На всіх етапах розвитку школи головним завданням було і залишається підвищення рівня професійної майстерності вчителів. Адже, якість навчально-виховного процесу значною мірою залежить від учителя, рівня його професійної підготовки. Сучасній школі сьогодні потрібен учитель, який міг би оновлювати, удосконалювати зміст своєї діяльності. А впоратися з цим завданням можна тільки за умови добре організованої і спланованої роботи шкільних методичних об'єднань. Хрестоматійним став вислів К.Д.Ушинського про те, що «вчитель як фахівець живе доти, поки вчиться». Сприяти вчителю в цьому - провідна роль методичного об'єднання.
МО – це об'єднання вчителів одного предмета, яке націлене на конкретне переосмислення загальнодидактичних, загальнопедагогічних положень стосовно навчально-виховного процесу, вирішує питання відновлення змісту освіти, пошуку ефективних технологій і методик викладання предметів, розвитку й саморозвитку вчителів та учнів.
На всіх етапах розвитку школи головним завданням було і залишається підвищення рівня професійної майстерності вчителів. Адже, якість навчально-виховного процесу значною мірою залежить від учителя, рівня його професійної підготовки. Сучасній школі сьогодні потрібен учитель, який міг би оновлювати, удосконалювати зміст своєї діяльності. А впоратися з цим завданням можна тільки за умови добре організованої і спланованої роботи шкільних методичних об’єднань. Хрестоматійним став вислів К.Д.Ушинського про те, що «вчитель як фахівець живе доти, поки вчиться». Сприяти вчителю в цьому - провідна роль методичного об’єднання.
МО – це об’єднання вчителів одного предмета, яке націлене на конкретне переосмислення загальнодидактичних, загальнопедагогічних положень стосовно навчально-виховного процесу, вирішує питання відновлення змісту освіти, пошуку ефективних технологій і методик викладання предметів, розвитку й саморозвитку вчителів та учнів.
Тематика засідань
шкільного методичного об’єднання
вчителів початкових класів на 2017-2018 н.р.
І засідання (30 серпня 2017 року)
Форма роботи. Консультативний пункт
Тема. Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах у 2017-2018 н.р.
1. Організація та розподіл доручень між членами ШМО, затвердження плану роботи МО вчителів початкових класів.
(Вчителі початкових класів)
2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в початковій школі на 2017-2018 навчальний рік; змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ (Наказ МОН України від 05.08.16 № 948)
(Голова МО)
3. Організація підсумкового етапу щодо роботи по шкільній методичній проблемі «Шляхи соціалізації в «Школі Життєтворчості»
(Голова МО)
4. Методичні поради молодому вчителю "Як зробити урок ефективним"
(Овчаренко О.В.)
5. Доповідь на тему: «Наступність дошкільної та початкової школи»
(Завідуюча ДНЗ «Золота рибка» Сікула І.В.)
ІІ засідання (04 жовтня 2017 року)
Форма роботи. За круглим столом
Тема. Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Адаптація першокласників до навчання у школі.
1. Педагогічні поради щодо успішної адаптації першокласників до навчання у школі.
(Овчаренко О.В.)
2. Доповідь на тему: «Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Модель сучасного уроку. Підготовка вчителя до уроку.»
(Голова МО)
3. Опрацювання проблеми МО вчителів початкових класів «Гра, як засіб соціального виховання дітей молодшого шкільного віку»
(Астахова Т.В.)
4. Аукціон ідей: «Обговорення змісту проведення тижня початкової ланки « Ми – сучасні українці».
(Баюк В.С., Фарина І.О., Овчаренко О.В., Астахова Т.В.)
ІІІ засідання (26 грудня 2017 року)
Форма роботи. Методичні посиденьки
Тема. Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя
1. Майстер – клас: «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Хвилинки відпочинку, хвилинки релаксації для обміну досвідом та вдосконалення сучасного уроку»
(Фарина І.О.)
2. Доповідь на тему: «Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя»
(Баюк В.С.)
3. Аналіз результатів підсумкових робіт з навчальних предметів за І семестр
2017-2018 навчального року.
(Баюк В.С., Фарина І.О., Овчаренко О.В., Астахова Т.В.)
ІV засідання (30 березня 2018 року)
Форма роботи. Педагогічний ярмарок
Тема. Розвиток розумових та пізнавальних здібностей на уроках через використання різновидів наочності, використання ТЗН.
1. Доповідь на тему «Розвиток розумових та пізнавальних здібностей на
уроках через використання ТЗН»
(Баюк В.С.)
2. Педагогічна виставка «Використання різновидів наочності на уроках».
(Баюк В.С., Фарина І.О., Овчаренко О.В., Астахова Т.В.)
3. Виступ на тему: «Шляхи формування читацьких інтересів у молодших школярів»
(Овчаренко О.В.)
4. Обговорення тренінгу для вчителів початкових класів з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти (НУШ - І, ІІ сесії)
(Астахова Т.В.)
5. Методичний міст: школа-дитячий садок «В.О.Сухомлинський і школа ХХІ століття»
(Фарина І.О., Сікула І.В.)
V засідання (25 травня 2018 року)
Форма роботи. Методичний марафон
Тема. Підсумки роботи методичного об`єднання вчителів початкових класів за
2017-2018 навчальний рік.
1. Адаптація учнів 1 класу до шкільного життя.
(Баюк В.С.)
2. Підсумок сформованості навичок читання в учнів початкових класів.
(Баюк В.С., Фарина І.О., Овчаренко О.В., Астахова Т.В.)
3. Підсумки проведення ДПА в 4 класі 2017-2018 н.р.
(Астахова Т.В.)
4. Доповідь на тему: «Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2017 – 2018 навчальний рік»
(Голова МО)