Тематичне планування з предмету «Математика», сімейна форма навчання

Про матеріал
Тематичне планування з предмету «Математика» для учнів 2-Б класу які здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання на І семестр 2022-2023 навчального року План складено згідно програми: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року Підручник: Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти / Ольга Гісь, Ірина Філяк. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 224 с. : іл.
Перегляд файлу

«Перевірено»

                                                                                                                                                                                                                 Заступник директора з НВР

                                                                                                                                                                                                                     __________ (Прізвище, ім’я)

                                                                                                                                                                                                             _________   202_____

 

Тематичне планування з предмету «Математика»

для учнів 2-Б класу:

(ПІП)

які  здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

на І семестр 2022-2023 навчального року

Вчитель:

 

План складено згідно програми: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року

Підручник: Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти / Ольга Гісь, Ірина Філяк. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 224 с. : іл.

 

№ з/п

Кількість годин

Тема заняття

Очікувані результати

Примітки, повторення

1

12

 

 

 

 

Числа. Дії  з  числами. Сюжетні  задачі

 

-Числа першої сотні

 

-Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди

 

-Порівняння, додавання, віднімання чисел

 

-Прості задачі

 

-Числові вирази

-лічить об’єкти, позначає числом результат лічби; порівнює числа в межах ста та упорядковує їх.

-читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль

-лічить до 100 в прямому і зворотному порядку

-лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками)

-утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці

-досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції

-порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, =

-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки

-знаходить значення математичних виразів

-читає і записує числа, утворює числа різними способами;

-порівнює числа різними способами;

-визначає розрядний склад двоцифрового числа;

-подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

-обирає послідовність дій для розв’язання проблемної ситуації, з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти)

-описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно.

 

 

Опрацювати сторінки 6-29

2

6

Величини

 

-Величини. Довжина

 

-Час. Дні тижня

 

-Вартість

 

-Маса місткість

-Розпізнає серед ситуацій із свого життя ті, що потребують вимірювання величин

-Вимірює величини за допомогою підручних засобів і вимірювальних приладів

-здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо)

-знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними

-записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); кілограмах (кг), центнерах (ц); годинах (год), хвилинах ( хв); літрах (л)

-вимірює довжини предметів або відрізків

-будує відрізки заданої довжини

-позначає час на зображенні/ макеті циферблату годинника зі стрілками

-використовує календар для опису і розв’язання повсякденних проблем

-вимірює місткість посудини за допомогою літрової мірки

-розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму);

-оперує грошима, здійснюючи покупки у крамницях (справжніх та уявних), продаж і покупки на шкільних ярмарках та ін.

-порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, масою, місткістю (об’ємом)

-розуміє, які одиниці вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку

-порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури

-перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань

-виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання.

-зчитує дані з таблиць, піктограм, схем

 

 

Опрацювати сторінки 30-40

3

5

Числа. Дії  з  числами

 

-Дія додавання. Невідомий додаток

 

-Дія віднімання

 

Знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника

-Взаємозвязок дій додавання та віднімання

-оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в різних установах, номер телефону тощо);

- обчислює суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють)

- знаходить значення математичних виразів

- обчислює значення виразів зі змінною

- застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання, множення, ділення) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах

-розуміє залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів

-встановлює залежність між компонентами і результатом арифметичної дії

-перевіряє правильність результату арифметичної дії; виявляє та виправляє помилки

 

 

Опрацювати сторінки 42-54

4

5

Просторові  відношення. Геометричні  фігури

 

-Пряма. Відрізок

-Промінь. Кути. Прямий кут

-Прямі та криві лінії. Многокутники

-Геометричні тіла

-розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками;

- відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у предметах навколишнього світу;

- знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках;

- наводить приклади предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури;

- розрізняє прямі і непрямі кути, зображає їх на аркуші в клітинку за допомогою косинця;

- будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку

-співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур;

-називає елементи геометричних фігур;

-моделює геометричні фігури;

-креслить відрізки заданої довжини;

-будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку;

-розрізняє круг і коло.

 

 

Опрацювати сторінки 56-68

5

3

Величини

-Одиниці довжини. Перетворення та порівняня. Додавання та віднімання

-Сюжетні задачі. Стільки, скільки

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури

- перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань

- виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання.

Опрацювати сторінки 69-76

 

6

2

Сюжетні  задачі

-Задачі на знаходження суми трьох доданків

-розв’язує задачі   на  знаходження  третього  числа  за  сумою  двох  інших

- розв’язує задачі  на  знаходження  суми  трьох  доданків.

-коментує свої дії під час виконання обчислень

Опрацювати сторінки 77-78

7

15

Числа. Дії  з  числами

-Додавання чисел частинами.

-Додованна до числа 9,8,7,6

-Задачі з двома запитанями. Складена задача

-Віднімання від числа 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17,18

-Числові вирази з дужками

-додає одноцифрові  числа  частинами;

-визначає  порядок  дій  у  виразах  з  дужками.

-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

-створює допоміжну модель задачі різними способами;

-обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання;

-планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі;

-створює математичну модель задачі;

-оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку  задачі;

-шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі);

-складає сюжетні задачі на одну і дві дії.

-складає  вираз  до  задачі  за  схемою.

 

Опрацювати сторінки 79-110

 

Ознайомлен __              ______________________________________________________________

 

Дата _________________

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня 2023
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку