Тематичне планування з предмету «Я досліджую світ» для учнів 2класу, сімейне навчання, І семестр

Про матеріал
Тематичне планування з предмету «Я досліджую світ» для учнів 2 класу які здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання на І семестр 2022-2023 навчального року План складено згідно: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року Підручник: Я досліджую світ: підруч.для 2 кл.закл.загал.серед.освіти (у 2-х част.). Ч.1/О.В.Волощенко, О.П.Козак, Г.С.Остапенко. – К.:Світич, 2019. – 128 с.: іл.
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                        «Перевірено»

                                                                                                                                                                                                                 Заступник директора з НВР

                                                                                                                                                                                                                     __________ (Прізвище, ім’я)

                                                                                                                                                                                                             _________   202_____

 

Тематичне планування з предмету «Я досліджую світ»

для учнів 2-Б класу:

(ПІП)

які  здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

на І семестр 2022-2023 навчального року

Вчитель:

 

План складено згідно: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року

Підручник:   Я досліджую світ: підруч.для 2 кл.закл.загал.серед.освіти (у 2-х част.). Ч.1/О.В.Волощенко, О.П.Козак, Г.С.Остапенко. – К.:Світич, 2019. – 128 с.: іл.

 

№ з/п

Кількість годин

Тема заняття

Очікувані результати

Примітки, повторення

1

28

Зміни

 

-Як змінилася моя школа

 

 

-Як змінилися способи передавання інформації

 

 

-Як змінюються істоти впродовж життя?

 

 

-Які зміни не залежать від мене?

Очікувані результати навчання:

- запитує, щоб довідатися більше про природу рідного краю восени;

- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;

- запитує, щоб довідатися більше про природу рідного краю восени;

- вирізняє істотну інформацію про природу;

- спостерігає за осінніми змінами у природі;

- пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та  власного досвіду;

- пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами;

- пояснює, чому люди перебувають разом, взаємодіють;

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;

- передає інформацію про зміни у своїй школі в таблицях, схемах із допомогою вчителя / вчительки;

- відповідає на запитання за даними таблиці, схеми;

- знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів.

- розповідає, як по-різному реагують люди на одні і ті ж самі зміни, аналізуючи різні життєві ситуації;

- описує свої почуття в різних ситуаціях;

- досліджує і представляє (на прикладі однолітків і родини) неповторність кожної людини, беручи до уваги зовнішність, поведінку, характер, уподобання тощо;

- аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому / їй неповторності.

- Пояснює, чому належні для збереження здоров’я умови сприяють навчанню;

- Описує поведінку тварин восени;

- пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь; застосовує різні способи зняття втоми (за допомогою гімнастики, дихальних вправ, музики, прогулянки, зміни  виду діяльності тощо;

- описує етапи розвитку комах;

- описує, як змінюються умови життя людини;

- зауважує і виокремлює  зміни, які відбулися за час навчання у школі;

- наводить приклади змін, які не залежать від людини, пояснює власну думку;

- Досліджує свій організм;

- описує залежність між фізичною активністю та потребою в їжі та воді;

- пояснює важливість впливу питної води на організм;

- відзначає зміни у своєму тілі у процесі фізичної активності;

- пояснює вплив способу життя, здорової поведінки та корисних звичок на здоров’я людини;

 

Опрацювання сторінок 4-34

 

2

28

Факти і здогадки

 

 

-Які факти «приховує» фотографія?

 

 

-Чим цікаве Сонце?

 

 

Яку інформацію записують числами?

 

 

-Про що розкаже родовід?

 

- розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою;

- висловлює здогад про ймовірний результат;

- провадить в групі прості досліди;

- розрізняє складники ґрунту (пісок, глина, каміння тощо).

- пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини;

- розрізняє корисні і шкідливі продукти харчування;

- ставить перед собою мету споживати корисні продукти, складає їхній перелік;

- визначає осіб, до яких може звертатися при поганому самопочутті;

- вирізняє істотну інформацію про природу;

- на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про Сонце, висловлює свою думку про це;

- обирає, до кого з дорослих можна звернутися за підтвердженням правдивості прочитаної інформації;

- розповідає про свої зацікавлення, пояснює, як йому / їй подобається проводити дозвілля;

- Розпізнає в тексті хибні чи правдиві висловлювання;

- перепитує співрозмовника для уточнення  почутої інформації про Сонце;

- пояснює значення сонячного світла і тепла для живої природи;

- визначає зміни в неживій природі, обумовлені діяльністю Сонця;

- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;

- Зчитує дані з упаковки товару (дата виготовлення і термін придатності/ кінцева дата споживання товару;

- добирає продукти харчування, орієнтуючись на позначки на упакуванні;

- пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в довкіллі;

- визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки;

- розрізняє ситуації, коли він/вона або інші люди потребують допомоги;

- надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку.

- досліджує свій родовід;

- розрізняє родинні зв’язки;

- розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях;

- визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки;

- описує приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікує їх телефони.

 

 

Опрацювання сторінок 34-63

3

28

Територія

 

-Як упізнати територію своєї країни?

-Чим особлива територія мого населеного пункту?

-Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?

-Чому особистий простір – недоторканна територія?

- визначає і показує територію України/ рідного краю на фізичній карті;

- наводить приклади об’єктів, які можуть допомогти впізнати територію своєї країни (прикордонні стовпи, зовнішній вигляд прикордонників, символи держави, надписи на інформаційних знаках, табло, мова тощо);

- ставить запитання, які допомагають більше дізнатися про важливу для України подію чи особу;

- знає, де знаходиться краєзнавчий музей рідного краю;

- наводить приклади експонатів, представлених у музеї;

- знає правила поведінки під час екскурсії у музеї та дотримується їх;

- розпитує старших людей про минуле свого населеного пункту;

- вдумливо читає короткі історичні оповідання, легенди, міфи про назву свого населеного пункту;

- знає про особливості зимівлі комах, пояснює, чим вони  обумовлені;

- складає правила, яких варто дотримуватися у громадських місцях;

- розуміє визначення «особистий простір»;

- пояснює, чому важливо поважати чужу власність;

- наводить приклади речей, які можуть зробити територію, комфортною для себе;

- розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини

- знає про сезонні зміни в житті окремих тварин (мурах);

- читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування

- групує об’єкти, дає назву групі;

- пояснює, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі;

 

 

Опрацювати сторінки 64-93

4

28

Спільнота

 

-Краще разом чи поодинці?

-Як сприймати тих, кого не знаєш?

Що я можу зробити для спільної справи?

-Хто такі герої?

- розповідає про свої права і обов’язки як учасника / -ці

- шкільної та місцевої громад, пояснює важливість цих прав і обов’язків;

- висловлює здогад про те, що об’єднує українців у спільноту.

- висловлює припущення, чому люди стають товаришами, однодумцями, друзями / опонентами, супротивниками, ворогами;

- словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків персонажів

- пояснює, чому небезпечно та шкідливо дражнити або залякувати інших;

- робить висновок про те, як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки;

- пояснює, до кого можна звернутися по допомогу, якщо когось ображають або принижують;

- добирає приклади із власного досвіду, які свідчать про його / її відповідальне ставлення до обов’язків як члена шкільної та місцевої громад;

- пояснює важливість добрих учинків для людини та довкілля.

- розмірковує над тим, що цінного він/вона може створити для інших;

 

 

Опрацювати сторінки 94-124

Ознайомлен __              ______________________________________________________________

 

Дата _________________

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня 2023
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку