ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАТИКИ

Про матеріал
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАТИКИ... 1.     Цілі та завдання пропедевтичного курсу «Інформатика». 2.     Структура та зміст курсу. Державний стандарт початкової загальної освіти. 3.     Особливості організації навчання за курсом .4.     Основні змістові лінії курсу за типовими освітніми програмами О.Савченко. 5.     Основні змістові лінії курсу за типовими освітніми програмами Р.Шияна. 6.     Ключова та предметна ІКТ-компетентності учня. Показники вміння вчитися, як ключової пізнавальної компетентності. 7.     Рекомендації Міністерства освіти та науки України щодо проведення уроків інформатики у початковій школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконала студентка 448 групи Онофрійчук А.В.

Номер слайду 2

*

Номер слайду 3

- Створення Умов Для Пропедевтики Базових Понять Інформатики: Повідомлення, Знак, Кодування, Алгоритм, Комп'ютер, Основні Пристрої Комп'ютера, Комп'ютерна Програма; - Вироблення Елементарних Навичок Роботи З Комп'ютерами: Вмикати І Вимикати Комп'ютер, Викликати Зміст Диску, Запускати Програму, Користуватися Прикладними Та Навчальними Програмами; - Вміння Дотримуватися Техніки Безпеки При Роботі З ПЕОМ; - Розвиток Алгоритмічного Мислення Учнів; - Забезпечення Розвитку Творчого Мислення Школярів Та Реалізація Основних Виховних Завдань, Які Стоять Перед Початковою Школою; - Сприяння Формуванню Навчальних Умінь Та Навичок З Основних Учбових Дисциплін Початкової Школи. *

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти курс “Сходинки до інформатики” будується за такими змістовими лініями: “Комп'ютер та його складові” “Інформація та інформаційні процеси” “Використання інформаційних технологій” “Алгоритми і виконавці” “Комунікаційні технології” *

Номер слайду 6

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовні явища». *

Номер слайду 7

*

Номер слайду 8

*

Номер слайду 9

*

Номер слайду 10

*

Номер слайду 11

*

Номер слайду 12

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо». *

Номер слайду 13

*

Номер слайду 14

*

Номер слайду 15

ІКТ-компетентність, як ключова, передбачає впевнене та критичне використання інформаційно-комунікаційних технологій та відповідних засобів для навчання, відпочинку та спілкування. У контексті початкового навчання предметна ІКТ-компетентність розглядається як здатність учня актуалізувати, відбирати, інтегрувати й застосовувати в конкретній життєвій або навчальній ситуації, в тому числі проблемній, набуті знання, уміння, навички, способи діяльності щодо  використання ІКТ. *

Номер слайду 16

*

Номер слайду 17

-      розуміти мету навчальної діяльності, визначати завдання для її досягнення; -      відбирати або знаходити потрібні знання, способи для розв’язування різних типів навчальних і життєвих задач (як типових, так і нестандартних, творчих); -      генерувати  різні способи розв’язування задачі, проблеми; -      актуалізувати й відтворювати потрібну інформацію, моделювати, комбінувати, доповнювати, перетворювати її; -      аналізувати навчальні об’єкти, розрізняти їх суттєві та несуттєві ознаки, групувати та класифікувати об‘єкти за певними ознаками; -      співпрацювати у різних групах для виконання комплексних завдань (наприклад, участь у проектах, творчих роботах тощо), які вимагають застосування різних компетентностей, готовності до продуктивної праці. *

Номер слайду 18

Заняття з інформатики може проводити як учитель початкових класів (класовод), так і (за письмовою згодою вчителя початкових класів) учитель інформатики. У разі проведення занять з інформатики учителем початкових класів у Класному журналі інтегрований курс «Я досліджую світ» фіксується цілісно (усі 8 год на тиждень), з урахуванням інтеграції змісту інформатики із змістом інших галузей. У разі проведення занять з інформатики учителем інформатики зміст інформатики виокремлюється із програми інтегрованого курсу «Я досліджую світ»; у  навчальному плані закладу загальної середньої освіти перелік навчальних предметів містить назву «Інформатика (у курсі «Я досліджую світ»); у розкладі уроків визначається час заняття «Інформатика (у курсі «Я досліджую світ)»;  у Класному журналі на цей предмет відводиться окрема сторінка з назвою, яка відповідає назві предмета у навчальному плані. Водночас звертаємо увагу на те, що два вчителі (учитель початкових класів і учитель інформатики), які ведуть заняття інтегрованого курсу «Я досліджую світ», мають узгоджувати зміст програмового матеріалу, що опрацьовується, та організаційні форми роботи. Таку ж співпрацю передбачає і робота вчителів образотворчого і музичного мистецтва, якщо заняття інтегрованого курсу «Мистецтво» проводять два фахівці. *

Номер слайду 19

*

ppt
До підручника
Інформатика (академічний, профільний рівень) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
12 листопада 2020
Переглядів
970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку