1. Стиль бароко виник наприкінці
А) ХVI ст;
Б) XV ст ;
В) XVII ст.
2. Стиль бароко зародився в :
А) Іпанії;
Б) Франції;
В) Італії.
3. На зміну якому стилю прийшов стиль бароко:
А) Готичному;
Б) Романському;
В) Відродження.
4. Досягнення стилю бароко у архітектурі:
А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;
Б) асиметрія конструкцій, контрастність об’ємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;
В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.
5. Досягнення стилю бароко в живописі та скульптурі:
А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;
Б) асиметрія конструкцій, контрастність об’ємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;
В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.
6. Досягнення стилю бароко в музичному мистецтві:
А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;
Б) асиметрія конструкцій, контрастність об’ємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;
В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.
7.Скульптурна прикраса у формі голови людини, тварини чи фантастичної істоти:
А) Теламон;
Б) Каріатида;
В) Маскарон.
8.Значного поширення у стилі бароко набули
А) Архітектурні ансамблі та садово-паркові споруди;
Б) Садово-паркові споруди та акрополі;
В) Архітектурні споруди та гострі вежі.
9. Еталоном химерної барокової криволінійності вважається :
А) Нотр-Дам де Парі;
Б) Собор Святого Петра;
В) Церква Сан-Карло алле Кварто Фонтане.
10.Один із найекстравагантніших майстрів архітектури стилю бароко:
А) Антоніо Вівалді;
Б) Франческо Борроміні;
В) Георг Фрідріх Гендель.
11. Архітектор, яки тривали ас виконував роботи для собору Святого Петра:
А) Лоренцо Берніні;
Б) Франческо Борроміні;
В) Георг Фрідріх Гендель.
12.Літня резиденція імператорської родини Габсбургів:
А) Палац Шенбрунн;
Б) Площа Святого Петра;
В) Валдштенський палац.
13.Цілісна архітектурна композиція, в якій гармонійно поєднані будівлі, садово-паркові споруди та зелені наадження:
А) Ансамбль архітектурних споруд;
Б) Паркова зона;
В) Палацово-парковий комплекс.
14. Дрезденський Цвінгер це ансамбль із
А) 4 споруд;
Б) 6 споруд;
В) 3 споруд .
15.Палацово-парковий ансамбль побудований у стилі стриманого годандського бароко:
А) Дрезденський Цвінгер;
Б) Гет-Ло;
В) Палац Німфенбург.
16.Скільки течій живопису склалося у стилі бароко:
А) 2;
Б) 4;
В) 3.
17. У якій манері творив М. де Караваджо:
А) Демократині;
Б) Величній;
В) Караваджиській.
18.Ця манера була пов’язана з історичними, міфологічними та біблійними сюжетами:
А) Демократична;
Б) Велична;
В) Художники реальності.
19.Караваджистами називали прихильників манери:
А) Демократична;
Б) Велична;
В) Художники реальності.
20. Прихильники цієї манери не дотримувалися величної манери та були прихильниками караваджизму.
А) Демократична;
Б) Велична;
В) Художники реальності.
21.Засновник європейського реалістичного живопису XVII ст.
А) Рембрант ван Рен;
Б) Мікеланджело де Караваджо;
В) Леонардо да Вінчі.
22.Кого вважать одним з найвизначніших художників доби бароко:
А) Рембрант ван Рен;
Б) Мікеланджело де Караваджо;
В) Пітер Паул Рубенс.
23.Автор скульптури «Аполлон і Дафна»
А) Л. Берніні;
Б) А. Вівальді;
В) М. де Караваджо.
24. З якого матеріалу зроблена статуя «Аполлон і Дафна»:
А) Мармур;
Б) Глина;
В) Гіпс.
25.Активне використання текстилю характерним було у :
А) Ткацтві бароко;
Б) Декоративно-прикладному мистецтві бароко;
В) Інтер’єрі бароко.
26. Фламандські сюжетні килими мають назву:
А) Сфумато;
Б) Гоболени;
В) Філіграль.
27.Що вперше в період бароко почали носити жінки:
А) Панчохи;
Б) Шуби;
В) Корсети.
28.Ідеалом чоловіка у період бароко був:
А) Мікеланджело да Караваджо;
Б) Король Людовік XIV;
В) Принц Уельський.
29. Скільки жанрів музики розвивалося у стилі бароко :
А) 2;
Б) 6;
В) 3.
30.Музично-театральному жанру належить:
А) Концерт, сюїта, соната;
Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;
В) Опера.
31. Жанрам циклічної форми належать:
А) Концерт, сюїта, соната;
Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;
В) Опера.
32.Жанрам великих форм належать:
А) Концерт, сюїта, соната;
Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;
В) Опера
33.Цикл «Пори року» написав:
А) Георг Фрідріх Гендель;
Б) Йоган Себастьян Бах;
В) Антоніо Вівальді.
34.Німецкий композитор органної музики стилю бароко:
А) Георг Фрідріх Гендель;
Б) Йоган Себастьян Бах;
В) Антоніо Вівальді.
35. Його стиль вважають перехідним від барокового до класиного:
А) Георг Фрідріх Гендель;
Б) Йоган Себастьян Бах;
В) Антоніо Вівальді.
36.Які два музично-театральні жанри сформувалися у стилі бароко:
А) Кантата та ораторія;
Б) Комедія та трагедія;
В) Опера-серія та опера-буффа.
Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»
В-1_______________________________________________
1. Стиль бароко виник наприкінці
А) ХVI ст;
Б) XV ст ;
В) XVII ст.
2. Досягнення стилю бароко у архітектурі:
А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;
Б) асиметрія конструкцій, контрастність об’ємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;
В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.
3.Скульптурна прикраса у формі голови людини, тварини чи фантастичної істоти:
А) Теламон;
Б) Каріатида;
В) Маскарон.
4.Один із найекстравагантніших майстрів архітектури стилю бароко:
А) Антоніо Вівалді;
Б) Франческо Борроміні;
В) Георг Фрідріх Гендель.
5.Цілісна архітектурна композиція, в якій гармонійно поєднані будівлі, садово-паркові споруди та зелені наадження:
А) Ансамбль архітектурних споруд;
Б) Паркова зона;
В) Палацово-парковий комплекс.
6.Скільки течій живопису склалося у стилі бароко:
А) 2;
Б) 4;
В) 3.
7.Караваджистами називали прихильників манери:
А) Демократична;
Б) Велична;
В) Художники реальності.
Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»
В-1_______________________________________________
1. Стиль бароко виник наприкінці
А) ХVI ст;
Б) XV ст ;
В) XVII ст.
2. Досягнення стилю бароко у архітектурі:
А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;
Б) асиметрія конструкцій, контрастність об’ємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;
В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.
3.Скульптурна прикраса у формі голови людини, тварини чи фантастичної істоти:
А) Теламон;
Б) Каріатида;
В) Маскарон.
4.Один із найекстравагантніших майстрів архітектури стилю бароко:
А) Антоніо Вівалді;
Б) Франческо Борроміні;
В) Георг Фрідріх Гендель.
5.Цілісна архітектурна композиція, в якій гармонійно поєднані будівлі, садово-паркові споруди та зелені наадження:
А) Ансамбль архітектурних споруд;
Б) Паркова зона;
В) Палацово-парковий комплекс.
6.Скільки течій живопису склалося у стилі бароко:
А) 2;
Б) 4;
В) 3.
7.Караваджистами називали прихильників манери:
А) Демократична;
Б) Велична;
В) Художники реальності.
8.Кого вважать одним з найвизначніших художників доби бароко:
А) Рембрант ван Рен;
Б) Мікеланджело де Караваджо;
В) Пітер Паул Рубенс.
9.Активне використання текстилю характерним було у :
А) Ткацтві бароко;
Б) Декоративно-прикладному мистецтві бароко;
В) Інтер’єрі бароко.
10.Ідеалом чоловіка у період бароко був:
А) Мікеланджело да Караваджо;
Б) Король Людовік XIV;
В) Принц Уельський.
11. Жанрам циклічної форми належать:
А) Концерт, сюїта, соната;
Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;
В) Опера.
12.Німецкий композитор органної музики стилю бароко:
А) Георг Фрідріх Гендель;
Б) Йоган Себастьян Бах;
В) Антоніо Вівальді.
8.Кого вважать одним з найвизначніших художників доби бароко:
А) Рембрант ван Рен;
Б) Мікеланджело де Караваджо;
В) Пітер Паул Рубенс.
9.Активне використання текстилю характерним було у :
А) Ткацтві бароко;
Б) Декоративно-прикладному мистецтві бароко;
В) Інтер’єрі бароко.
10.Ідеалом чоловіка у період бароко був:
А) Мікеланджело да Караваджо;
Б) Король Людовік XIV;
В) Принц Уельський.
11. Жанрам циклічної форми належать:
А) Концерт, сюїта, соната;
Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;
В) Опера.
12.Німецкий композитор органної музики стилю бароко:
А) Георг Фрідріх Гендель;
Б) Йоган Себастьян Бах;
В) Антоніо Вівальді.
Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»
В-2_______________________________________________
1. Стиль бароко зародився в :
А) Іпанії;
Б) Франції;
В) Італії.
2. Досягнення стилю бароко в живописі та скульптурі:
А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;
Б) асиметрія конструкцій, контрастність об’ємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;
В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.
3.Значного поширення у стилі бароко набули
А) Архітектурні ансамблі та садово-паркові споруди;
Б) Садово-паркові споруди та акрополі;
В) Архітектурні споруди та гострі вежі.
4. Архітектор, яки тривали ас виконував роботи для собору Святого Петра:
А) Лоренцо Берніні;
Б) Франческо Борроміні;
В) Георг Фрідріх Гендель.
5. Дрезденський Цвінгер це ансамбль із
А) 4 споруд;
Б) 6 споруд;
В) 3 споруд .
6. У якій манері творив М. де Караваджо:
А) Демократині;
Б) Величній;
В) Караваджиській.
7. Прихильники цієї манери не дотримувалися величної манери та були прихильниками караваджизму.
А) Демократична;
Б) Велична;
В) Художники реальності.
Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»
В-2 ______________________________________________
1. Стиль бароко зародився в :
А) Іпанії;
Б) Франції;
В) Італії.
2. Досягнення стилю бароко в живописі та скульптурі:
А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;
Б) асиметрія конструкцій, контрастність об’ємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;
В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.
3.Значного поширення у стилі бароко набули
А) Архітектурні ансамблі та садово-паркові споруди;
Б) Садово-паркові споруди та акрополі;
В) Архітектурні споруди та гострі вежі.
4. Архітектор, яки тривали ас виконував роботи для собору Святого Петра:
А) Лоренцо Берніні;
Б) Франческо Борроміні;
В) Георг Фрідріх Гендель.
5. Дрезденський Цвінгер це ансамбль із
А) 4 споруд;
Б) 6 споруд;
В) 3 споруд .
6. У якій манері творив М. де Караваджо:
А) Демократині;
Б) Величній;
В) Караваджиській.
7. Прихильники цієї манери не дотримувалися величної манери та були прихильниками караваджизму.
А) Демократична;
Б) Велична;
В) Художники реальності.
8.Автор скульптури «Аполлон і Дафна»
А) Л. Берніні;
Б) А. Вівальді;
В) М. де Караваджо.
9. Фламандські сюжетні килими мають назву:
А) Сфумато;
Б) Гоболени;
В) Філіграль.
10. Скільки жанрів музики розвивалося у стилі бароко :
А) 2;
Б) 6;
В) 3.
11.Жанрам великих форм належать:
А) Концерт, сюїта, соната;
Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;
В) Опера
12. Його стиль вважають перехідним від барокового до класиного:
А) Георг Фрідріх Гендель;
Б) Йоган Себастьян Бах;
В) Антоніо Вівальді.
8.Автор скульптури «Аполлон і Дафна»
А) Л. Берніні;
Б) А. Вівальді;
В) М. де Караваджо.
9. Фламандські сюжетні килими мають назву:
А) Сфумато;
Б) Гоболени;
В) Філіграль.
10. Скільки жанрів музики розвивалося у стилі бароко :
А) 2;
Б) 6;
В) 3.
11.Жанрам великих форм належать:
А) Концерт, сюїта, соната;
Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;
В) Опера
12. Його стиль вважають перехідним від барокового до класиного:
А) Георг Фрідріх Гендель;
Б) Йоган Себастьян Бах;
В) Антоніо Вівальді.
Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»
В-3_______________________________________________
1. На зміну якому стилю прийшов стиль бароко:
А) Готичному;
Б) Романському;
В) Відродження.
2. Досягнення стилю бароко в музичному мистецтві:
А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;
Б) асиметрія конструкцій, контрастність об’ємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;
В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.
3. Еталоном химерної барокової криволінійності вважається :
А) Нотр-Дам де Парі;
Б) Собор Святого Петра;
В) Церква Сан-Карло алле Кварто Фонтане.
4.Літня резиденція імператорської родини Габсбургів:
А) Палац Шенбрунн;
Б) Площа Святого Петра;
В) Валдштенський палац.
5.Палацово-парковий ансамбль побудований у стилі стриманого годандського бароко:
А) Дрезденський Цвінгер;
Б) Гет-Ло;
В) Палац Німфенбург.
6.Ця манера була пов’язана з історичними, міфологічними та біблійними сюжетами:
А) Демократична;
Б) Велична;
В) Художники реальності.
7.Засновник європейського реалістичного живопису XVII ст.
А) Рембрант ван Рен;
Б) Мікеланджело де Караваджо;
В) Леонардо да Вінчі.
Самостійна робота з мистецтва по темі «Стиль бароко»
В-3_______________________________________________
1. На зміну якому стилю прийшов стиль бароко:
А) Готичному;
Б) Романському;
В) Відродження.
2. Досягнення стилю бароко в музичному мистецтві:
А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;
Б) асиметрія конструкцій, контрастність об’ємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;
В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.
3. Еталоном химерної барокової криволінійності вважається :
А) Нотр-Дам де Парі;
Б) Собор Святого Петра;
В) Церква Сан-Карло алле Кварто Фонтане.
4.Літня резиденція імператорської родини Габсбургів:
А) Палац Шенбрунн;
Б) Площа Святого Петра;
В) Валдштенський палац.
5.Палацово-парковий ансамбль побудований у стилі стриманого годандського бароко:
А) Дрезденський Цвінгер;
Б) Гет-Ло;
В) Палац Німфенбург.
6.Ця манера була пов’язана з історичними, міфологічними та біблійними сюжетами:
А) Демократична;
Б) Велична;
В) Художники реальності.
7.Засновник європейського реалістичного живопису XVII ст.
А) Рембрант ван Рен;
Б) Мікеланджело де Караваджо;
В) Леонардо да Вінчі.
8. З якого матеріалу зроблена статуя «Аполлон і Дафна»:
А) Мармур;
Б) Глина;
В) Гіпс.
9.Що вперше в період бароко почали носити жінки:
А) Панчохи;
Б) Шуби;
В) Корсети.
10.Музично-театральному жанру належить:
А) Концерт, сюїта, соната;
Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;
В) Опера.
11.Цикл «Пори року» написав:
А) Георг Фрідріх Гендель;
Б) Йоган Себастьян Бах;
В) Антоніо Вівальді.
12.Які два музично-театральні жанри сформувалися у стилі бароко:
А) Кантата та ораторія;
Б) Комедія та трагедія;
В) Опера-серія та опера-буффа.
8. З якого матеріалу зроблена статуя «Аполлон і Дафна»:
А) Мармур;
Б) Глина;
В) Гіпс.
9.Що вперше в період бароко почали носити жінки:
А) Панчохи;
Б) Шуби;
В) Корсети.
10.Музично-театральному жанру належить:
А) Концерт, сюїта, соната;
Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;
В) Опера.
11.Цикл «Пори року» написав:
А) Георг Фрідріх Гендель;
Б) Йоган Себастьян Бах;
В) Антоніо Вівальді.
12.Які два музично-театральні жанри сформувалися у стилі бароко:
А) Кантата та ораторія;
Б) Комедія та трагедія;
В) Опера-серія та опера-буффа.