Тематичне планування занять по групам
у І молодшій групі
(1 заняття на тиждень протягом 20хв, всього 32 заняття)
№ |
Тема |
Мета |
|
Збираємо ягоди |
Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього) |
|
Посипаємо доріжку |
Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього) |
|
Розклади за порядком |
Розвиток дрібної моторики, закріплення знань основних кольорів |
|
Вилови з води |
Закріплення навичок практичного життя (прибери за собою) |
|
Відкрий – закрий |
Розвиток дрібної моторики, розвиток муску-латури рук (Закріплення навичок практично-го життя) |
|
Що це? Хто це? |
Розширення словникового запасу, класифікація узагальнених предметів та слів. |
|
Винтик, ще винтик |
Розвиток дрібної моторики, підготовка руки до письма |
|
Збери мотрійку |
Формування понять «великий – маленький » |
|
Знайди такий самий. |
Розвиток тактильних відчуттів |
|
Чудовий мішечок |
Розвиток тактильних відчуттів, відчуття обєму, розширення словника |
|
Хто де живе? |
Знайомство з житлом різних тварин, птахів, людей. |
|
Ведмедик (шнуровка) |
Вміння збирати одяг, шнурувати та зав’язу-вати взуття |
|
Збери чоловічка |
Знайомство з частинами тіла людини |
|
Пальчики |
Вкладання пальчиків та долоньок у відповід-ному порядку |
|
Рожева башта |
Формування понять «великий – маленький » |
|
Перелий у глечик |
Розвиток координації рухів, окоміра. Закріплення навичок практичного життя |
|
Чим пахне? |
Розвиток відчуття нюху. |
|
Шумові баночки |
Розвиток сприйняття і диференціації шуму. |
|
Була калюжа – та немає. |
Підготовка до практичного життя (вміння збирати воду губкою) |
|
Пересипаємо ложкою |
Розвиток координації рухів, охайності. Підготовка до практичного життя |
|
Чарівне сито |
Розвиток координації рухів, охайності. (відкремлення крупної крупи від мілкої ситом) |
|
Готуємо ліки |
Формування понять «солодкий – кислий – гіркий » Розвиток смакових відчуттів. |
|
Ліпимо колобків |
Розвиток дрібної моторики, фантазії |
|
Збери усі намистинки |
Розвиток дрібної моторики, здатність кон-центрувати увагу. Закріпити знання кольорів. |
|
Робимо крем для торту |
Розвиток рухів руки, тренування м’язів кисті руки. |
|
Сонечко, світи |
Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього) |
|
Знайомство з кольором |
Візуальне знайомство з основними кольорами |
|
Розбери зернятка (2 вида) |
Розвиток тактильних відчуттів, відчуття об’єму. |
|
Клавишна дошка (підбери полоску) |
Розвиток дрібної моторики, підготовка руки до письма |
|
Сім’я |
Класифікація домашніх тварин, відокремлен-ня однієї групи |
|
Коричневі сходи |
Формування понять «товстий – тонкий» |
|
Червоні штанги |
Формування понять «довгий – короткий» |
ІІ молодша група
(1 заняття на тиждень протягом 20хв, всього 32 заняття)
№ |
Тема |
Мета |
1 |
Збираємо гриби |
Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього) |
2 |
Розклади за порядком |
Розвиток дрібної моторики, закріплення знань основних кольорів |
3 |
Збираємо камінці |
Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього) |
4 |
Чарівне сито |
Розвиток координації рухів, охайності. (відкремлення крупної крупи від мілкої ситом) |
5 |
Робимо крем для торту |
Розвиток рухів руки, тренування мязів кисті руки. |
6 |
Змети, але не просип |
Закріплення навичок практичного життя (прибери за собою) |
7 |
Пересипаємо ложкою |
Розвиток координації рухів, охайності. Підготовка до практичного життя |
8 |
Що це? Хто це? |
Розширення словникового запасу, класифі-кація узагальнених предметів та слів. |
9 |
Сімя |
Класифікація домашніх тварин, відокремлен-ня однієї групи |
10 |
Сонечко, світи |
Розвиток дрібної моторики трьох основних пальців (великого, вказівного та середнього) |
11 |
Штрихування |
Тренування руки при обводці плоских фігур, штрихування із використанням меж предмету |
12 |
Веселий алфавіт |
Розвиток інтересу до вивчення назв літер. Розвиток мовлення, навчання читати. |
13 |
Вправи з мотрійками |
Формування понять «великий – маленький», складання предметів за величиною |
14 |
Клавишна дошка (підбери полоску) |
Розвиток дрібної моторики, підготовка руки до письма |
15 |
Шматочки тканини |
Розвиток тактильних відчуттів, знайомство з поняттям «гладкий – шершавий» із порівня-льним ступенем прикметників. Підготовка руки до письма. Розширення словникового запасу. |
16 |
Розбери зернятка (3 види) |
Розвиток тактильних відчуттів і відчуття об’єму |
17 |
Чудовий мішечок |
Розвиток тактильних відчуттів, відчуття обєму, розширення словника |
18 |
Шумові баночки |
Розвиток сприйняття і диференціації шуму. |
19 |
Готуємо ліки |
Формування понять «солодкий – кислий – гіркий » Розвиток смакових відчуттів. |
20 |
Чим пахне ? |
Розвиток відчуття нюху. |
21 |
Рамки та вкладиші |
Тренування руки при обводці плоских фігур, штрихування із використанням меж предмету |
22 |
Назви предмет |
Розширення словникового запасу, об’єднання та класифікація предметів за групами |
23 |
Кубики Нікітіна |
Вміння логічно складати кольорове геометри-чне зображення, побудувати ряд або візеру-нок за зразком в одному або в різному масш-табі. Розвиток логічного мишлення через сен-сорне сприйняття. |
24 |
Рамки із застібками |
Розвивати вміння застібувати та розстібувати гудзики, кнопки, крючки, пряжки, завязувати і розвязувати бантики. Розвивати дрібну мо-торику, координацію рухів. |
25 |
Яблунька, ялинка |
Вміння знаходити місце для кожного вкладишу. |
26 |
Пальчики |
Розвивати дрібну моторику |
27 |
Автоконструктор |
Розвиток логічного і конструктивного мислення |
28 |
Вправи з водою |
Знайомство з різними об’ємами сосудів. Розвивати дрібну моторику, координацію рухів, концентрацію уваги. |
29 |
Рожева башта |
Формування понять «великий – маленький » |
30 |
Коричневі сходи |
Формування понять «товстий – тонкий» |
31 |
Ланцюжок із намистинок |
Знайомство із числовим рядом, вміння виділяти десяток. Розвивати дрібну моторику |
32 |
Казкове коло |
Розвиток логічного мислення, звязного мовлення, кольоросприйняття, пам’яті. |