Теплиця на моєму підвіконні

Про матеріал
Довготривалий проєкт "Теплиця на моєму підвіконні" (посадка перцю, квасолі та цибулі).
Перегляд файлу

C:\Users\Науменко\Desktop\depositphotos_57385377-stock-photo-fruits-and-vegetables-frame.jpgМета: поглибити знання здобувачів освіти про рослини та правила догляду за ними, з’ясувати чому рослини належать до живої природи, формувати вміння спостерігати за змінами в природі залежно від пори року;

розвивати зв’язне мовлення та вміння шукати корисну інформацію, пізнавальний інтерес учнів до пошукової  та дослідницької діяльності, вміння працювати в команді;

виховувати дбайливе ставлення до рослин, почуття відповідальності, працелюбність та повагу до праці.

Очікувані результати:

  1.               Самостійна посадка насіння в стаканчики, пересаджування на город вдома та збір урожаю.

2.  Фотозвіт «Як зростав урожай».

3.  Цікавість, позитив від результату (врожаю).

Тип проєкту: дослідницько-інформаційний, міжпредметний, довготривалий, індивідуальний.

Навчальні предмети:

я досліджую світ – раніше отримана інформація про зміни в природі залежно від умов, чому саме рослини належать до живої природи;

інформатика – пошук інформації із різних джерел;

українська мова – зв’язне мовлення та комунікація між учасниками проєкту;

математика – вміння зробити розрахунок стосовно об’єму ґрунту необхідного для посіву та висадки насіння та цибулини, вимірювання об’єкту дослідження у різний період, розрахунок кількості води для користі посадковому матеріалу;

дизайн та технології – створення «теплиці» для насіння перцю, та укомплектування пластикових стаканчиків для висадки цибулі та насіння квасолі; створення композиції «Класний город»;

Кінцевий продукт: фотозвіт «Як зростав урожай» та «Моя страва».

Організаційний етап: повідомлення теми, мети та форми проєкту; висловлення та обговорення думок, передбачень стосовно майбутньої роботи.

Підготовчий етап: пошук та збір інформації про рослини (книги, інтернет, опитування), які можна вирощувати у теплицях та пересаджувати у відкриті ґрунти;

вибір рослини, які можуть повноцінно розвиватися у нашому кліматі;

збір необхідних матеріалів (насіння, цибулин, квасолі, ґрунту, пластикові станканчики, піддон, харчова плівка тощо);

отримання детальної інформації по висадці та догляду за рослинами.

Основний етап:

  1.               Висадка насіння перцю під харчову плівку з поливом теплою водою.

D:\Фото\2 клас\IMG_20210302_090657.jpg D:\Фото\2 клас\IMG_20210302_092119.jpg

Висадка квасолі на мокру вату у пластикові стаканчики.

D:\Фото\2 клас\IMG_20210302_083958.jpg

Висадка цибулини у ґрунт в пластиковому стаканчику.

D:\Фото\2 клас\IMG_20210302_085233.jpgD:\Фото\2 клас\IMG_20210302_092124.jpg

  1.          Догляд за посадковим матеріалом, спостереження за змінами та створення композиції «Класний город»:

D:\Фото\2 клас\IMG_20210309_082908.jpg D:\Фото\2 клас\IMG_20210315_131234.jpg

D:\Фото\2 клас\IMG_20210320_183310.jpg D:\Фото\2 клас\IMG_20210412_080310.jpg

D:\Фото\2 клас\IMG_20210318_110237.jpgD:\Фото\2 клас\IMG_20210412_080343.jpg

  1. Отримання учнями посадкового матеріалу для висадки у відкритий ґрунт та догляд згідно отриманих інструкцій:

C:\Users\користувач\Desktop\IMG_20210416_131205.jpgD:\Фото\2 клас\IMG_20210416_131554.jpg

 

  1. Опитування та фотозвіт щодо результатів посадки насіння перцю, квасолі та цибулі:

D:\Фото\2 клас\IMG-5b9cb69c516162451088dd78e1144ed5-V.jpgD:\Фото\2 клас\IMG-5b13c30940bd9d624fa789b2bdeb4b09-V.jpgD:\Фото\2 клас\IMG-0906aac0511fe9c6bf5052592ff02d9d-V.jpg

D:\Фото\2 клас\IMG-62d12b8285da371716a11422725b21a3-V.jpg

D:\Фото\2 клас\IMG-177eee7fcf543e9553b3b0097357e346-V.jpg

  1. Збір урожаю:

H:\проєкт\IMG-14d22c749f5b425c4b3cbda23df20ed6-V.jpgH:\проєкт\IMG-9945a6d1932acbe5997720139b04f4a3-V.jpg

  1. «Моя страва»:

Без борща и жизнь не та! (без фасоли) : Первые блюдаПерець фарширований рибою ))) / Рибні другі страви / Кукорама — смачні  рецепти!

 

Початок проєкту: березень, 2020 - завершення: серпень, 2021.

 

Підведення підсумків:

  • поради від учнів тим, у кого не отрималося виростити урожай;
  • аналіз виконаної роботи (рослини спочатку «нарощують» корінь, далі розвивається стебло, листки; з’являються квіти, з яких формуються плоди. Для усіх рослин потрібен догляд, поливання, розпушування землі, тепло, проте у різних дозах).
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку