Тематичне оцінювання з теми «Інформаційні процеси та системи»

Про матеріал

Тематичне оцінювання з теми «Інформаційні процесита системи» для учнів 5 класу.

Перегляд файлу

 

Тема: Тематичне оцінювання з теми «Інформаційні процеси та системи»

 

Мета: перевірити рівень засвоєння знань учнів із теми.

Тип уроку: контроль і корегування знань , умінь та навичок.

Обладнання: комп'ютер, презентація

 

Хід уроку

1. Організаційний момент

Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку.

 

2.Узагальнння і систематизація знань правил поведінки в кабінеті інформатики та ІКТ.

 

3. Тематичне оцінювання

І варіант

Дати відповідь на запитання (кожне 1б)

1.Якими органами сприймаються звукові повідомлення?

  1. Органами нюху
  2. Органами смаку
  3. Органами  слуху
  4. Органами зору

2.Як називається процес розв'язування задачі з математики?

a) Пошук

b) Передавання

c) Зберігання

d) Опрацювання

3.Як називається пристрій для отримання, збереження та відтворення музичних аудіо- та відеоданих?

  1. Плеєр
  2. Телефон
  3. Факс
  4. Диктофон

4.Укажіть приклади звукового способу подання повідомлень:

  1. Пісня
  2. Запах диму
  3. Оповідання
  4. мовлення

5.Дати визначення поняття (3б)

Інформація-це…

Дані-це….

Дати розгорнуту відповідь на запитання

6.Опишіть різницю між поняттями «інформація і «повідомлення».(2б)

7.  Як ви вважаєте, чому сучасні комп’ютери називають багатозадачними?(3б)

 

ІІ варіант

Дати відповідь на запитання (кожне 1б)

1.Як називається процес відправки смс-повідомлення?

  1. Пошук
  2. Передавання
  3. Зберігання
  4. Опрацювання

2.Якими органами сприймаються тактильні повідомлення?

a) Органами нюху

b) Органами дотику

c) Органами  слуху

d) Органами зору

3.Як називають пристрій, який створює проекцію зображень на великий екран?

  1. Мультимедійний проектор
  2. Ігрові приставки
  3. Плеєр
  4. Факс

4.Укажіть приклади графічного способу подання повідомлень?

  1. Гуркіт грому
  2. Креслення
  3. Дорожній знак
  4. фотографія

 

5.Дати визначення поняття (3б)

Повідомлення-це…

Робочий стіл-це…

 

Дати розгорнуту відповідь на запитання

6.Опишіть взаємозв'язок між поняттями «повідомлення» і «дані».(2б)

7. У чому відмінність між пристроями виведення даних: принтером і монітором?(3б)

4.Підбиття підсумків уроку

  • Чи задоволені ви своєю роботою?
  • З яким настроєм ви працювали на уроці?
  • Що вам запам'яталось на уроці?
  •  

5. Домашнє завдання

6. Література

 

docx
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
3998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку