Тест для моніторингу рівня сформованості
математичної компетентності учнів 1 класу
8 – 5 = |
М |
4 + 5 = |
Т |
4 + 2 = |
Н |
8 + 2 = |
И |
2 + 6 – 1 = |
Е |
3 + 4 + 1 = |
Н |
7 – 6 + 3 = |
П |
8 – 4 – 3 = |
К |
9 – 3 – 4 = |
О |
5 – 5 + 5 = |
О |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_________________________________
Каркуша? ______ Скільки слідів вони лишили разом? ______
6 |
9 |
1 |
0 |
4 |
2 |
3 |
10 |
найменше число |
|
сусідів числа 5 |
|
двоцифрове число |
|
число, яке на 1 менше, ніж 4 |
|
Зафарбуй відповідним кольором:
1 квадрат, 4 чотирикутники, 3 круги, 1 трикутник
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робі |
Кубі |
З капустою – 10 пиріжків
З яблуками – 15 пиріжків ? пиріжків
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: ___________________
Парну чи непарну кількість пиріжків спекла мишка? _______________
Було |
|
|
|
Випили |
10 |
5 |
3 |
Залишилося |
______ |
_____ |
____
|