Теоретичний урок з фізичного виховання Інтелект – шоу «Еврика» для учнів 5-6 класів

Про матеріал
Зацікавити і залучити дітей до заняття фізичною культурою; формувати необхідні знання в області гігієни, медицини, основи здоров’я , фізичної культури і спорту; сприяти розширенню світогляду учнів; виявляти і розвивати творчі індивідуальні здібності дитини.
Перегляд файлу

Теоретичний урок

з фізичного виховання

Для учнів 5-6 класів

Тема уроку: Інтелект – шоу «Еврика»

Мета уроку: зацікавити і залучити дітей до заняття фізичною культурою; формувати необхідні знання в області гігієни, медицини, основи здоров’я , фізичної культури і спорту; сприяти   розширенню світогляду учнів; виявляти і розвивати творчі індивідуальні здібності  дитини.

Завдання уроку:

Навчальні:

  • Повторити теоретичні знання з ігрових видів спорту ( волейбол, баскетбол, футбол).

Розвиваючі:

  • Сприяти розвитку інтелектуальних та творчих  якостей.

Оздоровчі:

  • Формувати здоровий спосіб життя.

Виховні:

  • Сприяти розвитку в учнів позитивної мотивації до занять фізичною культурою та єдності фізичного і духовного розвитку.

 

Тип уроку: інтегрований.

Вид уроку: урок-гра.

Учасники : учні одного або декількох  класів ( поділені на 3 групи).

Місце проведення: класна кімната або спортивна зала

Обладнання: 3 стола, стільці, 3 ватмани, 3 комплекти кольорових олівців та фломастерів,  мультимедійна дошка, маски та аксесуари  для інсценування казок, записи вислові видатних людей на плакатах:

«Якщо не бігати, коли здоровий,

Прийдеться побігати, коли захворієш.»

                                                                               /Горацій

 « Успіх породжує  радість, а радість – це здоров’я, життя»  

                                                                                   /Л. Нікітіна

 

Вчитель фізкультури:    Кописова Валентина Олександрівна

 

Хід уроку

1 конкурс. Візитна реклама своєї команди тема: « Твоє здоров’я – це твоє благополуччя» (назва, девіз, рекламний плакат).

2 конкурс. Розминка «Світ фізичної культури».

(Кожна команда по черзі відгадує, про який вид спорту йдеться у розповіді).

  • У цю гру грають дві команди. Мета гри закинути м’яч у корзину суперника й перешкодити іншій команді оволодівши м’ячем, не дати закинути його у власний кошик.  (Баскетбол).
  • У цю гру грають дві команди. Мета цієї гри спрямувати м’яч над сіткою, він торкнувся майданчика суперника і запобігти такій же спробі суперника.   (Волейбол).                                       
  • У цю гру грають дві команди. Ціль гри обіграти суперника і забити м’яч у його ворота, заважаючи йому якісно виконувати технічні прийоми і тактичні дії. (Футбол).                                             

3 конкурс. Бліц – турнір.

 ( На табло записані різні види спорту. Команда вибирає один із них,  готується відповідати на 7 питань, що стосується його. )

     Тема : «Футбол»

  1. Як перекладається  слово «футбол» ( нога, м’яч).
  2. Де народився футбол? (Франція, США, Англія)
  3. Якою частиною тіла виконуються удари? (Ногами, головою.)
  4. Скільки гравців у грі? (11)

  Тема : « Волейбол»

1.Як перекладається  слово « волейбол» (літаючий м’яч).

 2. Хто придумав її? (студенти, учитель фізкультури).

3.  Скільки гравців у грі? (6).

4. Чим допускається відбивання м’яча у грі ( головою, рукою, ногою, тулубом).

 

3. Тема : « Баскетбол»

1.Як перекладається слово «баскетбол»? (корзина, м’яч).

2. Хто придумав її? (студенти, учитель ).

3. Де народилася ця гра? (Франція, Англія ,США).

4. По скільки гравців від кожної команди ведуть одночасно боротьбу? (по 5)

4 конкурс. Показуха.

Мімікою показати слова спортивної тематики гравцям своєї команди, а вони протягом 1 хвилини повинні відгадати їх. Час дається для кожної команди по 2 хвилини ( хто швидше і більше продемонструє завдань).

Завдання:

1.Футбол, гімнастика, хокей, м’яч,  рапіра, штани.

2. Волейбол, фехтування, плавання, ключка, скакалка, футболка.

3.Баскетбол,боротьба,бокс,окуляри для плавання, печатки для боксу,  прапор.

5 конкурс. Інсценування на сучасний лад казок «Ріпка», «Колобок», «Курочка Ряба».

(Розкрити тему « Твоє здоров’я – це твоє благополуччя».)

Підведення підсумків.

 Визначити переможців та виставити оцінки за теоретичні знання.

Додаток 1

 

 

docx
Додано
16 травня 2020
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку