Запропонований тест допоможе перевірити та закріпити знання учнів з теми "Літературні організації та угрупування" під час підготовки до ЗНО з української літератури. (У 1 завданні читати: "До неокласиків належать")
А Максим Рильський, М. Филипович, В. Симоненко
Б М. Драй-Хмара, І. Багряний, П. Тичина
В М. Зеров, М. Хвильовий, Ю. Клен
Г М. Рильський, М. Филипович, М. Драй-Хмара
А М. Хвильовий, В. Стефаник, Е. Авдієвська.
Б Ю. Андрухович, Олександр Олесь, І. Ірванець
В В. Вовк, П. Килина, В. Симоненко
Г Ю. Тарнавський, Б. Бойчук, Т. Осьмачка
Д Е. Авдієвська, Р. Рубчак, Б. Бойчук
А Празі
Б Канаді
В Німеччині
Г Франції
Д Польші
А Н. Лівицька –Холодна, Ю. Клен, І. Багряний
Б У. Самчук, В. Барка, В. Підмогильни
В Є. Маланюк. У. Самчук, М. Вороний
Г Ю. Косач, О. Ольжич, Л. Мосендз
Д І. Багряний, Є. Маланюк, Т. Осьмачка
А М. Хвильового
Б І. Багряного
В Олеся Досвітнього
Г П. Тичини
Д М. Рильського
А ВАПЛІТЕ
Б «Пропала грамота»
В «Нова дегенерація»
Г МАРС
Д «Гарт»
А «Плуг»
Б «БУ-БА-БУ»
В МАРС
Г ВАПЛІТЕ
Д «Нова дегенерація»
А «Нова дегенерація»
Б «Бу-Ба-Бу»
В «Пропала грамота»
Г «ЛуГоСад»
Д (АУП) Асоціація українських письменників
А модернізму
Б реалізму
В неокласицизму
Г неоромантизму
Д постмодернізму
А «шістдесятників»
Б «вісімдесятників»
В «київської школи»
Г постмодерністів
Д «дев’яностників»
А І схочеш ти вернуть собі,
Як Фауст, дні минулі...
Та знай: над нас — боги скупі,
Над нас — глухі й нечулі..."
Б Херсонські прерії — мов Січ,
А кобзарем — херсонський вітер,
І рідним був одразу клич:
— Вставайте! Кайдани порвіте!
В Чи легко упіймати застояне повітря
провулків архаїчних, немов дагеротип,
коли твоя робітня – завалена дровітня,
і не виходять очі, а іноді роти?…
Г І він спитав: — Яку б найти принаду,
Щоб привернуть тебе до рук моїх?
Вона ж йому: — Світи щодня лампаду
Кіпріді добрій. — Підняла батіг,
Гукнула свіжо й весело на мулів
Д Так най те серце, що в турботі,
Неначе перла у болоті,
Марніє, в'яне, засиха,-
Хоч в сні на вид твій оживає,
Хоч в жалощах живіше грає.
А розуміння літератури як найвищого знання, що здатне проникати у найінтимніші глибини існування особистості і одухотворити світ; пошук нових засобів у мистецтві
Б іронія, “цитатне мислення”, інтертекстуальність, пастіш, колаж, принцип гри
В використовується художніх символів, що є знаком мінливого «життя душі» і пошуку «вічної істини»
Г зацікавленість глибинними психічними процесами; заперечення як позитивізму, так і раціоналізму
Д наслідування зразків античного мистецтва; нормативність, встановлення вічних та непорушних правил і законів