Тест до тем "Стиль бароко", "Мистецтво бароко", "Музичне та театральне мистецтво стилю бароко"

Про матеріал
Даний тест складається із трьох варіантів, які вклчають в себе по 12 зпитань з варіантами відповідей А,Б,В. Доречно використовувати вчителям для засвоєння та узагальнення набутих знань учнів, що значно ативізуєва навчальний процес та допоможе досягти бажаного результату у процесі навчальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

1. Стиль бароко виник наприкінці

А) ХVI ст;

Б) XV ст ;

В) XVII ст.

2. Стиль бароко зародився в :

А) Іпанії;

Б) Франції;

В) Італії.

3. На зміну якому стилю прийшов стиль бароко:

А) Готичному;

Б) Романському;

В) Відродження.

4. Досягнення стилю бароко у архітектурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

5. Досягнення стилю бароко в живописі та скульптурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

6. Досягнення стилю бароко в музичному мистецтві:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

7.Скульптурна прикраса у формі голови людини, тварини чи фантастичної істоти:

А) Теламон;

Б) Каріатида;

В) Маскарон.

8.Значного поширення у стилі бароко набули

А) Архітектурні ансамблі та садово-паркові споруди;

Б) Садово-паркові споруди та акрополі;

В) Архітектурні споруди та гострі вежі.

 

9. Еталоном химерної барокової криволінійності вважається :

А) Нотр-Дам де Парі;

Б) Собор Святого Петра;

В) Церква Сан-Карло алле Кварто Фонтане.

10.Один із найекстравагантніших майстрів архітектури  стилю бароко:

А) Антоніо Вівалді;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

11. Архітектор, яки тривали ас виконував роботи для собору Святого Петра:

 А) Лоренцо Берніні;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

12.Літня резиденція імператорської родини Габсбургів:

А) Палац Шенбрунн;

Б) Площа Святого Петра;

В) Валдштенський палац.

13.Цілісна архітектурна композиція, в якій гармонійно поєднані будівлі, садово-паркові споруди та зелені наадження:

А) Ансамбль архітектурних споруд;

Б) Паркова зона;

В) Палацово-парковий комплекс.

14. Дрезденський Цвінгер це ансамбль із

А) 4 споруд;

Б) 6 споруд;

В) 3 споруд .

15.Палацово-парковий ансамбль побудований у стилі стриманого годандського бароко:

А) Дрезденський Цвінгер;

Б) Гет-Ло;

В) Палац Німфенбург.

16.Скільки течій живопису склалося у стилі бароко:

А) 2;

Б) 4;

В) 3.

17. У якій манері творив М. де Караваджо:

А) Демократині;

Б) Величній;

В) Караваджиській.

 

18.Ця манера була повязана з історичними, міфологічними та біблійними сюжетами:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

19.Караваджистами називали прихильників манери:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

20. Прихильники цієї манери не дотримувалися величної манери та були прихильниками караваджизму. 

 А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

21.Засновник європейського реалістичного живопису XVII ст.

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Леонардо да Вінчі. 

22.Кого вважать одним з найвизначніших художників доби бароко:

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Пітер Паул Рубенс. 

23.Автор скульптури «Аполлон і Дафна»

А) Л. Берніні;

Б) А. Вівальді;

В) М. де Караваджо.

24. З якого матеріалу зроблена статуя «Аполлон і Дафна»:

А) Мармур;

Б) Глина;

В) Гіпс.

25.Активне використання текстилю характерним було у :

А) Ткацтві бароко;

Б) Декоративно-прикладному мистецтві бароко;

В) Інтерєрі бароко.

26. Фламандські сюжетні килими мають назву:

А) Сфумато;

Б) Гоболени;

В) Філіграль.

 

 

27.Що вперше в період бароко почали носити жінки:

А) Панчохи;

Б) Шуби;

В) Корсети.

28.Ідеалом чоловіка у період бароко був:

А) Мікеланджело да Караваджо;

Б) Король Людовік XIV;

В) Принц Уельський.

29. Скільки жанрів музики розвивалося у стилі бароко :

А) 2;

Б) 6;

В) 3.

30.Музично-театральному жанру належить:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

31. Жанрам циклічної форми належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

32.Жанрам великих форм належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера

33.Цикл «Пори року» написав:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

34.Німецкий композитор органної музики стилю бароко:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

35. Його стиль вважають перехідним від барокового до класиного:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

36.Які два музично-театральні жанри сформувалися у стилі бароко:

А) Кантата та ораторія;

Б) Комедія та трагедія;

В) Опера-серія та опера-буффа.

Самостійна робота з мистецтва  по темі «Стиль бароко»

В-1_______________________________________________

1. Стиль бароко виник наприкінці

А) ХVI ст;

Б) XV ст ;

В) XVII ст.

2. Досягнення стилю бароко у архітектурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3.Скульптурна прикраса у формі голови людини, тварини чи фантастичної істоти:

А) Теламон;

Б) Каріатида;

В) Маскарон.

4.Один із найекстравагантніших майстрів архітектури  стилю бароко:

А) Антоніо Вівалді;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

5.Цілісна архітектурна композиція, в якій гармонійно поєднані будівлі, садово-паркові споруди та зелені наадження:

А) Ансамбль архітектурних споруд;

Б) Паркова зона;

В) Палацово-парковий комплекс.

6.Скільки течій живопису склалося у стилі бароко:

А) 2;

Б) 4;

В) 3.

7.Караваджистами називали прихильників манери:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

 

 

Самостійна робота з мистецтва  по темі «Стиль бароко»

В-1_______________________________________________

1. Стиль бароко виник наприкінці

А) ХVI ст;

Б) XV ст ;

В) XVII ст.

2. Досягнення стилю бароко у архітектурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3.Скульптурна прикраса у формі голови людини, тварини чи фантастичної істоти:

А) Теламон;

Б) Каріатида;

В) Маскарон.

4.Один із найекстравагантніших майстрів архітектури  стилю бароко:

А) Антоніо Вівалді;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

5.Цілісна архітектурна композиція, в якій гармонійно поєднані будівлі, садово-паркові споруди та зелені наадження:

А) Ансамбль архітектурних споруд;

Б) Паркова зона;

В) Палацово-парковий комплекс.

6.Скільки течій живопису склалося у стилі бароко:

А) 2;

Б) 4;

В) 3.

7.Караваджистами називали прихильників манери:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

 

 

 

8.Кого вважать одним з найвизначніших художників доби бароко:

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Пітер Паул Рубенс. 

9.Активне використання текстилю характерним було у :

А) Ткацтві бароко;

Б) Декоративно-прикладному мистецтві бароко;

В) Інтерєрі бароко.

10.Ідеалом чоловіка у період бароко був:

А) Мікеланджело да Караваджо;

Б) Король Людовік XIV;

В) Принц Уельський.

11. Жанрам циклічної форми належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

12.Німецкий композитор органної музики стилю бароко:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.Кого вважать одним з найвизначніших художників доби бароко:

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Пітер Паул Рубенс. 

9.Активне використання текстилю характерним було у :

А) Ткацтві бароко;

Б) Декоративно-прикладному мистецтві бароко;

В) Інтерєрі бароко.

10.Ідеалом чоловіка у період бароко був:

А) Мікеланджело да Караваджо;

Б) Король Людовік XIV;

В) Принц Уельський.

11. Жанрам циклічної форми належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

12.Німецкий композитор органної музики стилю бароко:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота з мистецтва  по темі «Стиль бароко»

В-2_______________________________________________

1. Стиль бароко зародився в :

А) Іпанії;

Б) Франції;

В) Італії.

2. Досягнення стилю бароко в живописі та скульптурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3.Значного поширення у стилі бароко набули

А) Архітектурні ансамблі та садово-паркові споруди;

Б) Садово-паркові споруди та акрополі;

В) Архітектурні споруди та гострі вежі.

4. Архітектор, яки тривали ас виконував роботи для собору Святого Петра:

 А) Лоренцо Берніні;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

5. Дрезденський Цвінгер це ансамбль із

А) 4 споруд;

Б) 6 споруд;

В) 3 споруд .

6. У якій манері творив М. де Караваджо:

А) Демократині;

Б) Величній;

В) Караваджиській.

7. Прихильники цієї манери не дотримувалися величної манери та були прихильниками караваджизму. 

 А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

 

 

Самостійна робота з мистецтва  по темі «Стиль бароко»

В-2 ______________________________________________

1. Стиль бароко зародився в :

А) Іпанії;

Б) Франції;

В) Італії.

2. Досягнення стилю бароко в живописі та скульптурі:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3.Значного поширення у стилі бароко набули

А) Архітектурні ансамблі та садово-паркові споруди;

Б) Садово-паркові споруди та акрополі;

В) Архітектурні споруди та гострі вежі.

4. Архітектор, яки тривали ас виконував роботи для собору Святого Петра:

 А) Лоренцо Берніні;

Б) Франческо Борроміні;

В) Георг Фрідріх Гендель.

5. Дрезденський Цвінгер це ансамбль із

А) 4 споруд;

Б) 6 споруд;

В) 3 споруд .

6. У якій манері творив М. де Караваджо:

А) Демократині;

Б) Величній;

В) Караваджиській.

7. Прихильники цієї манери не дотримувалися величної манери та були прихильниками караваджизму. 

 А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

 

 

8.Автор скульптури «Аполлон і Дафна»

А) Л. Берніні;

Б) А. Вівальді;

В) М. де Караваджо.

9. Фламандські сюжетні килими мають назву:

А) Сфумато;

Б) Гоболени;

В) Філіграль.

10. Скільки жанрів музики розвивалося у стилі бароко :

А) 2;

Б) 6;

В) 3.

11.Жанрам великих форм належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера

12. Його стиль вважають перехідним від барокового до класиного:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.Автор скульптури «Аполлон і Дафна»

А) Л. Берніні;

Б) А. Вівальді;

В) М. де Караваджо.

9. Фламандські сюжетні килими мають назву:

А) Сфумато;

Б) Гоболени;

В) Філіграль.

10. Скільки жанрів музики розвивалося у стилі бароко :

А) 2;

Б) 6;

В) 3.

11.Жанрам великих форм належать:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера

12. Його стиль вважають перехідним від барокового до класиного:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота з мистецтва  по темі «Стиль бароко»

В-3_______________________________________________

1. На зміну якому стилю прийшов стиль бароко:

А) Готичному;

Б) Романському;

В) Відродження.

2. Досягнення стилю бароко в музичному мистецтві:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3. Еталоном химерної барокової криволінійності вважається :

А) Нотр-Дам де Парі;

Б) Собор Святого Петра;

В) Церква Сан-Карло алле Кварто Фонтане.

4.Літня резиденція імператорської родини Габсбургів:

А) Палац Шенбрунн;

Б) Площа Святого Петра;

В) Валдштенський палац.

5.Палацово-парковий ансамбль побудований у стилі стриманого годандського бароко:

А) Дрезденський Цвінгер;

Б) Гет-Ло;

В) Палац Німфенбург.

6.Ця манера була повязана з історичними, міфологічними та біблійними сюжетами:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

7.Засновник європейського реалістичного живопису XVII ст.

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Леонардо да Вінчі. 

 

 

Самостійна робота з мистецтва  по темі «Стиль бароко»

В-3_______________________________________________

1. На зміну якому стилю прийшов стиль бароко:

А) Готичному;

Б) Романському;

В) Відродження.

2. Досягнення стилю бароко в музичному мистецтві:

А) Гомофонно – гармонічний склад, тональна система;

Б) асиметрія конструкцій, контрастність обємів, вигадливість декору, ефекти світлотіні та кольору;

В) Декоративність композиції, театральність образів, динамізм поз, парадність.

3. Еталоном химерної барокової криволінійності вважається :

А) Нотр-Дам де Парі;

Б) Собор Святого Петра;

В) Церква Сан-Карло алле Кварто Фонтане.

4.Літня резиденція імператорської родини Габсбургів:

А) Палац Шенбрунн;

Б) Площа Святого Петра;

В) Валдштенський палац.

5.Палацово-парковий ансамбль побудований у стилі стриманого годандського бароко:

А) Дрезденський Цвінгер;

Б) Гет-Ло;

В) Палац Німфенбург.

6.Ця манера була повязана з історичними, міфологічними та біблійними сюжетами:

А) Демократична;

Б) Велична;

В) Художники реальності.

7.Засновник європейського реалістичного живопису XVII ст.

А) Рембрант ван Рен;

Б) Мікеланджело де Караваджо;

В) Леонардо да Вінчі. 

 

 

 

8. З якого матеріалу зроблена статуя «Аполлон і Дафна»:

А) Мармур;

Б) Глина;

В) Гіпс.

9.Що вперше в період бароко почали носити жінки:

А) Панчохи;

Б) Шуби;

В) Корсети.

10.Музично-театральному жанру належить:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

11.Цикл «Пори року» написав:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

12.Які два музично-театральні жанри сформувалися у стилі бароко:

А) Кантата та ораторія;

Б) Комедія та трагедія;

В) Опера-серія та опера-буффа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. З якого матеріалу зроблена статуя «Аполлон і Дафна»:

А) Мармур;

Б) Глина;

В) Гіпс.

9.Що вперше в період бароко почали носити жінки:

А) Панчохи;

Б) Шуби;

В) Корсети.

10.Музично-театральному жанру належить:

А) Концерт, сюїта, соната;

Б) Ораторія, кантата, меса, пасіони;

В) Опера.

11.Цикл «Пори року» написав:

А) Георг Фрідріх Гендель;

Б) Йоган Себастьян Бах;

В) Антоніо Вівальді.

12.Які два музично-театральні жанри сформувалися у стилі бароко:

А) Кантата та ораторія;

Б) Комедія та трагедія;

В) Опера-серія та опера-буффа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Моргун Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Войтенко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Галицкая Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Єрмак Марина Миколаївна
    Потрібні тести. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Кондратова Л.Г.)
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
54902
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку