Тематичні діагностувальні роботи з мовними одиницями. Частини мови

Про матеріал
узагальнити і систематизувати знання учнів про частини мови, їх лексичне значення, морфологічні категорії та синтаксичну функцію; розвивати уважність, вдумливість, синтетико-аналітичне мислення, виховувати любов до краси слова.
Перегляд файлу

                                        МОВНА ТЕМА  „ІМЕННИК“ (2 клас)                                              Варіант І

1. Слова, які означають назву предмета,  відповідають на питання : а) хто? що?  б) який? яка? яке?

2. Іменник вказує на :                а) дію предмета;      б) ознаку предмета;     в) назву предмета.

3. У якому ряду записані тільки іменники?   а) малювання, осінь, вітер;  б) холод, чорний, похмуро

4. Підкресли слова, які означають назви предметів :

    Мороз всі вікна заплете

    Льодком, як павутинкою,

    до нас Снігурочка прийде

    з веселою ялинкою.

5. Нáзви  людей і тварин відповідають на питання:  а) що?  б) хто?

6. Прочитай. Підкресли назви предметів, які відповідають на питання що?

    Лікар, дощ, гриби, малюк, водій, сіль, хліб, будівельник, відвага, читання, спортсмен, птах, зима.

7. До слів, які відповідають на питання хто?  добери слова, які відповідають на питання що?

    Садівник -    ___________________,  двірник -       _________________, льотчик -    ________________,

    міліціонер -  ___________________,  футболіст - _________________, фокусник - _________________.

8. Постав іменники в однині :

      Огірки - _________________,               зайці - __________________,     книжки - ___________________,

10. Допиши речення :

     Дуб, береза, верба -           _ ____________________.  Ведмідь, бобер, вовк -          ____________________.

    Огірок, помідор, буряки - _____________________. Яблуко, груша, вишня, -        ____________________.

11. Прочитай. Підкресли головні члени речення.

 

           Прийшла зима. Тиша оповила землю. Повітря застигло від холоду. Ліс спить. Сняться деревам

 

     білі сни. Дрімає ялина.

 

 

                                                         МОВНА ТЕМА  „ІМЕННИК“                                              Варіант ІІ

1. Слова, які означають назву предмета,  відповідають на питання : а) хто? що?  б) який? яка? яке?

2. Іменник вказує на :                а) дію предмета;      б) ознаку предмета;     в) назву предмета.

3. У якому ряду записані тільки іменники?   а) холод, чорний, похмуро б) малювання, осінь, вітер; 

4. Підкресли слова, які означають назви предметів :

    Одяглися люди в шуби,

    натопили тéпло груби.

    Білка гріється в дуплі,

    Миші в норах у землі..

5. Нáзви людей і тварин відповідають на питання:  а) що?  б) хто?

6. Прочитай. Підкресли назви предметів, які відповідають на питання хто?

    Сніг, учитель, зима, стіл, шофер, дівчинка, книжка, столяр, цукор, моряк, народ, сміливість.

7. До слів, які відповідають на питання що?  добери слова, які відповідають на питання хто?

    Школа -  ___________________,  лікарня -        ____________________, шахта  -    _________________,

     море  -    ___________________,  бібліотека -  ____________________, ліс -             _________________.

8. Постав  іменники у множині :

      Олівець - ________________,               стіл - ___________________,     будинок - ___________________,

10. Допиши речення :

     Дятел, сорока, зозуля -    _____________________. Суниця, смородина, малина  -__________________.

    Шафа, стіл, стілець -      _____________________. Троянда, гвоздики, мак --         __________________.

11. Прочитай. Підкресли головні члени речення.

 

               Настала зима. Випав перший сніг. Вдарив мороз. Покрилася кригою річка. До старого дуба

 

       прилетіли снігур, синичка.

 

 

 

 

МОВНА ТЕМА  „ІМЕННИК“ (3 клас)                                              Варіант І

1. Слова, які означають назву предмета,  відповідають на питання : а) хто? що?  б) який? яка? яке?

2. Іменник вказує на :                а) дію предмета;      б) ознаку предмета;     в) назву предмета.

3. У якому ряду записані тільки іменники?   а) малювання, осінь, вітер;  б) холод, чорний, похмуро

4. Підкресли слова, які означають назви предметів :

    Мороз всі вікна заплете

    Льодком, як павутинкою,

    до нас Снігурочка прийде

    з веселою ялинкою.

5. Нáзви  людей і тварин відповідають на питання:  а) що?  б) хто?

6. Прочитай. Підкресли назви предметів, які відповідають на питання що?

    Лікар, дощ, гриби, малюк, водій, сіль, хліб, будівельник, відвага, читання, спортсмен, птах, зима.

7. До слів, які відповідають на питання хто?  добери слова, які відповідають на питання що?

    Садівник -    ___________________,  двірник -       _________________, льотчик -    ________________,

    міліціонер -  ___________________,  футболіст - _________________, фокусник - _________________.

8. Як змінюються іменники ?  а) за родами;   б) за родами і відмінками;   в) за числами і відмінками.

9. Постав іменники в однині :

      Огірки - _________________,               зайці - __________________,     книжки - ___________________,

10. Допиши речення :

     Дуб, береза, верба -           _ ____________________.  Ведмідь, бобер, вовк -          ____________________.

    Огірок, помідор, буряки - _____________________. Яблуко, груша, вишня, -        ____________________.

11. Прочитай. Підкресли іменники жіночого роду.

           Прийшла зима. Тиша оповила землю. Повітря застигло від холоду. Ліс спить. Сняться деревам    білі сни. Дрімає ялина.

12. Познач рядок, в якому всі іменники середнього роду:

      а) батько, зерно, теля;   б) золото, весілля, диня;    в) листя, читання, яблуко.

 

 

 

                                                         МОВНА ТЕМА  „ІМЕННИК“                                              Варіант ІІ

1. Слова, які означають назву предмета,  відповідають на питання : а) хто? що?  б) який? яка? яке?

2. Іменник вказує на :                а) дію предмета;      б) ознаку предмета;     в) назву предмета.

3. У якому ряду записані тільки іменники?   а) холод, чорний, похмуро б) малювання, осінь, вітер; 

4. Підкресли слова, які означають назви предметів :

    Одяглися люди в шуби,

    натопили тéпло груби.

    Білка гріється в дуплі,

    Миші в норах у землі..

5. Нáзви людей і тварин відповідають на питання:  а) що?  б) хто?

6. Прочитай. Підкресли назви предметів, які відповідають на питання хто?

    Сніг, учитель, зима, стіл, шофер, дівчинка, книжка, столяр, цукор, моряк, народ, сміливість.

7. До слів, які відповідають на питання що?  добери слова, які відповідають на питання хто?

    Школа -  ___________________,  лікарня -        ____________________, шахта  -    _________________,

     море  -    ___________________,  бібліотека -  ____________________, ліс -             _________________.

8. Як змінюються іменники ?  а) за родами;   б) за родами і відмінками;   в) за числами і відмінками.

9. Постав  іменники у множині :

      Олівець - ________________,               стіл - ___________________,     будинок - ___________________,

10. Допиши речення :

     Дятел, сорока, зозуля -    _____________________. Суниця, смородина, малина  -__________________.

    Шафа, стіл, стілець -      _____________________. Троянда, гвоздики, мак --         __________________.

11. Прочитай. Підкресли іменники чоловічого роду.

               Настала зима. Випав перший сніг. Вдарив мороз. Покрилася кригою річка. До старого дуба

       прилетіли снігур, синичка.

12. Познач рядок, в якому всі іменники середнього роду:

      а) гілля, малювання, скло;  б) каченя, козеня, лисиця;    в) срібло, дядько, ім’я.  

 

                                 МОВНА ТЕМА  „ПРИКМЕТНИК“  (3 клас)                           Варіант І

1. Слова, які називають ознаку предмета, відповідають на питання : а) хто? що?  б) який? яка? яке?

2. Прочитай. Знайди прикметники, виділи закінчення прикметників, вкажи рід

         Гарний ліс ранньої весни. Гнучке гілля беріз густо вкрилося смолистими бруньками. Молоденькі осики вишикувалися на галявині лісу. У високому небі купаються верховіття дерев. До старої ялини прилетіли птахи.

3. Прикметники в реченні зв’язані з  ____________________________________________________  

4. Добери ознаки до назв предметів:

    Хліб (який?)     ______________________________________________________________________ 

    Малина (яка?) ______________________________________________________________________

    Небо (яке?)       ______________________________________________________________________

    Діти (які?)       ______________________________________________________________________

5. Заміни підкреслені слова прикметниками  і запиши утворені словосполучення.

    Іграшка з паперу -    __________________________________________________________________

    Компот із слив -      __________________________________________________________________

    Одяг на зиму -           __________________________________________________________________

    Свято для дітей -    __________________________________________________________________

6. Добери протилежні за значенням прикметники :

    Злий - __________________,   важкий - _______________________, гарячий - ___________________. 

7. До поданих прикметників добери близькі за значенням слова.

    Чистий - ____________________________________, сміливий - _______________________________

8. Пошир речення прикметниками. Запиши їх.

           Випав ___________________________ сніжок. Він припорошив ______________________ дерева.

    _________________________ сонечко світить, а не гріє. Дме ____________________________ вітер.

    Зимові   дні ________________________.

9. Утвори від поданих слів прикметники жіночого роду:

    Вишня - __________________ , ліс  - _____________________, дзвінко - ___________________.           

 

                                       МОВНА ТЕМА  „ПРИКМЕТНИК“                             Варіант ІІ

1. На питання який? яка? яке? Відповідають слова, які:

    а) називають ознаку предмета; б) означають назви предмета; в) називають дію предмета.

2. Прочитай. Знайди прикметники, виділи закінчення прикметників, вкажи рід

         Осіннього холодного ранку Миколка пішов на прогулянку. Це був похмурий день. Сердитий вітер гойдав голі віти дерев. Верба схилила свої безлисті коси до темної води.

3. Прикметники змінюються за ___________________________________________________________. 

4. Добери ознаки до назв предметів:

    Сніг (який?)      ________________________________________________________________________

    Сонечко (яке?)  ________________________________________________________________________

    Трава (яка?)      ________________________________________________________________________

    Учні (які?)         ________________________________________________________________________

5. Заміни підкреслені слова прикметниками і запиши утворені словосполучення.

    Стіл із дерева -        _____________________________________________________________________

    Сумка із шкіри -      _____________________________________________________________________

    Варення із яблук -   _____________________________________________________________________

    Друзі зі школи -       _____________________________________________________________________

6. Добери протилежні за значенням прикметники :

    Багатий  - __________________,  твердий - _____________________,  вузький -  __________________.

7. До поданих прикметників добери близькі за значенням слова.

    Веселий - ____________________________________, пекучий   - _________________________________.

8. Пошир речення прикметниками. Запиши їх.

        Холодно птахам у ___________________ дні. Діти допомагають ______________________ друзям.

    Вони насипають у годівнички ______________________ насіння.    Птахи віддячать дітям  влітку

     _____________________    співом. А також знищать  ___________________________ комах.

9. Утвори від поданих слів прикметники чоловічого роду:

    Слива - __________________ , стіл  - _______________________, низько - ___________________.           

 

                                             МОВНА ТЕМА  „ДІЄСЛОВО“   (3 клас)                                   Варіант І

1. Дієслово означає :  а) назву предмета;    б) ознаку предмета;    в) дію предмета.

2. Слова, які називають дії предметів, відповідають на питання :

    а) що робить?, що зробив?, що робили?   б) який?, яка?, яке?   в) хто?, що?

3. Прочитай. Підкресли слова – назви дій.

                   Укусив комарик білку – білка вилізла на гілку,

                   гілка тріснула і впала – зайченяток налякала.

                   Повтікали зайченятка у свою зелену хатку.

     Визнач, скільки дієслів у тексті :    а)   6 ;    б)  7;   в)  8.

4. Познач рядок, в якому всі слова називають дію предмета :

    а) зеленіти, малювання, зима;   б) зимувати, малював, заморозить;   в) морозний, зелень, співає.

5. Утвори дієслова за зразком.  Зразок.  Малювання – малювати.

    Праця - _____________________, лікар - _____________________, читання - ___________________

6. Утвори дієслова за зразком.  Зразок.  Синій – синіти.

   Зелений -_____________________, коханий - ____________________, темний - __________________

7. Запиши, що чим роблять.

    Ручкою ___________________, олівцем _______________________, гумкою ____________________

8. До кожного дієслова добери протилежне за значенням.

    Сміється - _________________, руйнує - ______________________ , відпочиває - ________________

9. До кожного дієслова добери близьке за значенням.

    Говорити - ___________________________________________________________________________,

    Ходить -     ___________________________________________________________________________.

10. Постав дієслова у множині:

      зацвіте - _____________________, читав - _____________________, шумить - ___________________.

11. Підкресли дієслова теперішнього часу : розуміє, виконав, прийдуть, заважаєш, вкривають,

      накреслив, допоможуть, цвіте, працюємо, друкувала, поважають.

 

 

 

                                             МОВНА ТЕМА  „ДІЄСЛОВО“                                       Варіант ІІ

1. Слова, які називають дії предметів, називаються:

    а) іменниками,       б) прикметниками;       в) дієсловами.

2. На питання що робив?, що робить?, що зробить? відповідають слова, які:

    а) називають ознаки предметів;   б) називають дію предметів;  в) означають назву предметів.

3. Прочитай. Підкресли слова – назви дій.

              На голій гілочці клена голосно заспівав шпак. Він тільки прилетів з далекого теплого

     краю. Знайшов свою шпаківню. Сів біля неї і заспівав радісну пісню.

     Визнач, скільки дієслів у тексті :    а)   4 ;    б)  5;   в)  6.

4. Познач рядок, в якому всі слова називають дію предмета :

    а) радість, читання, бігав;     б) спів, писати,  радісний;  в) , радіти, скаже, кликав.

5. Утвори дієслова за зразком.  Зразок.  Малювання – малювати.

    Письмо - ____________________, плавання - _____________________, водій - __________________

6. Утвори дієслова за зразком.  Зразок.  Синій – синіти.

    Хворий - ____________________, червоний - ____________________, радісний  -_________________

7. Запиши, хто як пересувається.

    Кінь  ______________________, змія  _______________________,   риба  ________________________ 

8. До кожного дієслова добери протилежне за значенням.

    Говорити  - _________________, сумувати  - ___________________ ,знайти  - __________________

9. До кожного дієслова добери близьке за значенням.

    Плакати  - ___________________________________________________________________________,

    Біжить  -   ___________________________________________________________________________.

10. Постав дієслова в однині:

      Напишуть  - ___________________, стоять - __________________, раділи - _________________.

11. Підкресли дієслова майбутнього часу : зрозуміє, виконав, прийду, заважаєш, заснула, вкриють,       накреслив, допоможеш, цвіте, працюємо, надрукуємо .

 

 

 

_____________________          МОВНА ТЕМА  „ДІЄСЛОВО“  (4 клас)                                    Варіант І

 

1. Дієслово означає :  а) назву предмета;    б) ознаку предмета;    в) дію предмета.

2. Слова, які називають дії предметів, відповідають на питання :

    а) що робить?, що зробив?, що робили?   б) який?, яка?, яке?   в) хто?, що?

3. Познач рядок, в якому всі слова називають дію предмета :

    а) зеленіти, малювання, зима;   б) зимувати, малював, заморозить;   в) морозний, зелень, співає.

4. Дієслова теперішнього часу змінюються: а) за родами;   б) за особами;  в) за відмінками.

    Наприклад:___________________________________________________________________________.

5. Утвори дієслова за зразком.  Зразок.  Малювання – малювати.

    Праця - _____________________, лікар - _____________________, читання - ___________________

6. Утвори дієслова за зразком.  Зразок.  Синій – синіти.

   Зелений -_____________________, коханий - ____________________, темний - __________________

7. Запиши словосполучення.

    Зірка ______________________, вітер _________________________, заєць ______________________

8. До кожного дієслова добери протилежне за значенням.

    Сміється - _________________, руйнує - ______________________ , відпочиває - ________________

9. До кожного дієслова добери близьке за значенням.

    Говорити - ____________________________________________________________________________

    Ходити -     ____________________________________________________________________________

   Благати -      ___________________________________________________________________________

   Плакати -     ___________________________________________________________________________

10. Постав дієслова у множині:

      зацвіте - _____________________, читав - _____________________, шумить - ___________________.

11. Дієслова теперішнього часу відповідають на питання ______________________________________

__________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________.

      Підкресли дієслова теперішнього часу : розуміє, виконав, прийдуть, заважаєш, вкривають,

      накреслив, допоможуть, цвіте, працюємо, друкувала, поважають.

12. Утвори від слова „мрія“ дієслово. Запиши його в різних формах.

      Неозначена форма              _______________________________________________________________

      Форма теперішнього часу _______________________________________________________________

      Форма минулого часу        _______________________________________________________________

      Форма майбутнього часу  _______________________________________________________________

13. Прочитай. Познач час дієслів.

 

      Не сидиться у дуплі білці. Вистрибнула, крутнулася туди-сюди, почухала лапкою за вушком і

 

замислилась – весна. Клопочеться білочка – діточки народилися. А вона – мама дбайлива. І зігріє, 

 

і молочком вчасно нагодує.

14. Дієслова неозначеної форми відповідають на питання :_____________________________________.

      Наприклад: _____________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________________.

 

                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

__________________________        МОВНА ТЕМА  „ДІЄСЛОВО“                                       Варіант ІІ

 

1. Слова, які називають дії предметів, називаються:

    а) іменниками,       б) прикметниками;       в) дієсловами.

2. На питання що робив?, що робить?, що зробить? відповідають слова, які:

    а) називають ознаки предметів;   б) називають дію предметів;  в) означають назву предметів.

3. Познач рядок, в якому всі слова називають дію предмета :

    а) радість, читання, бігав;     б) спів, писати,  радісний;  в) , радіти, скаже, кликав.

4. За родами змінюються дієслова: а) минулого часу; б) майбутнього часу; в) теперішнього часу.

   Наприклад:____________________________________________________________________________.

5. Утвори дієслова за зразком.  Зразок.  Малювання – малювати.

    Письмо - ____________________, плавання - _____________________, водій - __________________

6. Утвори дієслова за зразком.  Зразок.  Синій – синіти.

    Хворий - ____________________, червоний - ____________________, радісний  -_________________

7. Запиши словосполучення.

    Кінь  ______________________,квітка  _______________________, зима  ______________________

8. До кожного дієслова добери протилежне за значенням.

    Говорити  - _________________, сумувати  - ___________________ ,знайти  - __________________

9. До кожного дієслова добери близькі за значенням.

    Плакати  - ___________________________________________________________________________

    Бігти  -       ___________________________________________________________________________

    Галасувати - _________________________________________________________________________

   Умовляти - ___________________________________________________________________________

10. Постав дієслова в однині:

      Напишуть  - ___________________, стоять - __________________, раділи - _________________.

11. Дієслова майбутнього часу відповідають на питання ____________________________________

      _____________________________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________________________.

      Підкресли дієслова майбутнього часу : зрозуміє, виконав, прийду, заважаєш, заснула, вкриють,

      накреслив, допоможеш, цвіте, працюємо, надрукуємо.

12. Утвори від слова „розум“ дієслово. Запиши його в різних формах.

      Неозначена форма              ____________________________________________________________

      Форма теперішнього часу ____________________________________________________________

      Форма минулого часу         ____________________________________________________________

      Форма майбутнього часу   ____________________________________________________________

13. Прочитай. Познач час дієслів.

     

      Вийшов з барлога ведмідь. Підвів голову, потягнув носом – весною пахне. Потерся кошлатим

 

боком об дерево, струснувся. Він залишає довкола себе клаптики шерсті – линяє Мишко. А миші

 

підбирають їх. Якраз згодяться для гнізда.

14. Частка не з дієсловами пишеться _____________________.

      Наприклад :__________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________  

 

 

 

___________________              МОВНА ТЕМА  „ПРИКМЕТНИК“ (4 клас)                            Варіант І

1. Вибери і познач правильну відповідь.

    Прикметник завжди стоїть у тому числі, роді і відмінку, що й:          а) дієслово;  б) іменник

2. Виділи закінчення поданих прикметників, вкажи рід.

    Лапатий - ___________, синє -  ___________, холодна - ______________.

3. Познач, що є зайвим у поданому правилі.

     Щоб визначити відмінок прикметника, потрібно:    

    а) з’ясувати, до якого роду належить прикметник;

    б) з’ясувати, до якого іменника  він належить; 

    в) визначити відмінок цього іменника.

4. Вкажи, у якому відмінку стоять подані словосполучення:

    житньому хлібові - ________, житній хліб - ______________, житнім хлібом - ________,

    житнього хліба -    ________, на житньому хлібі - _________.    

5. Познач ті слова, які написані без помилок, виділи у них суфікси:

    а) київський      б) прилуцкий      в) полське        г) подільське      д) криворізька   е) товаришський

6. Встав, де потрібно, м’який знак:

    Верхн…ого,  біл…ого,  сумн…ому, домашн…ого. 

7. Познач те речення, у якому прикметник  рідна стоїть у давальному відмінку:

    а) Солдати присягнули на вірність рідній Україні.  б) Я пишаюся тим, що живу в рідній Україні.

8. Вибери рядок, у якому правильно вказані відмінки прикметників у реченні:

    У весняному лісі пісню ранню заспівав дзвінкоголосий жайворонок.

    а) місцевий знахідний, називний;  б)давальний, називний, знахідний; в) місцевий, називний, знахідний.

 9. Познач прикметники у множині, виділи в них закінчення:

 

     Нові, зелена, рідних, великому, круглі, на безкраїх.

 

10. Обери рядок, у якому всі прикметники мають основу на м’який приголосний:

     а ) щедрий, каштановий, передній; б)  раннє, синій, відомий;  в)  порожній, останній, художній.

11. Допиши закінчення прикметників:

      Пізнь…        весною, пахуч…          квітами, лисяч…        нір, на безкрайн…        степу.

12. Визнач у якому словосполученні прикметник хоробрий вжито недоречно:

      а ) хоробрий вчинок;      б)  хоробрий сміливець;   в)  хоробрий чоловік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             _______________                 МОВНА ТЕМА  „ПРИКМЕТНИК“                             Варіант ІІ

1. Вибери і познач правильну відповідь.

    В якому числі прикметник змінюється за родами?          а) в однині;  б) у множині.

2. Виділи закінчення поданих прикметників, вкажи рід.

    Літня - ___________, велике -  ___________, давній - ______________.

3. Познач, що є необхідним у цьому правилі.

     Щоб визначити відмінок прикметника, потрібно:    

    а) з’ясувати, до якого роду належить прикметник;

    б) з’ясувати, до якого іменника  він належить; 

    в) визначити відмінок цього іменника.

4. Вкажи, у якому відмінку стоять подані словосполучення:

    Широкої річки - ________, широку річку -       ______________, широка річка -     ___________,

    широкій річці -   ________, на широкій річці   -_____________,   широкою річкою - _________.    

5. Познач ті слова, які написані без помилок, виділи у них суфікси:

    а) львівский    б) україньська   в) тернопілське    г) французьке д) козацький е) товариський

6. Встав, де потрібно, м’який знак:

    Зимов…ого,  вечірн…ому,  у майбутн…ому, у слизьк…ому. 

7. Познач те речення, у якому прикметник  музична стоїть у місцевому відмінку:

    а) Першу премію присудили музичній школі.  б) У музичній школі виступали юні таланти.

8. Вибери рядок, у якому правильно вказані відмінки прикметників у реченні:

    На зеленій галявині ми побачили маленький кущ із незвичайним листям.

    а)давальний, називний, орудний;  б)місцевий, називний, орудний; в) місцевий, знахідний,орудний.

 9. Познач прикметники у множині, виділи в них закінчення:

 

     Гладенька,  кучеряві,  кольоровими,  веселих,  щира,  добрі.

 

10. Обери рядок, у якому всі прикметники мають основу на твердий приголосний:

     а )біла, колишня, безкрайня; б) квітковий, здорова, літня;  в) прозорий, космічний, спортивний.

11. Допиши закінчення прикметників:

      Літнь…         саду, співуч…           солов’ї, менш…        братом,  на блакитн…          небі.

12. Визнач у якому словосполученні прикметник мокра вжито недоречно:

      а ) мокра ганчірка;      б)  мокра вода;   в)  мокра сорочка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________         МОВНА ТЕМА  „ЧИСЛІВНИК“                             Варіант І

 

1. Числівник – це_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

 

2. За значенням числівники бувають__________________________-___________________________

_______________________________________________________________________________________

3. Записати приклади словами, вживаючи прийменники від, до.

     90-37=53, 70+16=86, 102-59=43__________________________________________________________

    _____________________________________________________________________________________

    _____________________________________________________________________________________

4. Утворити і записати словосполучення словами:

    6 (зошит), о 12 (година), 4 (брат), 7 (ведмідь) _______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

5. Записати порядкові числівники словами: 17,29, 60, 71, 94, 5, 1.

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 _______________________                 МОВНА ТЕМА  „ЧИСЛІВНИК“                             Варіант ІІ

 

1. Числівник – це________________________________________________________________________

    ______________________________________________________________________________________

2. За будовою числівники бувають_________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________

3. Записати приклади словами, вживаючи прийменники від, до.

    104-38=66,  65+13=78, 52-4=48_____________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________

    _______________________________________________________________________________________

4. Утворити і записати словосполучення словами:

    10 (книга), о 17 (година), 8 (лисиця), 26 (дерево) __________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________

5. Записати порядкові числівники словами: 14, 36, 70, 82, 95, 2,19

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

   

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бєлікова Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Ткачук Ірина
Додано
6 січня
Переглядів
1522
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку