|
|
4 клас 2 семестр |
||
№ |
Дата |
СВІТ ДИТЯЧИХ МРІЙ |
||
|
|
Тема 16. Зимові фантазії |
||
|
|
Календарно – обрядові пісні. Обряди та звичаї нашого народу. Українські народні , авторські колядки та щедрівки . |
||
|
|
Тема 17. Зимові фантазії |
||
|
|
|
Балет, кордебалет. СМ: О. Шимко. «Троль», «Кай і Герда», «Снігова королева» (із балету «Снігова королева»). ХТД: «Диво-місто Навпаки» Музика Ю. Шевченка Cлова Ф. Млинченка — розучування. |
|
|
|
Тема 18. У сніговому королівстві |
||
|
|
|
Балет. СМ: О. Шимко. «Принц і принцеса, розбійники», «У палаці Снігової королеви» (із балету «Снігова королева»). М/ф «Балерина» (фрагменти). ХТД: «Диво-місто Навпаки». Музика Ю. Шевченка Cлова Ф. Млинченка — виконання. |
|
|
|
Тема 19. Казкові пригоди |
||
|
|
Сюїта. СМ: В.Птушкін. Фортепіанна сюїта «Гуллівер» (фрагменти): 1 ч. «Увертюра», 2 ч. «Ліліпути», 5 ч.«Романс лапутян», 6 ч. «Турнір придворних канатохідців». М/ф «Мандри Гуллівера» (фрагменти). ХТД: «Вітерець» слова і музика І.Танчака — розучування. |
||
|
|
Тема 20. Веселий цирк |
||
|
|
Циркова вистава. СМ: В І. Поклад музика до м/ф «Парасолька в цирку». М/ф «Парасолька в цирку». ХТД: «Вітерець» слова і музика І. Танчака — виконання |
||
|
|
ВИЙДИ, ВИЙДИ, СОНЕЧКО |
||
|
|
Тема 21. Проводи зими |
||
|
|
|
Народна пісня, веснянка, опера. СМ: М. Лисенко опера «Зима і Весна» (фрагменти) . ХТД: «Чижику», українська народна пісня — розучування. |
|
|
Тема 22. Свято весняної природи |
|
|
|
Гаївки. СМ: В. Верховинець. Пісні-ігри зі збірки «Весняночка»: «Подоляночка», «Женчичок», «Розлилися води»; Р. Гринків. Веснянка (бандура). ХТД: «А ми просо сіяли», українська народна пісня — розучування; «Чижику» ,українська народна пісня —виконання. |
|
Тема 23. Весняні ігри |
|
|
Пісні-заклички. СМ: В.Верховинець. Пісні-ігри зі збірки «Весняночка»: «Вийди, вийди, сонечко»,«Іди, іди, дощику», Закликання весни. ХТД: «Вийди, вийди, сонечко» українська народна пісня – виконання. «А ми просо сіяли» українська народна пісня – виконання. |
|
ДО НАРОДНИХ ДЖЕРЕЛ |
|
|
Тема 24. Великодні свята |
|
|
Соло, ансамбль. СМ: Олександр Білаш. Гуцульська писанка (соло, ансамбль). М/ф «Великдень» (з циклу «З любов’ю до дітей»). ХТД: «Писанка» музика М.Бурмаки слова К.Перелісної — розучування. |
|
|
Тема 25. Чарівні візерунки |
|
|
|
Коломийка. СМ: Лемківська коломийка. Бойківська коломийка. Н.Нежанківський. «Коломийка». В. Зубицький. « Коломийка». М/ф «Це наше і це твоє. Трембіта». ХТД: «Писанка» музика М. Бурмаки слова К. Перелісної — виконання. |
|
Тема 26. Веселі настрої |
|
|
|
Гумореска. СМ: Б.Кудрик. «Гумореска для фортепіано». Ю.Шевченко. «Гумореска». |
|
|
Д. Клєбанов «Жартівлива». М/ф «Грицю, Грицю, до роботи» (з циклу «З любов’ю до дітей»). ХТД: «Грицю, Грицю, до роботи» українська народна пісня — розучування. |
|
СИМФОНІЯ ВІЗЕРУНКІВ |
|
|
Тема 27. Секрети вишитого рушника |
|
|
|
СМ: Муз. П. Майборода сл. А. Малишко «Пісня про рушник» (у виконанні Квітки Цісик, Ніни і Антоніни Матвієнко). Танець з рушниками. М/ф «Це наше і це твоє. Знана у всьому світі вишивка — наша!» ХТД: «Де шукати кольори?» муз. Г. Васіної сл. Н. Бугай – розучування. «Грицю, Грицю, до роботи» українська народна пісня — виконання. |
|
Тема 28. Кольорове диво |
|
|
|
Симфонія. СМ: Л.Ревуцький. Симфонія №2 (3ч.) фрагменти. ХТД: «Де шукати кольори?» муз. Г. Васіної сл. Н. Бугай — виконання. |
|
Тема 29. Майстри-віртуози |
|
|
|
Концерт. СМ: М. Сильванський. Легкий концерт для фортепіано з оркестром (1, 3 частини) ХТД: «Ми — нащадки козаків» муз. А. Олєйнікової сл. І. Чайченко — розучування. |
|
МИ — НАЩАДКИ КОЗАКІВ |
|
|
Тема 30. Козацька звитяга |
|
|
Історичні пісні. СМ: Українська народна пісня «Пісня про Байду». Українська народна пісня «Ой на горі та женці жнуть». ХТД: «Ми — нащадки козаків» муз. А. Олєйнікової сл. І. Чайченко — виконання. |
|
Тема 31. Україна — моя Батьківщина |
|
|
|
Патріотичні пісні. СМ: Тарас Петриненко «Україна»; сл. |
|
|
Ю. Рибчинський, муз. Ніколо «Моя Україна» (у виконанні Наталі Бучинської); сл. Ю. Рибчинський, муз. Ніколо «Україна-це ми!» (у виконанні Катерини Бужинської). М/ф «Це наше і це твоє. Всесвітньовідомий танок Гопак — наш!» ХТД: «Щастя» музика і слова Н.Май — розучування, виконання. |
|
Свято мистецтва |
|
|
|
Підсумковий урок. Слухання музичних творів (на вибір учителя та за бажанням учнів). Створення програми уроку –концерту.
|
|
|
Урок узагальнення |
|
|
Перевірка своїх досягнень. Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів. |
СМ — сприймання мистецтва . ХТД — художньо-творча діяльність.
М/ф перегляд мультфільму
КР — колективна робота