тест" Нетлінні скарби" ( жниварські пісні, колискові, замовляння, заклички)

Про матеріал
Діагностична робота з української літератури за модельною програмою Чумарної (підручник Коваленко)
Перегляд файлу

Діагностична робота

6  клас

« Нетлінні скарби»

Українська література

Варіант 1

1.Після жнив у полі залишали:

а) косу                                           в) серпа

б) віночок                                     г) бороду

2.  Виберіть неправильне твердження:

Колисковим властиві

а) постійні епітети

б) зменшувально-пестливі слова

в) бадьорий ритм

г)повтори окремих звуків, звуконаслідування

3. Правильними є всі твердження,окрім

а) фольклор – явище колективне

б) фольклорні твори анонімні

в) фольклорні твори мають кілька варіантів

г) фольклорні твори написані  на основі літературних

4. Встановіть відповідність:

Назва твору                                            жанр

а)«Ой ти, коте…»                                  1  закличка

б)«Кінець нивочці, кінець…»             2  колискова

в) «Іди, іди, дощику…»                       3  жниварська пісня

г)« Гикавко, гикавко, іди до води…» 4  замовляння 

 

5. Встановіть відповідність:

  приклад                                                         художній засіб                                           

1 Рутонька, ніженьки                                   а) пестливі слова

2 Відро води випив би                                 б) гіпербола

3 Котик сірий,  дитина маленька                в) епітет

 

6. Запишіть 2 висновки із твору І. Липи « Перестиглий овоч»

7. Вкажіть головну думку поезії Л. Кисельова « І мати молода…»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куліковська Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
477
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку