Тест для батьків і учнів "Моя думка про клас"

Про матеріал
Первинне завдання класного керівника сформувати з окремих особистостей єдинний організм - класний колектив. Одним із методів для досягнення цієї мети є тести на визначення відношення учнів і їх батьків до класу.
Перегляд файлу

Тест «Моя думка про клас» (для дітей)

  1. Самопочуття у класі:

а) мені тут гарно, почуваю себе в колі друзів;

б) маю окремих друзів;

в) скоріше за все, я почуваю себе одиноким.

  1.               Ставлення до класу:

а) дорожу класом;

б) не міркував про важливість класу в моєму житті;

в) хотів би перейти до іншого класу або до іншої школи.

  1.               Наявність мети роботи в класі:

а) гадаю, у класі проявляється турбота про кожного учня і про мене також;

б) вважаю важливим, що проявляється турбота не тільки про учнів класу, але й про мешканців мікрорайону;

в) не відчуваю зацікавленості у моєму благополуччі.

  1.               Ставлення до діяльності класу:

а) цілком задоволений роботою класу;

б) хотів би внести вагомі корективи у діяльність класу;

в) вважаю, що потрібно цілком змінити роботу класу.

  1.               Ставлення до колективної творчої справи (КТС) класу:

а) у класі проводиться колективна творча справа, я завжди беру в ній участь;

б) хотілося б частіше проводити колективну творчу справу;

в) нашому класу не потрібна колективна творча справа.

  1.               Спілкування в класі:

а) згоден, що більшість учнів прагне до спілкування одне з одним;

б) вважаю, що дружать у цілому тільки мікрогрупи;

в) вважаю, що дружба між усіма у нашому класі неможлива.

  1.               Творче самовираження:

а) задоволений, що можна проявити себе в класі;

б) у класі я відкрив у собі деякі здібності й маю можливість їх розвивати;

в) вважаю, в мене є здібності, про які у класі не знають.

 

 

Тест «Моя думка про клас» (для батьків)

  1. Самопочуття в класі:

а) моя дитина почуває себе в класі в оточенні друзів;

б) спілкується тільки з окремими дітьми;

в) часто почуває себе самотньою.

  1.               Ставлення до класу:

а) дитина дорожить класом;

б) не замислюється про роль класу у власному житті;

в) хотіла перейти до іншого класу або до іншої школи.

  1.               Наявність мети роботи в класі:

а) у класі турбуються про мою дитину;

б) клас допомагає не тільки учням, але й оточуючим;

в) не відчуваю особливої турботи про мою дитину в класі

  1.               Ставлення до діяльності класу:

а) у цілому задоволений роботою класу;

б) вніс би вагомі корективи до роботи класу;

в) вважаю, що потрібно цілком змінити роботу в класі.

  1.               Ставлення до колективної творчої справи класу:

а) позитивно ставимось до КТС;

б) необхідно частіше проводити КТС;

в) КТС у нашому класу не потрібна.

  1.               Спілкування в класі:

а) більшість учнів налаштована на дружні стосунки з усіма в класі;

б) дружать в основному групами;

в) вважаю, дружба між усіма в класі неможлива.

  1.               Творче самовираження:

а) у класі є можливість, щоб моя дитина проявила себе;

б) моя дитина має в собі здібності і має можливість реалізувати їх;

в) моя дитина має здібності, але в класі їх не помічають.

 

 

 

Підрахунок балів робиться за допомогою наведеної нижче таблиці.

Дешифратор методики

 

Питання анкети

Кількість балів за варіантами тверджень

а

б

в

1

10

2

–10

2

10

2

–10

3

10

20

–10

4

10

5

–10

5

20

10

–10

6

10

5

–5

7

10

20

–10

 При підрахунку балів найбільша їх кількість може скласти 100, а найменша (найгірший варіант) — –65.

Але не перебільшуйте значення колективізму. Якщо дитина освічена, шляхетна, коректна, але любить самотність, хіба можна її вважати невихованою? Не забувайте — згуртованість колективу не є єдиним критерієм вихованості!

 

docx
Додано
30 січня 2020
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку