Тематичне оцінювання з теми: «Різноманітність тварин. Ч3.».

Про матеріал
Розробка містить різнопланові завдання для перевірки засвоєного матеріалу за певний проміжок часу .
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з теми: «Різноманітність тварин. Ч3.».  І варіант

І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)

Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)

1. Бічна лінія є органом чуттів у риб.
2. У хрящових риб відсутній плавальний міхур.
3. Кишечник плазунів відкривається у клоаку.
Тестові завдання з однією правильною відповіддю

4. У плазунів шийний відділ хребта:

а) відсутній; б) складається з одного хребця; в) складається з кількох хребців.
5. Кістки стопи в птахів зростаються з утворенням:
   а) восковиці; б) цівки; в) вилочки.                                                                                      6. Лісовий птах:

   а) зозуля; б) чайка; в) чапля.

Доповніть незакінчене речення

7.Найбільш численним рядом птахів, до яких входять майже 2/3 відомих науці видів, є  ………...                                                                                                                                            

8.Пінгвіни-це птахи,які не літають і в яких передні кінцівки-....

9.Яйце птаха вкрите шкарлупою, що складається з  ….……  .

10.Тіло птаха поділяється на відділи……….

11.Три підкласи земноводних-……..

12. Які пера слугують для збереження тепла?

II рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)

Тестові завдання з кількома варіантами відповідей

13.Які птахи є гніздовими:

а) горобці; б) кури; в) ластівки; г) гуси; д) зозулі; е) сови.

14.Знайдіть відповідність між поняттями

А.  Пугач                                 1. Соколоподібні

Б.  Тетерев                              2. Совоподібні

В.  Орел беркут                      3. Куроподібні

Г.  Ворона сіра                       4. Горобцеподібні

Д. Чапля сіра                     5. Лелекоподібні

 

Тематичне оцінювання з теми: «Різноманітність тварин. Ч3».  ІІ варіант

І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)

Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)

1. Кровоносна система риб замкнена.
2. У тілі акули відсутні легені.
3. Органом дотику плазунів є язик.
Тестові завдання з однією правильною відповіддю

4. У земноводних  шийний відділ хребта:

а) відсутній; б) складається з одного хребця; в) складається з кількох хребців.
5.Для прикріплення грудних м’язів у птахів розвивається:
   а) куприкова кістка; б) кіль; в) цівка.                                                                                               6. Болотяний птах :

   а) чапля ; б) дятел; в) сорока .
Доповніть незакінчене речення

7.Щоб пір’я не змочувалося, цьому запобігає секрет  ……. .                                                                                                                                            

8. Дуже рухома шия, завдяки якій голова обертається на 2700 у ряда -…….. .

9. Усередині яйця перебуває яйцеклітина, яку зазвичай називають……  .

10. Тіло рептилій поділяється на відділи…..

11. Три підкласи рептилій-…..

12. Які пера несуть основне навантаження під час польоту?

II рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)

Тестові завдання з кількома варіантами відповідей

13. Які птахи є виводковими:

а) страуси; б) крижень; в) синиця; г) гуси; д) сороки; е) лелеки.

14.Знайдіть відповідність між поняттями

А. Яструб                              1. Лелекоподібні

Б. Чапля біла                         2. Гусеподібні

В. Лебідь-шипун                  3. Куроподібні

Г.  Соловей                            4. Горобцеподібні

Д.  Павич                                 5. Соколоподібні

 

 

Правильне розв'язання завдання  оцінюється в 2 бали

15. Назвіть представників й складіть їх класифікацію

Картинки по запросу саламандраКартинки по запросу зелена ропухаКартинки по запросу рогата жаба1.                                           2. Картинки по запросу тритон

 

 

 

 

 

 

3.                                                                        4.

 

                           Клас…………….

Ряд………………                        Ряд……………..

№……………….                         №…………………

№……………….                         №…………………

 

 IІІ рівень (правильне розв'язання одного завдання  на вибір учня оцінюється в 2 бали) Завдання творчого характеру

16.Позитивне і негативне значення для людини птахів.

 

 

 

 

 

 

Правильне розв'язання завдання  оцінюється в 2 бали

15. Назвіть представників й складіть їх класифікацію

Картинки по запросу черепаха1.                                                        2.  Картинки по запросу хамелеон

Картинки по запросу пітонПохожее изображение 

 

 

 

 

       

3.                                                     4.

 

 

Клас…………….

 

Ряд………………         Ряд……………..       Ряд……………….

№……………….          №…………………    №…………………

№……………….                        

 

IІІ рівень (правильне розв'язання одного завдання  на вибір учня оцінюється в 2 бали) Завдання творчого характеру

16. Позитивне і негативне значення для людини плазунів(рептилій).

docx
Додано
23 січня 2020
Переглядів
1516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку