Презентація "«Діаграми та їх використання в шкільній практиці»"

Про матеріал

Актуальність проекту:

  • *необхідність розширення знань про діаграми, вироблення навичок побудови діаграм, формувати знання учнів про види діаграм та етапи їх побудови засобами табличного процесора MS Excel та Google Таблиць; навчити самостійно і творчо застосовувати знання, навички та вміння в життєвих умовах;
  • *використання діаграм при вивченні інформатики та математичних дисциплін у житті;
  • *практичне застосування набутих знань про відсоткові розрахунки у побуті.

Мета проекту:

*адаптація старшокласників до самостійного життя в суспільстві;

*формувати в учнів вміння поглибити та систематизувати знання учнів про діаграми та їх застосування;

*використовувати вміння проведення моніторингу діаграм для вибору правильного рішення;

*розвивати вміння працювати в групах, виявляти ініціативу, робити висновки;

*виробляти у школярів практичні навички під час розв'язування задач;

*виховувати компетентну особистість.

Завдання проекту:

  • *розширити знання учнів про діаграми та їх види;
  • *активізувати участь школярів у процесі побудови діаграм;
  • *підвищити рівень інформованості учасників проекту;
  • *формувати у підростаючого покоління інформаційну та життєві компетентності;
  • *виявляти здатності учнів до цілеспрямованої роботи з інформацією;
  • *виховувати свідому компетентісну особистість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ: «ДІАГРАМИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ» Підготувала Животова Оксана Михайлівна, вчитель інформатики

Номер слайду 2

ПРОЕКТ ЗАПРОПОНОВАНО ДЛЯ УЧНІВ 11 КЛАСУ

Номер слайду 3

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ: розширити знання учнів про діаграми та типи діаграм; формулювати висновки на підставі проведених досліджень і роботи з інформацією; навчитися оформляти результати роботи.

Номер слайду 4

МЕТА ПРОЕКТУ: адаптація старшокласників до самостійного життя в суспільстві; формувати в учнів вміння поглибити та систематизувати знання учнів про діаграми та їх застосування; використовувати вміння проведення моніторингу діаграм для вибору правильного рішення; розвивати вміння працювати в групах, виявляти ініціативу, робити висновки; виробляти у школярів практичні навички під час розв’язування задач; виховувати компетентну особистість.

Номер слайду 5

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ: необхідність розширення знань про діаграми, вироблення навичок побудови діаграм, формувати знання учнів про види діаграм та етапи їх побудови засобами табличного процесора MS Excel та Google Таблиць; навчити самостійно і творчо застосовувати знання, навички та вміння в життєвих умовах; використання діаграм при вивченні інформатики та математичних дисциплін у житті; практичне застосування набутих знань про діаграми в житті.

Номер слайду 6

КЛЮЧОВЕ ПИТАННЯ ПРОЕКТУ: Від шкільної парти - у самостійне життя

Номер слайду 7

ТЕМАТИЧНІ ПИТАННЯ ПРОЕКТУ: Чи потрібне вміння створювати діаграми при вивченні інших шкільних предметів? Як вплине моя заощадливість на мене та мою сім’ю? Як часто люди у житті зустрічаються з діаграмами? Як економія впливає на екологію? Чи актуально на сьогодні вміти будувати та використовувати діаграми? Як я можу заощадити?

Номер слайду 8

І вам захотілося швидше знайти на них відповідь Якщо вас зацікавили ці питання То цей проект - для вас!

Номер слайду 9

ПРАЦЮЮЧИ НАД ПРОЕКТОМ ВИ БУДЕТЕ:

Номер слайду 10

СХЕМА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:

Номер слайду 11

ПАМ'ЯТКА РОБОТИ В ГРУПАХ: Кожна думка важлива. Не бійся висловитися! Ми всі – партнери! Обговорюємо сказане, а не людину! Обдумав,вислухав, сформулював, висловив! Говори чітко, ясно, красиво! Тільки обґрунтовані докази! Вмій погодитися і не погодитися!

Номер слайду 12

ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ

Номер слайду 13

І ГРУПА «КОМУНАЛЬНИКИ» ДЕВІЗ:«СЯЄМО МИ ТАК ЯСКРАВО, З НАМИ ВЕСЕЛО Й ЦІКАВО!» ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ: ЧИ ЗАВЖДИ У ВАШІЙ СІМ’Ї ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ, ВОДУ. ГАЗ ВИТРАЧАЮТЬ РАЦІОНАЛЬНО? ЗАВДАННЯ: 1.ЗБІР ІНФОРМАЦІЇ З ЕНЦИКЛОПЕДІЇ, ЖУРНАЛІВ, ГАЗЕТ, МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ, ВОДИ. ГАЗУ. 2.ПРОВЕСТИ ДОСЛІДНИЦЬКУ РОБОТУ ТА СКЛАСТИ ВЛАСНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗМЕНШЕННЯ ВИТРАТ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ У ПОБУТІ ТА НА ОСНОВІ ОТРИМАНИХ ДАНИХ СКЛАДАЮТЬ ПОРІВНЯЛЬНІ ДІАГРАМИ 3.СТВОРИТИ ПУБЛІКАЦІЮ «ВЧИМОСЯ ЖИТИ ЕКОНОМНО»

Номер слайду 14

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОЕКТУ

Номер слайду 15

ПРИ ВИСТАВЛЕННІ ОЦІНКИ УЧНЕВІ БУДЕ ВРАХОВАНО:

Номер слайду 16

БАЖАЮ УСПІХІВ У ВИКОНАННІ ПОСТАВЛЕНОЇ ЗАДАЧІ!

ppt
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
1742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку