Тематичний тест з теми "Членистоногі"

Про матеріал
Матеріал може бути використан для оцінювання знань учнів з теми "Членистоногі". Виконати тест, щоб перевірити знання з біології (7 клас). Виберати ознаки тварин, що належать до членистоногих.
Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ « т. ЧЛЕНІСТОНОГІ»

  1. Комаха, що має колючо-сисний ротовий апарат:

а)хрущ, б)бджола, в)муха, г)комар

  1. Ознака, характерна для павукоподібних:

а)розвиток з повним метаморфозом, б)три відділи тіла, в)чотири пари ходильних ніг, г)одна пара вусиків

  1. Комахи із зовнішнім хітиновим скелетом, трьома парами ніг і двома парами крил, політ забезпечує тільки одна пара, інша виконує функцію захисту. До якого ряду належить:

а)Лускокрилі, б)Твердокрилі, в)Перетинчастокрилі, г)Двокрилі

  1. Комаха,  розвиток якої відбувається з неповним перетворенням: а)павичеве око, б)мурашка руда, в)бджола медоносна, г)тарган чорний
  2. Представник типу Членистоногі, який опанував водне середовище: а)ставковик великий, б)гідра прісноводна, в)краб камчатський, г)окунь річковий
  3. Значення метеликів у природі:

а)участь у ґрунтоутворенні, б)розповсюдження насіння, в)запилення рослин, г)паразитування на рослинах

  1. Річкова тварина, що має обтічну форму, хвостовий плавець. Органами дихання є зябра, тіло вкрите хітиновим панциром. Назвіть клас, до якого належить ця тварина:

а)Кісткові риби, б)Хрящові риби, в)Ракоподібні, г)Земноводні

  1. Кількість пар ходильних ніг у представників класу Комахи:

а)три, б)чотири, в)п’ять, г)десять

  1. Членистоногі мешкають:

А. У воді  Б. На суші  В. У землі   Г. В усіх життєвих середовищах Землі

  1. Способи переміщення членистоногих: A. Біг і стрибки  Б. Плавання 

B. Політ   Г. Всі відомі способи, крім реактивного руху

  1. Павукоподібні мають ходильні ноги в кількості:

А. Однієї пари  Б. Двох пар   В. Трьох пар  Г. Чотирьох пар

  1. Комахи мають ходильні ноги в кількості:

А. Однієї пари  Б. Двох пар  В. Трьох пар   Г. Чотирьох пар

  1. За характером харчування воші є:

A. Зовнішніми паразитами хребетних тварин  Б. Внутрішніми паразитами
B. Хижаками             Г. Споживачами мертвого органічної речовини

  1. Встановити послідовність повного розвитку комах:

А. Доросла комаха   Б. Личинка     В. Лялечка         Г. Яйце

  1. Встановіть відповідність:
  1. Твердокрилі                 а. павичеве око
  2. Павуки                          б. лангуст камчацький
  3. Лускокрилі                   в. коростяний свербун
  4. Ракоподібні                  г. тарантул чорний
  5. Прямокрилі                  д. комар пискун
  6. Двокрилі                        е. коник зелений
  7. Кліщі                            и. колорадський жук
  1. Наведіть приклади по два корисних і по два шкідливих значення від представників кожного класу Членистоногих.
docx
Додано
21 жовтня 2023
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку