Тематичне оцінювання з теми « Комп'ютерна графіка»

Про матеріал
Контрольна робота за підручником О.Бндаренко, В.Ластовецький, О.Пилипчук, Є.Шестопалов
Перегляд файлу

Тема: Тематичне оцінювання з теми « Комп'ютерна графіка»

 

Мета: перевірити рівень засвоєння знань учнів із теми.

Тип уроку: контроль і корегування знань , умінь та навичок.

Обладнання: комп'ютер, презентація, роздатковий матеріал, програмне забезпечення.

 

Хід уроку

1. Організаційний момент

Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку.

 

2.Узагальнння і систематизація знань правил поведінки в кабінеті інформатики та ІКТ.

 

3. Тематичне оцінювання

Контрольна робота складається з двох частин: І – тести в середовищі MyTest, ІІ – практичне завдання в середовищі Inkscape. Оцінка розраховується за такою формулою: Оцінка = (оцінка за тест + оцінка за практичне завдання)/2.

І - Тести

1. Що є основним елементом растрового зображення?

А)Тло

Б)Піксель

В)Лінія

Г)Роздільність

2.  Яке призначення засобу керування, наведеного на рисунку?

А)Кадрування зображення

Б)Вибір кольорів

В)Малювання прямокутників

Г)Зміна розмірів зображення

3. Які програми призначені для професійного опрацювання фотографій?

А) Adobe Photoshop 

Б) GIMP 

В) Paint

Г) Microsoft Office Word

4. Установіть відповідність між форматами файлів і особливостями файлів.

JPG

Формат графічного редактора GIMP

BMP 

Порівняно великий обсяг файла

XCF

Стиснення без втрати якості

GIF

Палітра з 256 кольорів

PNG

Стиснення з втратою якості

 

5. Установіть відповідність між піктограмами інструментів і назвами інструментів.

Кадрування

Гумка

Пензель 

Олівець

 

6. Як називають кількість пікселів, що розміщується на одиниці довжини? Запишіть одним словом.

7. Як називається плавний перехід від одного кольору до іншого? Запишіть одним словом. 

8. Яке призначення маркерів (на рисунку - білі кружечки або квадратики) об’єкта малювання в редакторі векторної графіки Inkscape?

А) Зміна кольору заповнення об’єкта

Б) Зміна форми та/або розміру об’єкта

В) Зміна кольору контура об’єкта

Г) Зміна вигляду штриха

9. Що таке градієнт?

А) Заповнення об’єкта певним візерунком

Б) Суцільне заповнення вибраним кольором з урахуванням прозорості

В) Плавний перехід від одного кольору до іншого

Г) Відсутність заповнення, коли видно лише штрих об’єкта

10. Яким інструментом побудовано об’єкт, наведений на рисунку?

А) Еліпс

Б) Спіраль

В) Прямокутник

Г) Многокутник

11.  Який інструмент призначений для виділення об’єктів, переміщення тощо?

12. Що є найменшим елементом векторного зображення?

А) Графічний примітив

Б) Крива Безьє

В) Піксель

Г) Відрізок

13. Чим криві відрізняються від фігур?

А) Крива не може мати заповнення

Б) Крива не може бути замкненою

В) Форму кривої не можна змінити

Г) Форму кривої можна вільно змінювати

14. Як називається місце сполучення двох сегментів кривої? Напишіть одним словом.

15. Яку особливість має копія об’єкта?

А) Колір копії змінюється разом з оригінальним об’єктом

Б) Розмір копії неможливо змінити

В) Заповнення копії відрізняється від заповнення оригінального об’єкта

Г) Копія є повністю самостійним об’єктом

16. Як називається копія об’єкта, яка зберігає зв’язок з оригінальним об’єктом? Напишіть одним словом.

17. Який інструмент призначений для створення текстових об’єктів?

А)                                 Б)

 

 

В)                                  Г)

 

18.  Як називається меню з командами, призначеними для опрацювання написів? Запишіть одним словом.

ІІ – Практична частина

скриншот к уроку inkscapeПрактична частина

Чупа-чупс

 

 

 

скриншот к уроку inkscape1. Намалюйте рівне коло - основу майбутнього чупа-чупса. ( Рівне коло малюється з натиснутою клавішею CTRL)

2. Тепер намалюйте прямокутник. Зробіть по краях прямокутника кілька закругленими. За закруглення кутів відповідають круглі маркери у верхньому правому куті. Потягніть круглий маркер трохи вниз і кути заокруглені.

скриншот к уроку inkscape3. Тепер правильно розташуйте коло і прямокутник. Виділіть їх обидва. У головному меню в меню "Об'єкт" виберіть пункт "Вирівняти і розставити" або CTRL + SHIFT + A. Натисніть в діалоговому вікні кнопки центрувати горизонтально і центрувати вертикально. Тепер, коли об'єкти вирівняні, можна їх об'єднувати. Зробіть це в меню "Контур" - "Об'єднати"

     4. Тепер заповнимо фігуру градієнтом. Зробити це можна в діалоговому меню заливка і обведення.    

  5. За допомогою інструменту перо намалюйте лінію, яка буде   позначати            контур середньої опуклості чупа-чупс.

скриншот к уроку inkscapeЗробіть стиль обведення, намальованої вами верхньої лінії, лінійний градієнт.

скриншот к уроку inkscape6.Тепер зробіть відблиск. Намалюйте нове коло десь у верхній частині чупа-чупса. Виконайте дію у головному меню "Контур" - "оконтурити об'єкт" або CTRL + SHIFT + C.

Зробіть тип заливки цього кола - лінійний градієнт. Обведення природно немає. Колір верхньої точки градієнта білий. Колір нижньої точки градієнта будь-який, але абсолютно прозорий.

скриншот к уроку inkscape7. Зробимо йому ніжку. Намалюйте інструментом перо пряму лінію. Як вже говорилося вище, що б малювати рівні об'єкти натискайте при малюванні клавішу CTRL. Колір обведення чорний. Стиль обведення "круглі кінці" товщина пропорційно розміру вашого чупа-чупса. Після того як паличка намальована виконайте "Контур" - "Оконтурене обведення" або CTRL + ALT + C. Виконайте градієнтне заповнення кольором.

    8. Продемонструйте роботу вчителю.

 

 

4.Підбиття підсумків уроку

  • Чи задоволені ви своєю роботою?
  • З яким настроєм ви працювали на уроці?
  • Що вам запам'яталось на уроці?

5. Домашнє завдання

doc
Додано
30 жовтня 2019
Переглядів
4819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку