Пакет завдань
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
для учнів ПТНЗ за професією «Кухар.Кондитер»
Пакет завдань укладений відповідно до чинної програми з інформатики та інформаційних технологій для учнів професійно-технічних навчальних закладів, які навчаються за професією «Кухар. Кондитер».
Він призначений для підсумкового контролю навчальних досягнень учнів на 3-4 курсі. У ньому 10 завдань у формі комплексної контрольної роботи. Кожне завдання подано у трьох варіантах.
Призначено для викладачів інформатики та інформаційних технологій.
Підготувала викладач інформатики та інформаційних технологій
ДНЗ «Приморський ПАЛ» Бойко Світлана Юріївна
Завдання № 1
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
I варіант |
II варіант |
III варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Початковий рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Наука, що вивчає інформацію:
А. інформатика Б. фізика; В. математика; Г. комп’ютеризація. |
1. Інформаційні технології це:: А. технології та засоби, що забезпечують та підтримують інформаційні процеси; Б. системи,що застосовуються в системах управління базами даних; В. процеси збирання інформації; Г. процеси збереження інформації. |
1. До основних інформаційних процесів належать: А. процеси введення(виведення) даних; Б. процеси зберігання, передавання, опрацювання повідомлень; В. ремонт комп’ютерної техніки; Г. установка операційної системи. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Упорядкована послідовність команд: А. папка; Б. файл; В. програма; Г. немає правильної відповіді. |
2. Програми, що забезпечують взаємозв’язок з новим обладнанням: А. програми-драйвери; Б. утиліти; В. системні програми; Г. інструментальні програми. |
2. Програми, призначені для створення резервних копій документів з одночасним їх ущільненням: А. антивірусні; Б. архіватори; В. діагностики; Г. форматування. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Текстовий процесор Word може створювати файли таких типів: А. *.rtf; Б. *.doc; В. *.pds; Г. *.htm. |
3. Файли, що містять розроблені презентації, можуть мати розширення: А. *.ppt; Б. *.doc; В. *.pds; Г. *.htm. |
3. Табличний процесор Excel може створювати файли таких типів: А. *.rtf; Б. *.doc; В. *.xls; Г. *.htm; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Видалення, додавання символів чи виправлення помилок це... А. фільтрування Б. форматування В. редагування Г. копіювання |
4. Якого елементу вікна немає в текстовому редакторі? А. рядок стану Б. стрічка з вкладками В. панель швидкого доступу Г. рядок формул |
4. Тип, стиль, розмір, колір, ефекти - це параметри ... А. картинки Б. тексту В. об'єктів Г. таблиці |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Укажіть неправильний варіант запису функції для обчислення суми в Excel. А. СУММ(В2;В7); Б. СУММ(В2+В7); В. СУММ(В7:В20); Г. СУММ(В2;В7;В9;). |
5. Укажіть правильний варіант запису функції МИН. А. МИН (В1-М1). Б. МАКС(В1:М1); В. МИН (В1; С1; М1); Г. МИН (В1:С1;Е1:М1); |
5. Серед заданного списку функцій MS Excel укажіть ту, що не відноситься до математичних: А. СЕГОДНЯ; Б. МАКС; В. СУММ; Г. МИН. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Два і більше об'єднаних між собою каналами зв'язку комп'ютери, називаються... А. об'єднання Б. клас В. мережа Г. спільнота |
А. 192.168.100.33 Б. 192/168/100/33 В. 192,168,100,33 Г. 192.168.АА.33 |
А. Web-сайт Б. Web-документ В. Web-сервіс Г. Web-браузер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Достатній рівень. Кожне питання оцінюється в 1,5 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Ознаки комп’ютерних вірусів,які порушують роботу ПК.
|
7. Які інформаційні ресурси Ви будете використовувати для пошуку інформації для вступу в ВУЗ. Привести приклади. |
7. Як називається комп’ютерна мережа, призначена для передачі інформації в межах одного приміщення? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Установіть відповідність між елементами панелі інструментів MS PowerPoint (1- 4)та її функціями ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між елементами панелі інструментів MS PowerPoint (1- 4)та її функціями ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між елементами панелі інструментів MS PowerPoint (1- 4)та її функціями ( А –Д):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Високий рівень. Питання оцінюється в 3 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Охарактеризуйте принцип роботи АСУП «Ресторан» для комплексної автоматизації оперативного обліку на підприємствах громадського харчування. |
9. Використання електронних енциклопедій кухарської майстерності, галузевих web- сайтів в Вашій професійній діяльності. |
переваги роботи АСУП «Ресторан» для автоматизації ресторанного бізнесу. |
Термін виконання завдання – 45 хвилин
Завдання № 2
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
I варіант |
II варіант |
III варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Початковий рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
інформація подається у вигляді: А. десяткових чисел; Б. у формі точок і тире; В. у формі чорних і білих пікселів; Г. двійкових чисел . |
1. Актуальність, повнота, однозначність, достовірність, зрозумілість - це: А. функції інформації; Б. властивості інформації; В. види інформації; Г. дії інформації. |
1. Пристрої і прилади , що складають апаратну конфігурацію ПК: А. апаратне забезпечення; Б. ПК; В. програмне забезпечення; Г. всі відповіді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
інформації, що представлена у вигляді таблиць: А. табличні процесори; Б. текстові процесори; В. програма; Г. всі відповіді вірні. |
2. Декілька клітинок утворюють:
А. діапазон; Б. аркуш; В. таблиця; Г. клітинка.
|
позначаються… А. арабськими цифрами Б. латинськими літерами В. римськими цифрами Г. символами
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Набір слайдів і спец ефектів, текстовий та мультимедійний вміст, що зберігаються в одному файлі це ... А. анімація; Б. кліп; В.шоу; Г.мультимедійна презентація. |
3. Що з наведеного нижче є основним елементом слайдової презентації? А. слайд ; Б. заголовок; В. нотатки; Г. рисунок. |
3. Вказати назву вкладки для вибору команди застосування різного часу до слайдів: А. вигляд; Б. показ слайдів; В. основне; Г. анімація. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Скінченна послідовність операцій чи дій, яка забезпечує схему розв'язання задачі, це… А. модель Б. алгоритм В. схема Г. процедура. |
4. Якої властивості алгоритм не має? А. масовість Б. результативність В. міцність Г. дискретність. |
задається? А блок-схемою Б мовою програмування В. словесно Г. формально. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Комбінування різних форм представлення інформації на одному носієві, наприклад текстової, звукової і графічної, або анімації і відео, це ... Складіть слово із букв: МЛУДІЬТМИАЕ МУЛЬТИМЕДІА |
5. Набір слайдів і спец ефектів (слайд-шоу), текстовий вміст презентації, нотатки доповідача, а також роздатковий матеріал для аудиторії, що зберігається в одному файлі - це, ... Складіть слова із букв: ЕЗЕПРНТІЯЦА МЬТУЛИМЙАНЕДІ МУЛЬТИМЕДІЙНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ |
5. Організація, яка за певну плату надає доступ до мережі Internet, це ... Складіть слово із букв: ЕРОДВРЙАП
ПРОВАЙДЕР |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Розміщена на носіях велика кількість взаємозв’язаних і структурованих певним чином даних з певної галузі: А. таблиця; Б. текстовий документ; В. база даних; Г. всі відповіді вірні. |
6. Структура бази даних, де реалізується зв’язок між даними "Один-до-одного": А. ієрархічна; Б. мережева; В. реляційна; Г. немає правильної відповіді. |
6. Які не існують типи баз даних?
А ієрархічна Б. базова В. мережева Г. реляційна. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Достатній рівень. Кожне питання оцінюється в 1,5 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Структура слайду електронноїпрезентації. Використанняпрезентацій в професійнійдіяльності. |
7. Які інформаційні ресурси Ви будете використовувати для пошуку роботи. |
7. Перелічте основні елементи системного блоку.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Високий рівень. Питання оцінюється в 3 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Дайте характеристику інформаційним технологіям в навчанні. Вкажіть основні переваги.
|
9. Наведіть приклади використання комп’ютерної мережі (Інтернет) в професійній діяльності. Охарактеризуйте основні переваги. |
9. Охарактеризуйте функції автоматизації, які можливо використовувати в Вашій професійній діяльності. Вкажіть на основні переваги.
|
Термін виконання завдання – 45 хвилин
Завдання № 3
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
I варіант |
II варіант |
III варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Початковий рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Що з переліченого не входить до класифікації інформаційних систем за масштабом використання? А. глобальні; Б. автоматизовані; В. одиночні, Г. групові. |
керування яким здійснюється без участі людини, називається: А. ручним; Б. автоматизованим; В. автоматичним; Г. глобальним. |
1. Що з переліченого не входить до класифікації інформаційних систем за ступенем автоматизації? А. ручні; Б. автоматичні; В. автоматизовані; Г. корпоративні. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Абсолютна адреса комірки позначається... А. $В$1 Б. %1В В. &1&2 Г. !D!D |
2. Рядки таблиці позначаються… А. Символами; Б. арабськими цифрами; В. літерами; Г. римськими цифрами. |
2. Формула починається зі знаку … А. => ; Б. := ; В. : ; Г. = . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
вставити такі елементи:
А. звукозаписи; Б. фотографії; В. музичні редактори; Г. відеокліпи.
|
3. В якій вкладці задаються поля та орієнтація сторінки?
А. вкладка Розмітка сторінки; Б. вкладка Вставлення; В. вкладка Основне; Г. вкладка Файл.
|
3. Відформатований певним чином документ-заготовка, який зберігається в окремому файлі та використовується як основа для створення нових документів певного типу – це…
А. примітка; Б. колонтитул; В. шаблон ; Г. текст. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Що означає знак Складіть слова із букв: ВЦТАКНКСУВФАІЇ ВСТАВКА ФУНКЦІЇ
|
4. Клавіша введення результату для обчислення формули
Складіть слово із букв: RETNE ENTER |
починається зі знаку "=" називається... Складіть слово із букв: МФАЛУОР ФОРМУЛА |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Яка інформація не потрапляє в буфер обміну? А. виділена і скопійована; Б. та, яку не виділили перед вирізанням або копіюванням; В. та, що вирізана інструментом «Ножиці» панелі інструментів; Г вирізана. |
5. Вказати , що не відноситься до базової структури алгоритмів: А. лінійний; Б. циклічний; В. порядковий; Г. розгалужений. |
5 Алгоритм записаний мовою програмування, називається…
А. програма; Б. алгоритмічна мова; В. схема; Г. задача. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Вказати розширення файлу бази даних: А. .xls; Б. .bmp; В. .mdb; Г. .doc.
|
6. Спеціальний пакет програм, що забезпечує створення, супроводження і використання баз даних багатьма користувачами це ... А. СУБД; Б. УБД; В. БД ; Г. СУБІ. |
6. Якого об'єкту не містить файл бази даних Access?
А. таблиці; Б. форми; В. запити; Г. слайди. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Достатній рівень. Кожне питання оцінюється в 1,5 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Які пристрої ПК призначені для введення інформації? |
7. Укажіть основні властивості модему. |
7. Які пристрої ПК призначені для виведення інформації? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Установіть відповідність між службами (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
протоколу (1- 4) і служби ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність типу доменних імен: (1- 4) їх назвам ( А –Д):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Високий рівень. Питання оцінюється в 3 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Перелічте та розкрийте основні функції автоматизації на виробництві. |
9. Наведіть приклади автоматизації, які можливо використовувати в Вашій професійній діяльності. Охарактеризуйте переваги та недоліки. |
9. З якими формами нових інформаційних технологій вам приходилося мати справи? Відзначте їхні позитивні сторони і можливі недоліки. |
Термін виконання завдання – 45 хвилин
Завдання № 4
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
I варіант |
II варіант |
III варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Початковий рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Яку роль грає людина в автоматичному виді керування в системах АСУ: А. основну, виконує сам керування; Б. працює в режимі порадника; В. не втручається в режим керування, так як ПК сам виконує функції керування.
|
1. Широке використання у виробничих процесах автоматичного й автоматизованого устаткування це: А. роботизація виробництва; Б. механізація виробництва; В. електрифікація виробництва; Г. автоматизація виробництва.
|
1. Якщо керування (управління) обладнанням здійснює людина, то це керування (управління): А. ручне; Б. автоматичне; В. автоматизоване; Г. технічне.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Як задати табуляцію?
А. Абзац - Табуляція...; Б. Стилі - Табуляція...; В. Табуляція... – Абзац; Г. Шрифт - Табуляція... |
2. Процес перетворення зовнішнього вигляду тексту це... А. виділення тексту; Б. форматування тексту; В. копіювання тексту; Г. зміна тексту. |
2. Як скопіювати виділений текст з допомогою комбінації клавіш клавіатури? А. Ctrl+C; Б. Ctrl+V; В. Ctrl+X; Г. всі відповіді вірні |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Стовпчик у Microsoft Access називається...
А. клітинка; Б поле ; В. вертикаль Г. рядок. |
3. Програма Microsoft Access призначена для ... А. створення комп'ютерних баз даних; Б. створення таблиць; В. створення графічних файлів; Г. створення буклетів.
|
3. Рядок у Microsoft Access називається... А. запис; Б поле; В. горизонталь; Г. рядок.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Набір правил і угод для обміну інформацією між комп'ютерами в мережі це... Складіть слово із букв: ЛПРКООТО ПРОТОКОЛ |
4. Мережа, що об’єднує комп'ютери по всьому світу називається... Складіть слово із букв: БОАГНЬАЛЛ ГЛОБАЛЬНА |
4. Як називається комп'ютер в мережі, що використовує ресурси? Складіть слово із букв: ЄЛКІНТ КЛІЄНТ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Діаграма створюється командами з вкладки:
А. Основне ; Б. Вставлення; В. Файл; Г. Формули. |
5. Для обрахунку добутку чисел в комірках А1 та В1 в комірці С1 необхідно ввести формулу:
А. =В1+А1; Б. =А1/В1; В. =А1*В1; Г. А1*В1=. |
5. Як позначається діапазон комірок?
А. С3:Р7; Б. В2-С12; В. А1/А10; Г. К1;Т5. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Презентація Microsoft РоwerPoint складається з елементів: А. лист; Б. слайд; В. аркуш; Г. картинка.
|
6. Відео та аудіо додаються у вкладці ...
А. Вставлення; Б. Файл; В. Показ слайдів; Г. Переходи.
|
6. Спосіб організації тексту, графіки чи інших даних, у якому елементи даних пов'язані між собою посиланнями, це... А. довідник; Б. гіпертекст; В. зв'язок; Г. гіперзвук. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Достатній рівень. Кожне питання оцінюється в 1,5 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Що таке Провайдер?
|
7. Що таке Сервер? |
7. Що таке електронна пошта? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Установіть відповідність між функцією (1- 4) та її записом ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між знаком (1- 4) та її записом ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Високий рівень. Питання оцінюється в 3 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Що являє собою автоматизована система керування технологічними процесами ? |
9. Охарактеризуйте загальні можливості АСУП «Ресторан»
|
9. Охарактеризуйте автоматизацію як напрям розвитку техніки й технологій. |
Термін виконання завдання – 45 хвилин
Завдання № 5
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
I варіант |
II варіант |
III варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Початковий рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Укажіть, де не використовуються інформаційні технології: А. виготовлення фото; Б. розробка дизайну приміщення; В. дегустування ароматів.
