Тематичне оцінювання з теми: « Генеративні органи рослин».

Про матеріал
Проконтролювати як учні засвоїли вивчену тему, узагальнити та систематизувати знання учнів з вивченого матеріалу. Розвивати мислення, уміння працювати самостійно. Виховувати уважність, охайність, активну позицію щодо навчання.
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з теми: « Генеративні органи рослин».

       Мета: Проконтролювати як учні  засвоїли вивчену тему, узагальнити та систематизувати  знання учнів з вивченого матеріалу.

 Розвивати мислення, уміння працювати самостійно.

Виховувати уважність,  охайність, активну позицію щодо навчання.

                                І-варіант

І рівень (0,5 бала за правильну відповідь).

  1.     Виберіть із запропонованих відповідей  ОДНУ правильну.
  1. Квітка – це видозмінений:

А) пагін Б) листок В) корінь.

2. Квітка яка має й маточку й тичинку :

А) дводомна. Б) двостатева. В)одностатева. Г) однодомна.

3. Віночок утворений:

А) тичинками. Б) квітколожем. В) пелюстками. Г) чашолистками.

4. Штучне запилення відбувається  за  участю:

А) людини.    Б) вітру. В)комах. Г ) птахів.

5. Суцвіття  голівку  має :

А) пшениця .Б) конюшина. В) кульбаба. Г) соняшник.

6.У якої рослини за допомогою вітру поширюються плоди:

А) лопух  Б) кульбаба В) латаття.

ІІ рівень (1 бал за правильну відповідь)

II. Знайди зайвий термін , поясни чому він зайвий.

  1. Пилок, тичинка, спермій, зигота.
  2. Сім’янка, зернівка, горіх, кістянка.
  3. Складний зонтик,  волоть, китиця , складний щиток.

ІІІ рівень (3 бали  за виконані  3  завдання)

  1. 1. Завдання на відповідність.    З’єднайте суцвіття з назвами рослин, для яких воно притаманне:

Початок

 

Черемха, конвалія

Складний колос

Подорожник, осока

Колос

Кукурудза. аїр

Китиця

Пшениця, жито

 

  1. Закінчи речення.
  1. Запліднення у квіткових…..
  2. Запас поживних речовин називають…..
  3. Основна функція зародкового мішка…...
  1. Дайте визначення термінам.
  1. Насінина – це…..
  2. Плід – це…..

ІV рівень (3 бали за 2 правильні  відповіді )

  1. Які рослини називають однодомними та дводомними. Наведіть приклад таких рослин.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

  1. Чому запліднення у квіткових рослин  називають подвійним.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

Оцінка ____________

 

 

 

Тематичне оцінювання з теми: « Генеративні органи рослин».

                                             ІІ-варіант

І рівень (0,5 бала за правильну відповідь).

I. Виберіть із запропонованих відповідей  ОДНУ правильну.

1. Голою називається квітка, якщо в неї немає:

А) тичинок              Б) віночка   В) чашолистиків.

2. У процесі  запліднення квіткових рослин беруть участь спермії:

А) 1       Б) 2   В) 3   Г) 4.

3. Оплодень розвивається із:

А) оцвітини          Б) квітконіжки    В) зав’язі    Г) насінного зачатка. 

4. Горобина, груша  мають плід:

А) яблуко   Б) померанець   В) ягоду   Г) коробочку.

5. Подвійна оцвітина  складається з :

А) лише чашолистиків          Б) тичинок , маточок   В) як чашолистиків, так із пелюсток      Г) лише із пелюсток.

6.Частина квітки, що забезпечує утворення насінини:

А) тичинка    Б) маточка    В)  ендосперм.

ІІ рівень (1 бал за правильну відповідь).

II. Знайди зайвий термін , поясни чому він зайвий.

  1. Китиця, зонтик, початок, складний колос.
  2. Приймочка, пиляк, зав’язь, стовпчик.
  3. Береза,акація, вільха, ліщина.

 

 

ІІІ рівень (3 бали за виконані   3 завдання).

  1. 1. Завдання на відповідність.   З’єднайте назву плода з рослинами, що їм притаманні:

Біб

 

Редька, капуста

Гарбузина

Лимон, бергамот

Стручок

Соя, робінія

Помаранець

Диня, огірки

 

2.Закінчи речення.

 

1.Для проростання насіння необхідні…..

2. Різноманітність плодів пов’язана з…..

3. Біологічне значення  подвійного запліднення полягає в …..

3.Дайте визначення термінам.

 

  1. Суцвіття – це…..
  2. Квітка – це…..

 

 

ІV рівень (3 бали за  2  правильні   відповіді )

  1. Що таке  запилення?  Обгрунтуйте  основні ознаки комахозапильних  рослин.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Які ознаки плодів та насінин характерні для рослин , що поширюються тваринами.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

                                                                                   Оцінка ____________

 

docx
Додано
24 листопада
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку