Тест. Контрольна робота з теми "Романтизм: творчість Г. Гейне, Дж. Г. Н. Байрона (різнорівневі завдання).

Про матеріал
Контрольна робота містить завдання 4 рівнів: І-ІІ рівні = 5 балів: 10 тестових завдань по 0,5 балів; ІІІ рівень = 4 бали: 2 запитання по 2 бали; IV рівень= 3 бали, творче завдання.
Перегляд файлу

Контрольна робота з  теми «Романтизм»

І варіант

І-ІІ рівень (кожна правильна відповідь - 0,5 б. – 5 б.)

1. В епоху  романтизму вперше з`являється образ:

а) «зайвої людини»;         б) «маленької людини»;

в) «сильної людини»;       г) «природної людини».

 

2. В оригіналі вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий…» постають поетичні образи:

а) кедра й смереки;           б) сосни і пальми;

в) ялини і дуба ;                 г) кедра і пальми.

3. У рядках  вірша Г. Гейне

Той сум, оті тяжкі зітхання

Прийшли до нас згодом самі, -

зображено почуття, що прийшло до ліричних героїв через:

а) пересуди та плітки оточуючих;         б) нерозділене кохання;

в) розставання;                                         г) зраду.

4. Укажіть тему вірша Г. Гейне «Не знаю, що стало зо мною…»:

а) природа;                       б) згубна сила кохання;

в) поет і поезія;                г) самотність.

 

5. Краєм «лукавства й німоти», країною «лакуз вельможних і рабів» Дж. Байрон називає:

а) Іспанію;         б) Англію;

в) Францію;       г) Грецію.

 

6. Укажіть, у яких важливих історичних подіях брав участь Дж. Г. Байрон, перебуваючи в Греції:

а) став на бік народу, який захищав свою землю у війні з наполеонівською Францією;

б) допомагав у визвольній боротьбі грецького народу проти турецького поневолення;

в) брав участь у політичній боротьбі, ставши членом таємної організації карбонаріїв;

г) у своїх політичних промовах захищав інтереси простого народу, виступав проти закону про застосування смертної кари щодо повсталих робітників.

7. Мазепа з однойменної поеми Дж. Байрона розповів шведському королю про:

а) покарання за кохання;               б) падіння з коня;

в) першу виграну велику битву;   г) двобій із польським магнатом.

8. У рядках вірша Дж. Байрона

Веди мене на хмурі скелі,

Де стогне грізний океан, -

ужито художні засоби:

а) гіперболу, анафору;           б) порівняння, гіперболу;

в) метафору, епітети;             г) епітети, інверсію .

 

9. Укажіть, з чиїх творів Дж. Байрон запозичив ідею написання поеми «Мазепа»:

а) з творів Вольтера;              б) з фольклору;

в) з творів Т. Шевченка;               г) з історичних джерел.

 

10. Установіть відповідність між цитатами та назвою твору.

Назва твору                                                   Цитата

1. «Мій дух як ніч...» а) Моя ж душа, мов птах прип’ятий, Страждає в Англії пихатій.

2. «Не знаю, що стало зо мною...» б) Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі.

3. «Коли розлучаються двоє...» в) Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів.

4. «Хотів би жити знов у горах...» г) Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає

ІІІ – рівень (по 2 б.)

1. Дайте визначення романтизму як художньому напряму, назвіть найвідоміших представників в зарубіжній та українській літературі.

2. Сформулюйте визначення та назвіть характерні риси байронічного героя.

ІV – рівень (одне завдання за вибором - 3 б.)

  1. Охарактеризуйте ліричного героя «Книги пісень»   Г. Гейне і скажіть, чи тотожний він авторові.
  2. Напишіть есе «Тема кохання в ліриці Г. Гейне і Дж. Байрона».

 

Контрольна робота з  теми «Романтизм»

ІІ варіант

І-ІІ рівень (кожна правильна відповідь - 0,5 б. – 5 б.)

1. Укажіть, яке з тверджень є правильним щодо суті романтизму:

а) протиставлення ідеальних уявлень буденній реальності;

б) наявність правил та канонів;

в) тенденція до типізації, настанова на «правдиве» відображення світу;

г) гуманізм та зображення гармонійно розвиненої людини.

 

2.Ознакою романтизму є:

а) віра у велич Розуму, Природи;

б) гуманізм, піднесення земної краси;

в) мотиви самотності, бунту, нескореності;

г) християнські мотиви.

 

3. Мотиви та форма «Книги пісень» Г. Гейне співзвучні збірці творів:

а) Ф. Шиллера;                       б) Ф Петрарки;

в) Й. В. Ґете;                           г) Данте.

 

4.  У рядках

Незнана красуня на кручі

Сидить у самоті,

Упали на шати блискучі

Коси її золоті, -

наведено портрет героїні вірша:

а) «Не знаю, що стало зо мною…»;     б) «Коли розлучаються двоє ...»;

в) «Хотів би жити знов у горах …»;    г). «Мій дух як ніч..»

 

5. Темою якого розділу збірки «Книги пісень» є "туга нерозділеного кохання":

а) "Юнацькі страждання" ;                       б) "Знову на Батьківщині";

в) "Ліричне інтермецо";                           г) "Північне море".

 

6. Укажіть, що уособлює ліричний герой творів Байрона:

а) думки і почуття самого автора;

б) почуття усієї лондонської аристократії;

в) мрії всього людства;

г) думки і настрої простого народу.

7. Укажіть, який вірш Байрона вважають останнім:

а) «Прометей»;

б) «В день мого тридцятишестиліття»;

в) «Корсар»;

г) «Паломництво Чайльд Гарольда».

 

8. З якого твору рядки: "Моя ж душа, мов птах прип'ятий, / Що прагне скель і висоти, / Страждає в Анлії пихатій, / В краю лукавства й німоти."

а) "Мій дух, як ніч";                          б) "Хотів би жити знов у горах"

в) "Не знаю, що стало зо мною...";  г) "Мазепа".

 

9. Мазепа виявив козацький дух, навички воєначальника в епізоді нічної зупинки під час утечі з королем Карлом:

а)  ознайомивши короля зі стратегічним планом;

б) зробивши схованку для зброї та їжі;

в) подбавши про коня та сторожу;

г) організувавши міцну оборону.

 

10. Дикий кінь у поемі Дж. Байрона є символом...

а) божевілля;                       б) кохання;

в) смерті;                           г) волі.

 

ІІІ – рівень (по 2 б.)

1. Назвіть основні ознаки творів романтизму.

2. Лірика - … . Види лірики.

 

ІV – рівень (одне завдання за вибором - 3 б.)

1. Охарактеризуйте ліричного героя вірша "Хотів би жити знов у горах" Дж.Байрона.

2. Напишіть есе «Тема кохання в ліриці Г. Гейне і Дж. Байрона».

docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
23 листопада 2022
Переглядів
8042
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку