Урок "Діагностувальна робота №3"

Про матеріал
Діагностувальна робота №3 з математики НУШ. За підручником М.Козак. О.Корчевська
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №3     2 клас

«Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток»

Варіант 1

 

1.Запиши числа цифрами по порядку зростання:

 

Тридцять два, двадцять шість, вісімнадцять, сорок чотири, п’ятдесят дев’ять  

 

2. Обчисли

 

7 +6 =               30 +8 =

17 – 9 =            14 – 6 =

8 +5 =               19 – 4 =

 

3. Запиши в дм і см

53 см =

6 дм 5 см =

Порівняй:

47 – 4     47 – 40

 

4. Задача

 

Світланка обчислила 8 прикладів , а Полінка на 4 приклади  більше. Скільки прикладів дівчата обчислили разом?

 

5. Побудуй відрізок довжиною 1 дм 2 см.  Підпиши .

6. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною

5 см?

 

7. Встав пропущені числа замість зірочок. Запиши отримані вирази.

 

15 - * = 7                          9 + *= 11

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

 

Діагностувальна робота №3     2 клас

«Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток»

2 варіант

 

1.Запиши числа цифрами в порядку спадання:

 

Сорок один, дев’яносто  шість, вісімнадцять, тридцять два, п’ятдесят шість .

 

2. Обчисли

 

5 +7 =               3 +9 =

11 – 9 =            12 – 7 =

7 +7 =                13 – 4 =

 

3. Запиши в дм і см

 

43 см =

4 дм 7 см =

Порівняй:

26 + 3    26 + 30

 

4. Задача

 

Білка з’їла 11 горіхів , а білченя на 7 горіхів менше. Скільки горіхів вони з’їли разом?

 

5. Побудуй відрізок довжиною 1 дм 3 см.  Підпиши .

6. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною

    10 см?

 

6. Встав пропущені числа замість зірочок. Запиши отримані вирази.

 

11 - * = 7                          6 + *=13

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
4 січня 2023
Переглядів
1059
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку