Тест М.Магера "Бевка"

Про матеріал
Різнорівневі тести допоможуть визначити розуміння прочитаного оповідання Миколи Магери "Бевка".
Перегляд файлу

Прізвище________________________________________

Микола Магера «Бевка»

  1. Визнач жанр твору.

А) оповідання

Б) казка

В) легенда

  1. У якому реченні починають зав'язуватись події у творі?

А) «Я позадкував до відчинених навстіж дверей, звідки віяло холодом і наштовхнувся на Грицька, який голосно плакав…»

Б) «Якось я сьорбав ту несмачну юшку крізь зуби, чомусь не хотілось їсти»

В) «Тоді у 1933-му, я ходив у третій клас».

  1. Що таке бевка?

А) глевкий хліб;

Б) підсолоджений окріп;

В) рідка страва з крупів, бовтанка.

  1.  Як звали сестер-близнючок?

А) Галя і Олена;

Б) Віра і Марія;

В) Віра і Галя.

  1. Ким був батько дівчат?

А) колгоспник;

Б) куркуль;

В) лісник.

  1. Хто допоміг знайти головному персонажу будинок сестер-близнючок?

А) Дмитрик;

Б) Максимко;

В) Грицько.

 

Прізвище________________________________________

Микола Магера «Бевка»

  1. Визнач жанр твору.

А) оповідання

Б) казка

В) легенда

  1. У якому реченні починають зав'язуватись події у творі?

А) «Я позадкував до відчинених навстіж дверей, звідки віяло холодом і наштовхнувся на Грицька, який голосно плакав…»

Б) «Якось я сьорбав ту несмачну юшку крізь зуби, чомусь не хотілось їсти»

В) «Тоді у 1933-му, я ходив у третій клас».

  1. Що таке бевка?

А) глевкий хліб;

Б) підсолоджений окріп;

В) рідка страва з крупів, бовтанка.

  1.  Як звали сестер-близнючок?

А) Галя і Олена;

Б) Віра і Марія;

В) Віра і Галя.

  1. Ким був батько дівчат?

А) колгоспник;

Б) куркуль;

В) лісник.

  1. Хто допоміг знайти головному персонажу будинок сестер-близнючок?

А) Дмитрик;

Б) Максимко;

В) Грицько.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

  1. Розташуй епізоди твору в правильній послідовності.

А) У паралельному класі вчилися сестри-близнючки.

Б) Коли наступного дня я знову поділився бевкою з ученицями, до нас підійшла піонервожата і сердито крикнула…

В) Тоді у 1933-му, я ходив у третій клас.

Г) – Хто ти хлопчику? – простогнала старенька. – Чи не янгол з неба прилетів по мою душу?

Ґ) Наступного дня дівчаток у їдальні не було.

Д) Страшно було дивитись, як із кістлявих ротиків вискакували сині язики…

  1. Як ти ставишся до вчинку головного героя оповідання «Бевка»? Аргументуй свою думку.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. В яких епізодах ви бачите прояви людської жорстокості, а в яких – милосердя?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

  1. Розташуй епізоди твору в правильній послідовності.

А) У паралельному класі вчилися сестри-близнючки.

Б) Коли наступного дня я знову поділився бевкою з ученицями, до нас підійшла піонервожата і сердито крикнула…

В) Тоді у 1933-му, я ходив у третій клас.

Г) – Хто ти хлопчику? – простогнала старенька. – Чи не янгол з неба прилетів по мою душу?

Ґ) Наступного дня дівчаток у їдальні не було.

Д) Страшно було дивитись, як із кістлявих ротиків вискакували сині язики…

  1. Як ти ставишся до вчинку головного героя оповідання «Бевка»? Аргументуй свою думку.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. В яких епізодах ви бачите прояви людської жорстокості, а в яких – милосердя?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П.)
Додано
24 листопада 2019
Переглядів
1661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку