8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Тематичний контроль за темою «Українські землі в 20–90-х роках ХVІІІ ст.».

Про матеріал
Завдання створені з метою узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал.
Перегляд файлу

Тематичний контроль за темою «Українські землі в 20–90-х роках ХVІІІ ст.».

І рівень (по 0,5 б.)

1. Для економічного розвитку українських земель характерно:

    А занепад торгівлі          В ліквідація панщини та натуральних податків

    Б розвиток фільварків    Г поширення мануфактур

2. В результаті поділів Речі Посполитої українські землі увійшли до складу:

    А Австрії та Росії               В Османської імперії та Угорського королівства

    Б Австрії, Росії та Прусії   Г Росії та Османської імперії.

3.  Для соціального розвитку українських земель характерно:

    А масове покозачення селян     В прирівняння козаків до  дворянства

    Б закріпачення селян і козаків  Г скасування кріпацтва

4. В результаті російсько-турецьких воєн до Росії було приєднано:  А Брацлавщину  

       Б Північне Причорномор'я   

       В Поділля Г Слобожанщину

5. Гайдамаки боролися проти:

          А польських панів Б російських дворян 

          В турків Г австрійських панів

6.  С.Ковнір, І.Григорович-Барський, Я.Погребняк – це: А архітектори   Б живописці   В скульптори  Г вчені

 

 ІІ рівень (по 1,5 б.)

 7. Назвіть пам’ятки архітектури: А Андріївська  церква у Києві  Б палац К.Розумовського  В Троїцький собор у Самарі  Г собор Святого Юра у Львові  

                

 8. Дайте визначення поняттям:

Козацькі літописи - _________________________________________________________

__________________________________________________________________________  Опришки -_________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

ІІІ рівень (1,5 б.)

9. Розставте події у хронологічній послідовності: 

     А Коліївщина;

     Б закріпачення селян Лівобережної та Слобідської України;

     В включення Правобережжя і Волині до складу Російської імперії,

     Г ліквідація Запорозької Січі; 

     Д Перша Малоросійська колегія

   

10. Установіть відповідність між історичною особою та його стислою характеристикою:

  1. К. Розумовський                 А Видатний філософ, гуманіст, просвітитель, поет,                          
  2. П. Калнишевський                 педагог, музикант, автор збірок «Байки Харківські»
  3. Г.Сковорода                        Б Останній гетьман Лівобережної України; прагнув                    
  4. Д. Апостол                              посилити автономію Гетьманщини
  5. О. Довбуш                           В Найбільш прославлений ватажок опришків, який нападав

                                                  на шляхетські маєтки на Коломийщині

 ІV рівень  (3 б.)

11. Порівняйте  політику Російської й Австрійської імперій щодо українських земель.

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
2.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гаевська Юля
    Загальна:
    2.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
15 травня
Переглядів
2331
Оцінка розробки
2.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку