«Перевірено»
Заступник директора з НВР
__________ (Прізвище, ім’я)
_________ 202_____
Тематичне планування з предмету «Я досліджую світ»
для учнів 2-Б класу:
(ПІП)
які здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
на І семестр 2022-2023 навчального року
Вчитель:
План складено згідно: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року
Підручник: Я досліджую світ: підруч.для 2 кл.закл.загал.серед.освіти (у 2-х част.). Ч.1/О.В.Волощенко, О.П.Козак, Г.С.Остапенко. – К.:Світич, 2019. – 128 с.: іл.
№ з/п |
Кількість годин |
Тема заняття |
Очікувані результати |
Примітки, повторення |
1 |
28 |
Зміни
-Як змінилася моя школа
-Як змінилися способи передавання інформації
-Як змінюються істоти впродовж життя?
-Які зміни не залежать від мене? |
Очікувані результати навчання: - запитує, щоб довідатися більше про природу рідного краю восени; - уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших; - запитує, щоб довідатися більше про природу рідного краю восени; - вирізняє істотну інформацію про природу; - спостерігає за осінніми змінами у природі; - пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду; - пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами; - пояснює, чому люди перебувають разом, взаємодіють; - розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова; - передає інформацію про зміни у своїй школі в таблицях, схемах із допомогою вчителя / вчительки; - відповідає на запитання за даними таблиці, схеми; - знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів. - розповідає, як по-різному реагують люди на одні і ті ж самі зміни, аналізуючи різні життєві ситуації; - описує свої почуття в різних ситуаціях; - досліджує і представляє (на прикладі однолітків і родини) неповторність кожної людини, беручи до уваги зовнішність, поведінку, характер, уподобання тощо; - аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому / їй неповторності. - Пояснює, чому належні для збереження здоров’я умови сприяють навчанню; - Описує поведінку тварин восени; - пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь; застосовує різні способи зняття втоми (за допомогою гімнастики, дихальних вправ, музики, прогулянки, зміни виду діяльності тощо; - описує етапи розвитку комах; - описує, як змінюються умови життя людини; - зауважує і виокремлює зміни, які відбулися за час навчання у школі; - наводить приклади змін, які не залежать від людини, пояснює власну думку; - Досліджує свій організм; - описує залежність між фізичною активністю та потребою в їжі та воді; - пояснює важливість впливу питної води на організм; - відзначає зміни у своєму тілі у процесі фізичної активності; - пояснює вплив способу життя, здорової поведінки та корисних звичок на здоров’я людини; |
Опрацювання сторінок 4-34
|
2 |
28 |
Факти і здогадки
-Які факти «приховує» фотографія?
-Чим цікаве Сонце?
Яку інформацію записують числами?
-Про що розкаже родовід?
|
- розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою; - висловлює здогад про ймовірний результат; - провадить в групі прості досліди; - розрізняє складники ґрунту (пісок, глина, каміння тощо). - пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини; - розрізняє корисні і шкідливі продукти харчування; - ставить перед собою мету споживати корисні продукти, складає їхній перелік; - визначає осіб, до яких може звертатися при поганому самопочутті; - вирізняє істотну інформацію про природу; - на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про Сонце, висловлює свою думку про це; - обирає, до кого з дорослих можна звернутися за підтвердженням правдивості прочитаної інформації; - розповідає про свої зацікавлення, пояснює, як йому / їй подобається проводити дозвілля; - Розпізнає в тексті хибні чи правдиві висловлювання; - перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації про Сонце; - пояснює значення сонячного світла і тепла для живої природи; - визначає зміни в неживій природі, обумовлені діяльністю Сонця; - підтримує аргументами власні думки або спростовує їх; - Зчитує дані з упаковки товару (дата виготовлення і термін придатності/ кінцева дата споживання товару; - добирає продукти харчування, орієнтуючись на позначки на упакуванні; - пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в довкіллі; - визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки; - розрізняє ситуації, коли він/вона або інші люди потребують допомоги; - надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку. - досліджує свій родовід; - розрізняє родинні зв’язки; - розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях; - визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки; - описує приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікує їх телефони. |
Опрацювання сторінок 34-63 |
3 |
28 |
Територія
-Як упізнати територію своєї країни? -Чим особлива територія мого населеного пункту? -Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? -Чому особистий простір – недоторканна територія? |
- визначає і показує територію України/ рідного краю на фізичній карті; - наводить приклади об’єктів, які можуть допомогти впізнати територію своєї країни (прикордонні стовпи, зовнішній вигляд прикордонників, символи держави, надписи на інформаційних знаках, табло, мова тощо); - ставить запитання, які допомагають більше дізнатися про важливу для України подію чи особу; - знає, де знаходиться краєзнавчий музей рідного краю; - наводить приклади експонатів, представлених у музеї; - знає правила поведінки під час екскурсії у музеї та дотримується їх; - розпитує старших людей про минуле свого населеного пункту; - вдумливо читає короткі історичні оповідання, легенди, міфи про назву свого населеного пункту; - знає про особливості зимівлі комах, пояснює, чим вони обумовлені; - складає правила, яких варто дотримуватися у громадських місцях; - розуміє визначення «особистий простір»; - пояснює, чому важливо поважати чужу власність; - наводить приклади речей, які можуть зробити територію, комфортною для себе; - розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини - знає про сезонні зміни в житті окремих тварин (мурах); - читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування - групує об’єкти, дає назву групі; - пояснює, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі; |
Опрацювати сторінки 64-93 |
4 |
28 |
Спільнота
-Краще разом чи поодинці? -Як сприймати тих, кого не знаєш? Що я можу зробити для спільної справи? -Хто такі герої? |
- розповідає про свої права і обов’язки як учасника / -ці - шкільної та місцевої громад, пояснює важливість цих прав і обов’язків; - висловлює здогад про те, що об’єднує українців у спільноту. - висловлює припущення, чому люди стають товаришами, однодумцями, друзями / опонентами, супротивниками, ворогами; - словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків персонажів - пояснює, чому небезпечно та шкідливо дражнити або залякувати інших; - робить висновок про те, як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки; - пояснює, до кого можна звернутися по допомогу, якщо когось ображають або принижують; - добирає приклади із власного досвіду, які свідчать про його / її відповідальне ставлення до обов’язків як члена шкільної та місцевої громад; - пояснює важливість добрих учинків для людини та довкілля. - розмірковує над тим, що цінного він/вона може створити для інших; |
Опрацювати сторінки 94-124 |
Ознайомлен __ ______________________________________________________________
Дата _________________