Завдання з української літератури на час призупинення освітнього процесу для 8-Б класу з 27.04.2020 по 11.05.2020. Тест для перевірки знань тексту повісті-казки Юрія Винничука "Місце для дракона"
Тест
на знання тексту повісті-казки
«Місце для дракона» Юрія Винничука
8 клас
А. Київ Б. Люботин В.Чигирин Г. Харків
А.4 Б.8 В. 12 Г.16
А. Оксана Б.Тетяна В.Наталка Г.Настасія
4.Над чим працював пустельник?
А. Над літописом Б. Над перекладом Біблії В. Над створенням законів міста
Г. Над лицарським кодексом честі
5. Чому пустельник навчив дракона? Хто навчив дракона розмовляти по-людськи?
А. Пірнати Б. Теслювати В. Розмовляти Г. Кохати
6. Що легше зробити народженому в темряві?
А.Переховуватись вночі Б.Помирати в темряві
В.Мандрувати світом Г. Змінювати своє забарвлення
7. Що порадив дракон князю щодо доньки?
А.Навчити правити князівством Б.Познайомити із воєводою
В.Видати заміж Г.Віддати у монастир
8.Як звали лицаря, з яким князь хотів одружити свою доньку ?
А.Лаврін Б.Карпо В.Іванко Г.Панас
9. Який талант проявився у дракона?
А.Гарно співав у церковному хорі. Б.Малював дивовижні картини.
В.Складав чудові вірші. Г.Писав романи-пророцтва.
10.Хто розповів князеві про дракона?
А. Воєвода Б. Пустельник В.Донька Г. Лаврін
11. Про що шкодував пустельник?
А.Що розповів про долину скарбів. Б. Що навчив дракона читати.
В.Що не зупинив воєводу з військом-загарбником.
Г. Що дозволив доньці князя жити у нього.
12.Яка головна ідея повісті-казки «Місце для дракона»?
А. Віра в те, що після чорної смуги в житті настане біла.
Б. Рішучість князя у змаганні з власними проблемами.
В. Поетизація щирості й неповторності перших почуттів усього живого на землі.
Г. Возвеличення благородства, самопожертви, людяності, які перемагають зраду, жорстокі закони і підступність.