Тест "Методики діагностики мислення та уяви"

Про матеріал
Розвиток основних психічних процесів у дітей визначають цілісність їх розвитку, а тому їх діагностика є важливою на кожному віковому етапі розвитку.
Перегляд файлу

Методики діагностики мислення та уяви

ТЕСТ

1. Вадливим діагностичним показником під час остеження дитини є:

а) результат її діяльності

б) емоційна реакція

в) особливості сприйняття

г) дії дитини-дошкільника

2. Процес оповередкованого пізнання предметів та явищ дійсності — це:

а) увага

б) уява

в) мислення

г) пам'ять

д) мовлення

3. В якому віці мислення дитини набуває наочно-дійового характеру?

а) в 2 роки

б) в 3 роки

в) в 4 роки

г) 6-7 років

4. Суттєвою характеристикою мислення дошкільників є:

а) цілеспрямованчсть

б) звʼязок з дією перших узагальнень

в) стійкість

г) узагальненість

д) звʼязок з життям

5. Загалом у дошкільників переважає такий вид уяви:

а) активна

б) пасивна

в) репродуктивна

г) продуктивна

д) рецептивна

6.Що найкраще впливає на розвиток уяви дітей?

а) перегляд мультфільмів

б) сюжетно-рольові ігри

в) рухливі ігри

г) читання казок

д) всі відповіді вірні

7. Увага у дітей дошкільного віку переважно:

а) довільна

б) мимовільна

в) репродуктивна

г) продуктивна

8. Біологічною основою довільної уваги є:

а) орієнтувальний рефлекси

б) робота другої сигнальної системи

в) внутрішня мотивація

г) рефлекторна діяльність

9. Характерною особливістю сприйняття дитини є:

а) інтеграція

б) аперцепція

в) акумуляція

г) єдність

docx
Додано
27 травня 2020
Переглядів
1362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку