Тематичне оцінювання з теми: "Розмноження рослин"

Про матеріал
Різнорівневе тестування з теми :"Розмноження рослин", яке допоможе учням систематизувати свої знання з теми та дізнатися, наскільки добре вони засвоїли навчальний матеріал
Перегляд файлу

                  І варіант

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

 

І. Маточка квітки складається з:

А)квітконіжки та квітколожа;                      Б)тичинкової нитки та пиляка;

В)приймочки,стовпчика,зав’язі;                  Г) чашечки та віночка.

 

2.У конвалії, смородини, черемхи, суцвіття:

А) головка,         Б)щиток,

В) зонтик,           Г)китиця.

 

3.У комахозапильних рослин квітки переважно:

А) поодинокі та яскраві,                          Б) дрібні та зібрані в суцвіття,

В) великі з привабливим запахом ,          Г) мають яскраву оцвітину.

 

4. Зернівка кукурудзи, жолудь дуба--це:

А) багатонасінні сухі плоди;                  Б) сухі нерозкривні плоди,

В) сухі розкривні плоди,                         Г) однонасінні соковиті плоди.

 

 

5.Плоди та насіння можуть поширюватись:
А)тільки вітром та людиною,                     Б)транспортом та водою,
В)вітром, водою, тваринами, людиною,    Г)самопоширенням та тваринами.

 

 

6.Плід утворюється:
А) у насінних рослин,                      Б) у всіх рослин,

В) тільки у квіткових рослин,         Г) у комахозапильних рослин.

 

ІІ.Завдання на встановлення відповідності.

7. Установіть відповідність між типом плоду та рослиною, для якої він характерний .

А)супліддя                                      1. квасоля

Б) кістянка                                      2. капуста

В)біб                                                3.слива

Г)стручок                                        4.малина

8. Установіть відповідність між назвою рослини та властивим їй способом поширення плодів

та насіння.

А)вітром                      1.горобина.

Б) водою                      2. розрив-трава

В)птахами                   3.кульбаба

Г)саморозкидання      4.латаття біле.

 

ІІІ. Завдання на встановлення послідовності процесу.

9. Установіть послідовність етапів розвитку рослинного організму.

А) насіння ,          Б) проросток,

В) цвітіння,        Г) доросла рослина.

 

ІV. Завдання відкритого типу.

11. Яке біологічне значення плодів  в житті рослин.

 

ІІ варіант

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

І. Гамети- це

А) особливі органи;                Б) особливі тканини;

В) статеві клітини;                  Г) речовини, необхідні для життя.

 

2. Головні частини квітки:

А) маточка і пелюстки;          Б) тичинки і маточки;

В) пелюстки і квітконіжка;    Г) чашолистки і пелюстки.

 

3. Суцвіття бувають:

А) прості і складні;                                            Б) однодомні і дводомні;

В) самозапильні і перехреснозапильні;           Г) поодинокі та зібрані групами.

 

 

4.У вітрозапильних рослин квітки:

А) поодинокі та яскраві,                          Б) дрібні та зібрані в суцвіття,

В) великі з привабливим запахом ,          Г) мають яскраву оцвітину.

 

 

5. Плід утворюється:
А) у насінних рослин,                      Б) у всіх рослин,

В) тільки у квіткових рослин,         Г) у комахозапильних рослин.

 

6. За будовою насіння рослин поділяють на:
А) двосім’ядольні та багатосім’ядольні,              Б) односім’ядольні та багатосім’ядольні,
В) однодольні та дводольні,                                  Г) двосім’ядольні та односім’ядольні.

 

ІІ.Завдання на встановлення відповідності.

7. Установіть відповідність між типом плоду та рослиною, для якої він характерний .

А)супліддя                                      1. квасоля

Б) кістянка                                      2. капуста

В)біб                                                3.слива

Г)стручок                                        4.малина

 

8. Установіть відповідність між назвою органа та виконуваною ним функцією.

А) корінь             1. Здійснює процес фотосинтезу.

Б) листок             2. Є опорою, виконує провідну функцію.

В) стебло             3. Закріплює рослину в ґрунті.

Г) насінина         4. Захищає зародок.

 

ІІІ. Завдання на встановлення послідовності процесу.

 

9. Установіть послідовність процесу утворення плодів.

А) запилення ,          Б) цвітіння,

В) запліднення,        Г) утворення  насіння та плодів.

 

ІV. Завдання відкритого типу.

11. Яке біологічне значення плодів  в житті рослин.

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
4 серпня 2021
Переглядів
798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку