Тематичний контроль знань з теми «Біорізноманіття»

Про матеріал
Контрольна робота містить завдання для перевірки знань учнів 10 класу (рівень стандарту) з теми: «Біорізноманіття» (2 варіанти на 1 сторінці)
Перегляд файлу

                        Узагальнення знань з теми «Біорізноманіття»                    10 клас

1 варіант

                       Узагальнення знань з теми «Біорізноманіття»                     10 клас

2 варіант

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 1 балу за кожну правильну відповідь):

  1. До якого рівня організації живої матерії належить об’єкт? А до молекулярного    Б до клітинного                          В до організмового    Г до екосистемного
  2. Учні насипали у дві посудини шарами перегній і пісок, після чого помістили в одну із них кілька дощових черв'яків, а іншу залишили без змін. Назвіть метод. А моніторинг    Б моделювання

В експериментальний    Г статистичний

  1. Пристосованість до певних умов існування передбачає критерій                     А каріотипічний   Б біохімічний   В екологічний   Г морфологічний

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 1 балу за кожну правильну відповідь):

  1. Які речовини необхідні для автотрофного живлення троянд? А білки й вуглеводи    Б СО2 і Н2О    В кисень й вода    Г мінеральні солі й олії
  2. Із прикопаного пагона верби білої (Salix alba) виростає нове дерево. Назвіть явище, що є основою події.

А транспірація   Б регенерація   В тропізм

             Г статеве розмноження

  1. Дотик до листка мімози соромливої (Mimosa pudica) спричиняє його провисання. Назвіть властивість. А обмін речовин   Б розвиток

В спадковість   Г подразливість

  1. Установіть відповідність між групою вищих рослин і представниками.

А Справжні мохи                     1 молодильники, баранець

Б Папороті                               2 сфагнум, політрих

В Хвойні                                     3 тис, туя, кипарис

Г Квіткові                                 4 магнолія, робінія

                                                     5 щитник, орляк

  1. Хто такі багатоклітинні тварини? Назвіть основні групи цих тварин.
  2. Хто такі водорості?

4. Установіть відповідність між групою справжніх тварин і представниками.

А Жалкі                     1 Венерин пояс, мнеміопсис

Б Плоскі черви        2 Аскариди, гострики

В Круглі черви         3 Дафнії, комарі

Г Членистоногі      4 Планарії, сисуни

  1. Актинії, гідри

5.Хто такі вищі рослини?  Назвіть основні групи вищих рослин

6. Хто такі справжні гриби?

  1. Які особливості організації грибів?
  2. Які особливості відрізняють архей від бактерій та еукаріотів?
  3. Які особливості життєвого циклу вірусів?

7. Чим зумовлені різноманітність і поширення грибів?

8. Які ознаки еукаріотичних організмів відрізняють їх від архей та бактерій?

9. Які особливості вирізняють вищі рослини?

  1. Чим віруси відрізняються від бактерій?

10.Оцініть позитивне й негативне значення бактерій для організму людини.

Оцінювання даної роботи:

Завдання 1-9 оцінюється по 1 балу

Повна відповідь на запитання 10 оцінюється в 3 бали.

docx
Додано
20 січня 2023
Переглядів
1937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку