Тематичне планування по методиці М.Монтесорі (молодша група)

Про матеріал
Мета:забезпечувати оволодіння дітьми стійкими загальносприйнятими еталонами як засобами для обстеження реальних предметів; ознайомлювати дітей із властивостями, якостями, ознаками предметів, відношеннями між ними; формувати вміння розрізняти предмети за зовнішнім виглядом, їх діями; залучати дітей до позначення словом властивостей і якостей предметів; формувати на цій основі вміння узагальнювати, розв’язувати наочно-практичні завдання; збагачувати дітей різноманітними сенсорними враженнями.
Перегляд файлу

Тематичне планування занять по групам

у І молодшій групі

(1 заняття на тиждень протягом 20хв, всього 32 заняття)

Тема

Мета

  1.  

Збираємо ягоди

Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього)

  1.  

Посипаємо доріжку

Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього)

  1.  

Розклади за порядком

Розвиток дрібної моторики, закріплення знань основних кольорів

  1.  

Вилови з води

Закріплення навичок практичного життя (прибери за собою)

  1.  

Відкрий – закрий

Розвиток дрібної моторики, розвиток муску-латури рук (Закріплення навичок практично-го життя)

  1.  

Що це? Хто це?

Розширення словникового запасу, класифікація узагальнених предметів та слів.

  1.  

Винтик, ще винтик

Розвиток дрібної моторики, підготовка руки до письма

  1.  

Збери мотрійку

Формування понять «великий – маленький »

  1.  

Знайди такий самий.

Розвиток тактильних відчуттів

  1.  

Чудовий мішечок

Розвиток тактильних відчуттів, відчуття обєму, розширення словника

  1.  

Хто де живе?

Знайомство з житлом різних тварин, птахів, людей.

  1.  

Ведмедик (шнуровка)

Вміння збирати одяг, шнурувати та завязу-вати взуття

  1.  

Збери чоловічка

Знайомство з частинами тіла людини

  1.  

Пальчики

Вкладання пальчиків та долоньок у відповід-ному порядку

  1.  

Рожева башта

Формування понять «великий – маленький »

  1.  

Перелий у глечик

Розвиток координації рухів, окоміра. Закріплення навичок практичного життя

  1.  

Чим пахне?

Розвиток відчуття нюху.

  1.  

Шумові баночки

Розвиток сприйняття і диференціації  шуму.

  1.  

Була калюжа – та немає.

Підготовка до практичного життя (вміння збирати воду губкою)

  1.  

Пересипаємо ложкою

Розвиток координації рухів, охайності. Підготовка до практичного життя

  1.  

Чарівне сито

Розвиток координації рухів, охайності. (відкремлення крупної крупи від мілкої ситом)

  1.  

Готуємо ліки

Формування понять «солодкий – кислий – гіркий » Розвиток смакових відчуттів.

  1.  

Ліпимо колобків

Розвиток дрібної моторики, фантазії

  1.  

Збери усі намистинки

Розвиток дрібної моторики, здатність кон-центрувати увагу. Закріпити знання кольорів.

  1.  

Робимо крем для торту

Розвиток рухів руки, тренування мязів кисті руки.

  1.  

Сонечко, світи

Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього)

  1.  

Знайомство з кольором

Візуальне знайомство з основними кольорами

  1.  

Розбери зернятка (2 вида)

Розвиток тактильних відчуттів, відчуття обєму.

  1.  

Клавишна дошка (підбери полоску)

Розвиток дрібної моторики, підготовка руки до письма

  1.  

Сімя

Класифікація домашніх тварин, відокремлен-ня однієї групи

  1.  

Коричневі сходи

Формування понять «товстий – тонкий»

  1.  

Червоні штанги

Формування понять «довгий – короткий»

 

ІІ молодша група

(1 заняття на тиждень протягом 20хв, всього 32 заняття)

Тема

Мета

1

Збираємо гриби

Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього)

   2

Розклади за порядком

Розвиток дрібної моторики, закріплення знань основних кольорів

   3

Збираємо камінці

Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього)

   4

Чарівне сито

Розвиток координації рухів, охайності. (відкремлення крупної крупи від мілкої ситом)

   5

Робимо крем для торту

Розвиток рухів руки, тренування мязів кисті руки.

   6

Змети, але не просип

Закріплення навичок практичного життя (прибери за собою)

   7

Пересипаємо ложкою

Розвиток координації рухів, охайності. Підготовка до практичного життя

   8

Що це? Хто це?

Розширення словникового запасу, класифі-кація узагальнених предметів та слів.

   9

Сімя

Класифікація домашніх тварин, відокремлен-ня однієї групи

  10

Сонечко, світи

Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього)

  11

Штрихування

Тренування руки при обводці плоских фігур, штрихування із використанням меж предмету

  12

Веселий алфавіт

Розвиток інтересу до вивчення назв літер. Розвиток мовлення, навчання читати.

  13

Вправи з мотрійками

Формування понять «великий – маленький», складання предметів за величиною

  14

Клавишна дошка (підбери полоску)

Розвиток дрібної моторики, підготовка руки до письма

  15

Шматочки тканини

Розвиток тактильних відчуттів, знайомство з поняттям «гладкий – шершавий» із порівня-льним ступенем прикметників. Підготовка руки до письма. Розширення словникового запасу.

  16

Розбери зернятка (3 види)

Розвиток тактильних відчуттів і відчуття обєму

  17

Чудовий мішечок

Розвиток тактильних відчуттів, відчуття обєму, розширення словника

  18

Шумові баночки

Розвиток сприйняття і диференціації  шуму.

  19

Готуємо ліки

Формування понять «солодкий – кислий – гіркий » Розвиток смакових відчуттів.

  20

Чим пахне ?

Розвиток відчуття нюху.

  21

Рамки та вкладиші

Тренування руки при обводці плоских фігур, штрихування із використанням меж предмету

  22

Назви предмет

Розширення словникового запасу, обєднання та класифікація предметів за групами

  23

Кубики Нікітіна

Вміння логічно складати кольорове геометри-чне зображення, побудувати ряд  або візеру-нок  за зразком в одному або в різному масш-табі. Розвиток логічного мишлення через сен-сорне сприйняття.

  24

Рамки із застібками

Розвивати вміння застібувати та розстібувати гудзики, кнопки, крючки, пряжки, завязувати і розвязувати бантики. Розвивати дрібну мо-торику, координацію рухів.

  25

Яблунька, ялинка

Вміння знаходити місце для кожного вкладишу.

  26

Пальчики

Розвивати дрібну моторику

  27

Автоконструктор

Розвиток логічного і конструктивного мислення

  28

Вправи з водою

Знайомство з різними обємами сосудів. Розвивати дрібну моторику,  координацію рухів, концентрацію уваги.

  29

Рожева башта

Формування понять «великий – маленький »

  30

Коричневі сходи

Формування понять «товстий – тонкий»

  31

Ланцюжок із намистинок

Знайомство із числовим рядом, вміння виділяти десяток. Розвивати дрібну моторику

  32

Казкове коло

Розвиток логічного мислення, звязного мовлення, кольоросприйняття, памяті.

 

doc
Додано
20 травня 2020
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку