«Перевірено»
Заступник директора з НВР
__________ (Прізвище, ім’я)
_________ 202_____
Тематичне планування з предмету «Математика»
для учнів 2-Б класу:
(ПІП)
які здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
на І семестр 2022-2023 навчального року
Вчитель:
План складено згідно програми: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року
Підручник: Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти / Ольга Гісь, Ірина Філяк. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 224 с. : іл.
№ з/п |
Кількість годин |
Тема заняття |
Очікувані результати |
Примітки, повторення |
1 |
12
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі
-Числа першої сотні
-Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди
-Порівняння, додавання, віднімання чисел
-Прості задачі
-Числові вирази |
-лічить об’єкти, позначає числом результат лічби; порівнює числа в межах ста та упорядковує їх. -читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль -лічить до 100 в прямому і зворотному порядку -лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) -утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці -досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції -порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = -співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки -знаходить значення математичних виразів -читає і записує числа, утворює числа різними способами; -порівнює числа різними способами; -визначає розрядний склад двоцифрового числа; -подає числа у вигляді суми розрядних доданків; -обирає послідовність дій для розв’язання проблемної ситуації, з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) -описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно. |
Опрацювати сторінки 6-29 |
2 |
6 |
Величини
-Величини. Довжина
-Час. Дні тижня
-Вартість
-Маса місткість |
-Розпізнає серед ситуацій із свого життя ті, що потребують вимірювання величин -Вимірює величини за допомогою підручних засобів і вимірювальних приладів -здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) -знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними -записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); кілограмах (кг), центнерах (ц); годинах (год), хвилинах ( хв); літрах (л) -вимірює довжини предметів або відрізків -будує відрізки заданої довжини -позначає час на зображенні/ макеті циферблату годинника зі стрілками -використовує календар для опису і розв’язання повсякденних проблем -вимірює місткість посудини за допомогою літрової мірки -розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму); -оперує грошима, здійснюючи покупки у крамницях (справжніх та уявних), продаж і покупки на шкільних ярмарках та ін. -порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, масою, місткістю (об’ємом) -розуміє, які одиниці вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку -порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури -перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань -виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання. -зчитує дані з таблиць, піктограм, схем |
Опрацювати сторінки 30-40 |
3 |
5 |
Числа. Дії з числами
-Дія додавання. Невідомий додаток
-Дія віднімання
Знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника -Взаємозвязок дій додавання та віднімання |
-оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в різних установах, номер телефону тощо); - обчислює суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) - знаходить значення математичних виразів - обчислює значення виразів зі змінною - застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання, множення, ділення) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах -розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів -встановлює залежність між компонентами і результатом арифметичної дії -перевіряє правильність результату арифметичної дії; виявляє та виправляє помилки |
Опрацювати сторінки 42-54 |
4 |
5 |
Просторові відношення. Геометричні фігури
-Пряма. Відрізок -Промінь. Кути. Прямий кут -Прямі та криві лінії. Многокутники -Геометричні тіла |
-розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками; - відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу; - знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках; - наводить приклади предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури; - розрізняє прямі і непрямі кути, зображає їх на аркуші в клітинку за допомогою косинця; - будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку -співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; -називає елементи геометричних фігур; -моделює геометричні фігури; -креслить відрізки заданої довжини; -будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; -розрізняє круг і коло. |
Опрацювати сторінки 56-68 |
5 |
3 |
Величини -Одиниці довжини. Перетворення та порівняня. Додавання та віднімання -Сюжетні задачі. Стільки, скільки |
- порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури - перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань - виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання. |
Опрацювати сторінки 69-76
|
6 |
2 |
Сюжетні задачі -Задачі на знаходження суми трьох доданків |
-розв’язує задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших - розв’язує задачі на знаходження суми трьох доданків. -коментує свої дії під час виконання обчислень |
Опрацювати сторінки 77-78 |
7 |
15 |
Числа. Дії з числами -Додавання чисел частинами. -Додованна до числа 9,8,7,6 -Задачі з двома запитанями. Складена задача -Віднімання від числа 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17,18 -Числові вирази з дужками |
-додає одноцифрові числа частинами; -визначає порядок дій у виразах з дужками. -розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; -створює допоміжну модель задачі різними способами; -обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; -планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; -створює математичну модель задачі; -оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; -шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); -складає сюжетні задачі на одну і дві дії. -складає вираз до задачі за схемою. |
Опрацювати сторінки 79-110 |
Ознайомлен __ ______________________________________________________________
Дата _________________