Тест до мультфільму "Бачити музику" 1 серія

Про матеріал
Робота викладача скрипки музичної школи або позашкільного творчого закладу - це не тільки практичні заняття на інструменті. Представлений матеріал пригодиться, перш за все, для теоретичних домашніх завдань, творчих підсумкових та дистанційних занять.
Перегляд файлу

1.          Які порушення правил поведінки на концерті ми бачимо у перших кадрах мультфільму?

а) Діти нечемно себе поводять наб) Діти гарно вдягнуті концерті

в) Діти накидали сміття на підлогуг) Діти голосно розмовляють у залі час

концерту

2.          Чи можна смичок використовувати у грі замість шпаги?

           а) Так, бо це так весело - штирхати         б) Ні, бо можна поламати його товариша смичком!

3.          Чи можна упускати музичні інструменти на підлогу?

           а) Так, нічого страшного з ними не         б) Ні, дуже небажано, тому що це дуже станеться, від цього тільки трохи    тендітні пристрої, які легко можуть розстроятися струни, які потім поламатися - і добре, якщо потім настроїть вчитель       майстер зможе їх відремонтувати!

Буває й таке, що після того, як інструмент впав, грати на ньому вже неможливо.

4.          Чи ви знаєте, хто такий Паганіні, якому пан Сверчинський каніфолив смичок?

а) Це видатний письменникб) Це видатний італійський композитор

в) Це легендарний геніальнийг) Це видатний італійський скрипаль італійський скрипаль та композитор

19 сторіччя

5.          Чи можна нешанобливо ставитися до музичних інструментів?

           а) Так, бо це такі самі речі, як і всі інші                     б) Ні, бо музичні інструменти

ображаються, і музика від вас уходить... Це правда!

6.          За допомогою якого ключа у цьому мультфільмі діти потрапили у музичне місто?

       а) Басового                                                                                  б) Звичайного від дверей

       в) Скрипкового

7.          Чи можна бавитися з музичними інструментами?

        а) Так, бо це так весело!                                                             б) Ні, бо можна їх ненавмисне поламати,

і неможливо буде грати на них чудову музику

8.          Шанобливе ставлення до свого музичного інструменту - це...

а) Зберігати його у спеціальному футляріб) Вчасно витирати його м'якою сухою

серветочкою від пилу та каніфолі

в) Вчасно каніфолити смичокг) Тримати його під час уроку та

репетицій у руках, не класти на підлогу, сидіння, не тикати смичком у стіни та підлогу.

           д) Не зберігати його біля батареї чи                       е) Якщо футляр не дуже надійний пічки, не класти на палюче сонце та у               нещільно закривається та пропускає

                     вологі місця                                                                                                 вологу, чи дуже великий для скрипки,

- треба обов'язково загортати музичний інструмент у щось м'яке.

           є) Намагатися ніде не вдарити, не          ж) Після уроку дуже уважно зібрати впустити інструмент - навіть якщо він         інструмент і не забути закрити футляр у футлярі

Ключ до тесту

1. а в г (5 балів)

2. б (5 балів)

3. б (5 балів)

4. б в г (5 балів)

5. б (5 балів)

6. в (5 балів)

7. б (5 балів)

8. а б в г д е є ж (5 балів)

 

pdf
Додано
8 травня 2020
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку