Методики діагностики мислення та уяви
ТЕСТ
1. Вадливим діагностичним показником під час остеження дитини є:
а) результат її діяльності
б) емоційна реакція
в) особливості сприйняття
г) дії дитини-дошкільника
2. Процес оповередкованого пізнання предметів та явищ дійсності — це:
а) увага
б) уява
в) мислення
г) пам'ять
д) мовлення
3. В якому віці мислення дитини набуває наочно-дійового характеру?
а) в 2 роки
б) в 3 роки
в) в 4 роки
г) 6-7 років
4. Суттєвою характеристикою мислення дошкільників є:
а) цілеспрямованчсть
б) звʼязок з дією перших узагальнень
в) стійкість
г) узагальненість
д) звʼязок з життям
5. Загалом у дошкільників переважає такий вид уяви:
а) активна
б) пасивна
в) репродуктивна
г) продуктивна
д) рецептивна
6.Що найкраще впливає на розвиток уяви дітей?
а) перегляд мультфільмів
б) сюжетно-рольові ігри
в) рухливі ігри
г) читання казок
д) всі відповіді вірні
7. Увага у дітей дошкільного віку переважно:
а) довільна
б) мимовільна
в) репродуктивна
г) продуктивна
8. Біологічною основою довільної уваги є:
а) орієнтувальний рефлекси
б) робота другої сигнальної системи
в) внутрішня мотивація
г) рефлекторна діяльність
9. Характерною особливістю сприйняття дитини є:
а) інтеграція
б) аперцепція
в) акумуляція
г) єдність