Тест. 2 клас НУШ. Математика. Додаємо й віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20
1. Виконай арифметичні дії та вибери правильну відповідь до прикладу: 10+5-7+4 =
А) 11;
Б) 12;
В) 13.
2. Яке число відповідає сумі розрядних доданків 10+8?
А) 18;
Б) 8;
В) 17.
3. Скільки цифр використано для запису чисел 14, 4, 1, 11?
А) три;
Б) дві;
В) чотири.
4. Розв’яжи задачу і познач правильну відповідь: У вазочці було 14 цукерок. Скільки цукерок залишилося у вазочці, якщо Оля з’їла 5 цукерок?
А) 9;
Б) 8;
В) 7.
5. Знайди вираз, який відповідає числу 19:
А) 20-1;
Б) 7+8;
В) 16-7.
6. Яка задача відповідає виразу 12-7?
А) В Олега 12 іграшкових легковиків та 7 вантажівок. Скільки всього машин в Олега?
Б) В Олега було 12 машинок, ще 7 машинок йому дав Сашко погратися. Скільки машинок стало в Олега?
В) В Олега 7 машинок, а в Сашка – 12. На скільки машинок більше в Сашка, ніж в Олега?
7. Знайди невідомий компонент прикладу на віднімання: 17-…=9
А) 7;
Б) 8;
В) 9.
8. Вибери рядок, у якому позначені міри часу:
А) доба, тиждень, місяць, рік;
Б) сантиметр, дециметр, метр;
В) грам, кілограм, центнер.
9. Скільки буде, якщо до 9 додати суму чисел 3 та 4?
А) 15;
Б) 16;
В) 17.
10. Відніми суму від числа і знайди результат виразу 18-(7+2):
А) 9;
Б) 10;
В) 8.
11. Який вираз відповідає задачі: У гуртку художнього слова займаються 10 дівчаток, а хлопчиків – на 4 менше. Скільки всього дітей займаються в гуртку?
А) 10+4+4;
Б) (10-4)+10;
В) (10+4)-10.
12. Знайди периметр многокутника зі сторонами 2 см, 3 см, 6 см, 4 см, 5 см.
А) 18 см;
Б) 19 см;
В) 20 см.