Тематичне оцінювання знань по темі «Гриби»
Варіант 1
І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
Тестові завдання з однією правильною відповіддю
а) білий гриб; б) опеньок; в) маслюк; г) підберезник.
а) утворюються спори;б) дозріває насіння; в) фотосинтез; г) утворення плодів.
II рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
Прості завдання з відкритою відповіддю
ІІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)
Тестові завдання з кількома варіантами відповідей
13. Завдяки життєдіяльності грибів:
а) утворюється гумус у ґрунті; б) стаються отруєння людей;
в) формується мікориза; г) повітря насичується киснем.
14. Розгляньте малюнок гриба і розгадайте слова
1…………
2………..
3…………
Дайте визначення
15. Що таке міцелій?
IV рівень (правильне розв'язання завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру (одне завдання на вибір)
17. Чому лишайники називають індикаторами (показниками) незадовільного стану довкілля?
Тематичне оцінювання знань по темі «Гриби»
Варіант 2
І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
Тестові завдання з однією правильною відповіддю
6. Причиною почорніння плодів помідорів є паразитичний: а) гриб; б) лишайник; в) рослина.
II рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
Прості завдання з відкритою відповіддю
12. Який тип розмноження є переважаючим у лишайників?
Тестові завдання з кількома варіантами відповідей
13. Лишайники людина використовує: а) в оленярстві та парфумерному виробництві; б) в будівельній справі; в) як показники стану довкілля.
Завдання з німим малюнком
14. Розгляньте схематичний малюнок, перерахуйте компоненти
1………….. 3………..…
2………….. 4…………..
Дайте визначення
15. Що таке мікориза?
IV рівень(правильне розв'язання завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру (одне завдання на вибір)