Діагностувальна робота №3 2 клас
«Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток»
Варіант 1
1.Запиши числа цифрами по порядку зростання:
Тридцять два, двадцять шість, вісімнадцять, сорок чотири, п’ятдесят дев’ять
2. Обчисли
7 +6 = 30 +8 =
17 – 9 = 14 – 6 =
8 +5 = 19 – 4 =
3. Запиши в дм і см
53 см =
6 дм 5 см =
Порівняй:
47 – 4 47 – 40
4. Задача
Світланка обчислила 8 прикладів , а Полінка на 4 приклади більше. Скільки прикладів дівчата обчислили разом?
5. Побудуй відрізок довжиною 1 дм 2 см. Підпиши .
6. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною
5 см?
7. Встав пропущені числа замість зірочок. Запиши отримані вирази.
15 - * = 7 9 + *= 11
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностувальна робота №3 2 клас
«Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток»
2 варіант
1.Запиши числа цифрами в порядку спадання:
Сорок один, дев’яносто шість, вісімнадцять, тридцять два, п’ятдесят шість .
2. Обчисли
5 +7 = 3 +9 =
11 – 9 = 12 – 7 =
7 +7 = 13 – 4 =
3. Запиши в дм і см
43 см =
4 дм 7 см =
Порівняй:
26 + 3 26 + 30
4. Задача
Білка з’їла 11 горіхів , а білченя на 7 горіхів менше. Скільки горіхів вони з’їли разом?
5. Побудуй відрізок довжиною 1 дм 3 см. Підпиши .
6. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною
10 см?
6. Встав пропущені числа замість зірочок. Запиши отримані вирази.
11 - * = 7 6 + *=13
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги