14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

ТЕСТ для перевірки рівня засвоєння матеріалу теми «Надзвичайні ситуації мирного та воєнного часу та загроза їх виникнення» учнями 10-го класу.

Про матеріал
Тест для перевірки рівня засвоєння матеріалу теми "Надзвичайні ситуації мирного та воєнного часу та загроза їх виникнення"... Для отримання високої оцінки за тест потрібно чітко і якісно засвоїти матеріал даної теми. Виконання тестурекомендовано в умовах обмеження часу, на його виконання 20 хвилин. Тест містить 20 питань (або тверджень). Питання (твердження) можуть бути простими, а можуть - складними (з множинним варіантом відповідей).
Перегляд файлу

ТЕСТ

для перевірки рівня засвоєння матеріалу теми

«Надзвичайні ситуації мирного та воєнного часу та загроза їх виникнення» учнями 10-го класу.

 

 

  1. Назвіть уражаючі фактори ядерного вибуху в правильній послідовності...
  1.   радіоактивне зараження, ударна хвиля, світлове випромінювання, проникаюча радіація, електромагнітний імпульс;
  2.   електромагнітний імпульс, проникаюча радіація, ударна хвиля, світлове випромінювання, радіоактивне зараження;
  3.   ударна хвиля, світлове випромінювання, проникаюча радіація, радіоактивне зараження місцевості, електромагнітний імпульс;
  4.   вибухова хвиля, світлове випромінювання, проникаюча радіація, радіоактивне зараження, електромагнітний імпульс.

 

  1. Основною метою функціонування єдиної державної системи цивільного захисту є надання допомоги населенню під час надзвичайного стану.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1. Основною метою функціонування єдиної державної системи цивільного захисту є забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту у мирний час та в особливий період.
  1. Так;
  2. Ні.

 

  1. Надзвичайна ситуація – це порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об'єктах або територіях, спричинене аварією, катастрофою, епідемією, стихійним лихом, епізоотією, епіфітотією, великою пожежею, застосуванням засобів ураження, що призвели або можуть призвести до людських і матеріальних втрат, а також велике зараження людей і тварин.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1. Виберіть зі списку усі наявні загальні ознаки надзвичайних ситуацій
  1.   значне погіршення умов життєдіяльності;
  2.   істотне погіршення стану здоровя людей;
  3.   оголошена мобілізація;
  4.   наявність або загроза загибелі людей;
  5.    заподіяння економічних збитків.

 

  1. Аваріяпошкодження, вихід з ладу або руйнування, спричинене техногенними (виробничими, технологічними) чи природними чинниками, що призводять до знищення матеріальних цінностей, ураження і загибелі людей.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1. Аварія – зіткнення двох або більше одиниць техніки.
  1. Так;
  2.   Ні.

 

  1. Катастрофа – це зіткнення у відкритому морі кількох суден.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1. Катастрофа – це раптове лихо або аварія значних масштабів, що супроводжується тяжкими трагічними наслідками (знищення, загибель, руйнація).
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1. Катастрофа – пошкодження, вихід з ладу або руйнування, спричинене техногенними (виробничими, технологічними) чи природними чинниками, що призводять до знищення матеріальних цінностей, ураження і загибелі людей.
  1. Так;
  2. Ні.

 

11. Найпоширенішими причинами аварій є: порушення технології виробництва, правил експлуатації обладнання, машин і механізмів, низька трудова і технологічна дисципліна, недотримання заходів безпеки чи недбайливе ставлення до них, незадовільне впровадження прогресивних систем пожежогасіння, відсутність належного нагляду за станом обладнання, стихійні лиха.

  1. Так;
  2. Ні.

 

  1. До групи сильнодіючих отруйних речовин (СДОР) відносяться всі шкідливі речовини.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1. До групи сильнодіючих отруйних речовин (СДОР) відносяться не всі шкідливі речовини, а тільки ті, що заражають повітря в небезпечних концентраціях, здатних викликати масові ураження людей, тварин і рослин.
  1. Так;
  2. Ні.

 

  1. Стихíйне ли́хо - це надзвичайне природне явище, що діє з великою руйнівною силою, завдає значної шкоди району, в якому відбувається, порушує нормальну життєдіяльність  населення, знищує матеріальні цінності.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1. Стихійні лиха не можуть виникати в результаті діяльності людини.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1. Стихійні лиха можуть виникати в результаті діяльності людини.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1. Надзвичайна ситуація вводиться Указом Президента України.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1.  Надзвичайний стан вводиться Указом Президента України.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1.  Надзвичайна ситуація вводиться Рішенням Кабінету Міністрів України, місцевих державних адміністрацій і органів місцевого самоврядування.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

  1.  Надзвичайна ситуація законодавчо регулюється Кодексом цивільного захисту України.
  1.   Так;
  2.   Ні.

 

 

 

 

 

 

 

КЛЮЧ

до тесту ля перевірки рівня засвоєння матеріалу теми

«Надзвичайні ситуації мирного та воєнного часу та загроза їх виникнення»  учнями 10-го класу.

 

  1.  С;
  2.  В;
  3.  А;
  4.  А;
  5.  А, В, D, Е;
  6.  А;
  7.  В;
  8.  В;
  9.  А;
  10.  В;
  11.  А;
  12.  В;
  13.  А;
  14.  А;
  15.  В;
  16.  А;
  17.  В;
  18.  А;
  19.  А;
  20.  А.

 

docx
Додано
12 травня
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку