Тест (Історія України 9 клас) Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації» ІІ ВАРІАНТ

Про матеріал
Тест (Історія України 9 клас) Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації» Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________ ІІ ВАРІАНТ І РІВЕНЬ (0,5 бала) 1. Про кого з історичних політичних діячів говориться в даному документі?
Перегляд файлу

Тест  (Історія України  9 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ (0,5 бала)

1.  Про кого з історичних політичних діячів говориться в даному документі?

«Його брошура «Самостійна Україна» стала програмою Революційної української партії в перший період її діяльності. Був одним з організаторів створеної в 1901-1902 роках Української народної партії».

   А) Микола Міхновський

   Б) Євген Чикаленко

   В) Сергій Єфремов

   Г) Михайло Грушевський

2. Дати відповідь «так» чи «ні»:

    А) «На початку ХХ ст. у Наддніпрянській Україні було проведено аграрну реформу».    _______                                                                                                                   Б) «Першою україномовною газетою   стало видання «Громадська думка»».  _______                                                                                                                                           

3. Ознакою економічної кризи 1900 - 1903 років в Україні було:

   А) зростання кількості безробітних

   Б) зростання цін на вугілля і метал

   В) зростання випуску паровозів

   Г) збільшення обсягу продажу цукру

4. Позначте назву партії, утвореної на II з'їзді РУП, лідерами якої стали В. Винниченко, С. Петлюра, М. Порш:

   А) Українська радикально-демократична;

   Б) Українська народна партія;

   В) УПСР (Українська партія соціалістів-революціонерів);

   Г) УСДРП (Українська соціал-демократична робітнича партія).

5. Вкажіть ім’я митрополита Української греко-католицької церкви на початку ХХ ст.:

   А) А.Шептицький

   Б) І.Боберський

   В) К.Трильовський

   Г) Є.Петрушевич.

6. Першу політичну партію в Наддніпрянській Україні було засновано у:

   А) 1899 році

   Б) 1900 році

   В) 1903 році

   Г) 1904 році

ІІ РІВЕНЬ (1 бал)

7. Вставити пропущені слова:

«Перша політична партія у підросійській імперії була створена у __________ році за ініціативи Дмитра _________________, виражала інтереси українського ________________, мала назву Революційна ______________________ партія».

8. Дати визначення:

А) Синдикат - __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________Б) Мадяризація _________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

9. Поставити події у хронології:

  А) початок аграрної реформи Петра Столипіна                                        ______

  Б) створено Загальну українську безпартійну Партію (ЗУБО)                  ______

  В) видання брошури «Самостійна Україна»                                              ______

  Г) початок першої Російської революції                                                    ______                                      

ІІІ РІВЕНЬ (1,5 бала)

10. Установіть відповідність між портретами історичних діячів та їхніми іменами.

А) Дмитро Донцов          Б) Євген Чикаленко            В) Микола Міхновський

             Г)  Михайло Грушевський           Д) Борис Грінченко

1

 

2

 

3

 

4

 

11. Вкажіть твердження, що визначають завдання, які мали бути вирішені під час земельної реформи П. Столипіна:

а) підняти економічну ефективність сільського господарства; б) розширити ринки збуту сільськогосподарської продукції; в) зміцнити соціальну опору самодержавства на селі; г) ліквідувати панщину та кріпосницьку залежність селян; д) розв’язати проблему аграрного перенаселення; е) підірвати землеволодіння Російської православної церкви; є) подолати гостру кризу сільськогосподарського перевиробництва.

  1

 

2

 

3

 

 

 

IV РІВЕНЬ (3 бала)

12. Оберіть 2 критерії, на підставі яких порівняйте умови національного життя в Східній Галичині та в українських землях, що перебували під владою Російської імперї

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.8
Відповідність темі
3.8
Загальна:
3.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. аупкрр упауреу
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Капитоненко София
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Брижик Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гнатюк Наталія Віталіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Історія України 9 клас (Власов В.С.)
Додано
21 квітня 2019
Переглядів
7578
Оцінка розробки
3.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку