Даний тест можна використовувати для повторення та закріплення вивченого матеріалу з теми "Огляд програмних засобів для підтримки навчання математики". Його можна використовувати як на початку уроку так і в кінці.
Огляд програмних засобів для підтримки навчання математики
1. Виберіть варіант який не належить до можливостей математичних процесторів:
а) Моделювання графіків функцій з двохвимірного типу в чотирьохвимірний
б) Обчислення значень числових виразів
в) Побудова графіків функції
г) Графічний розв’язок нерівностей
2. Вкажіть неіснуючий математичнй процесор:
а) DG
б) Gran-2D
в) MicrosoftMathematics
г) Geometrical CadBuilder
3. Розробником програмного комлексу Gran є:
а) Марк Цукерберг
б) Жадлак Мирослав Іванович
в) Глушков Віктор Михайлович
г) Стів Джобс
4. Опишіть послідовність відкриття калькулятора в програмі Gran
а) Операції - Калькулятор
б) Файл - Калькулятор
в) Об’єкти - Підпрорами - Калькулятор
г) Параметри - Програми - Калькулятор
5. Позначення 25^3 означає:
а) Експотенціальний вигляд числа 25
б) Логарифм числа 25 за основи 3
в) Піднесення числа 25 до 3 степеню
г) 25 що ділиться на 3
6. Позначення Ln( означає:
а) Двійковий логарфм
б) Натуральний логарфм
в) Логарифм з плаваючою основою
г) Логарфм за основи 5
7. Для того, щоб знайти цілу частину від числа потрібно використати:
а) Int(
б) Div(
в) Abs(
г) Log(
8. Вкажіть позначення модуля:
а) Int(
б) Sin(
в) Abs(
г) Pi
9. Яким чином буде виглядати формула ,якщо записувати її, як ви робили в програмі «Калькулятор»
а)
б)
в)
10. Який вигляд матиме формула ,якщо записувати її, як ви робили в програмі «Калькулятор»
а)
б)
в)