропонованих відповідей ОДНУ правильну.
1. Голою називається квітка, якщо в неї немає:
А) тичинок Б) віночка В) чашолистиків.
2. У процесі запліднення квіткових рослин беруть участь спермії:
А) 1 Б) 2 В) 3 Г) 4.
3. Оплодень розвивається із:
А) оцвітини Б) квітконіжки В) зав’язі Г) насінного зачатка.
4. Горобина, груша мають плід:
А) яблуко Б) померанець В) ягоду Г) коробочку.
5. Подвійна оцвітина складається з :
А) лише чашолистиків Б) тичинок , маточок В) як чашолистиків, так із пелюсток Г) лише із пелюсток.
6.Частина квітки, що забезпечує утворення насінини:
А) тичинка Б) маточка В) ендосперм.
ІІ рівень (1 бал за правильну відповідь).
II. Знайди зайвий термін , поясни чому він зайвий.
ІІІ рівень (3 бали за виконані 3 завдання).
Біб |
|
Редька, капуста |
Гарбузина |
Лимон, бергамот |
|
Стручок |
Соя, робінія |
|
Помаранець |
Диня, огірки |
2.Закінчи речення.
1.Для проростання насіння необхідні…..
2. Різноманітність плодів пов’язана з…..
3. Біологічне значення подвійного запліднення полягає в …..
3.Дайте визначення термінам.
ІV рівень (3 бали за 2 правильні відповіді )
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Оцінка ____________