|
1. Укажіть, де не використовуються інформаційні технології: А. виготовлення фото; Б. розробка розкладу руху поїздів; В. візуальний огляд обладнання. |
1. Практичне впровадження досягнення автоматики в практику для вирішення конкретних завдань управління технологічними процесами: А. роботизація; Б. автоматизація; В. механізація.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Візуальна, текстова, звукова, закодована, нюхова - це ...
А. форми існування iнфоpмацiї; Б. властивості інформації; В. типи інформації; Г. форми збереження інформації.
|
2. Щоб швидко відправити звіт про виконану роботу з відеороликом потрібно скористуватися послугами: А. пошти; Б. «Нової пошти»; В. електронної пошти; Г. телеграфу. |
2. Комп’ютер працює згідно:
А. програми; Б. електроенергії; В. інтернету; Г. схеми. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Програмні засоби, які забезпечують створення, редагування та форматування простих і комплексних текстових документів: А. табличні процесори; Б текстові процесори; В. графічні редактори; Г. всі відповіді вірні. |
3. Текстовий процесор, призначений для створення професійно оформлених текстових документів різної складності:
А. Microsoft Word; Б. Microsoft Excel; В. Microsoft Access; Г. Блокнот. |
3. Вказати призначення програми MS WORD:
А. текстовий процесор; Б. графічний редактор; В. музичний редактор; Г. табличний процесор.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
взаємозв'язаної інформації з певної предметної області це... Складіть слова з букв: АДХИАНБАЗ БАЗА ДАНИХ |
4. Це основний об'єкт бази даних, призначений для збереження даних Складіть слово з букв: ЦЛАБЯИТ ТАБЛИЦЯ |
4. Об'єкт, що вибирає дані з таблиць згідно з умовами, що задаються Складіть слово з букв: ПТИАЗ ЗАПИТ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Скільки аркушів може бути в книзі, створеній табличним процесором?
А. 3; Б. 65536 В. 256 Г. 1 |
знаки ######, то що це означає?
А. текст не вміщається в задану ширину клітинки; Б. ввели ###### В. неправильне число; Г число не вміщається в задану ширину клітинки.
|
5. Що відображається в комірці після введення до неї формули і натиснення клавіші ENTER? А. результат обчислення по формулі; Б. адреса клітинки; В. формула; Г. формула і результат обчислення формули. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Укажіть назву принтера, до якого організовано спільний доступ:
А. локальний; Б. мережний; В. місцевий; Г. глобальний.
|
6. Чому дорівнює 1 кілобайт?
А. 8 біт; Б. 10 біт; В. 1024 байти; Г. 1000 байтів.
|
6. Як називаються програми, котрі керують роботою пристроїв ПК?
Г. текстові процесори.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Достатній рівень. Кожне питання оцінюється в 1,5 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Для чого призначениймультимедійний проектор? |
7. Для чого призначений ярлик об’єкта? |
7. Буфер обміну, його властивості та призначення. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Установіть відповідність вкладок (1- 4) і команд ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність вкладок (1- 4) і команд ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність вкладок (1- 4) і команд ( А –Д):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Високий рівень. Питання оцінюється в 3 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Які питання ефективного обліку дозволяє вирішити автоматизована система управління підприємством громадського харчування |
9. Наведіть приклади використання інформаційних технологій для обліку, калькуляції та звітності на підприємствах громадського харчування. |
використання MS Excel під час вирішення галузевих, професійних задач |
Термін виконання завдання – 45 хвилин
Завдання № 6
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
I варіант |
II варіант |
III варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Початковий рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Піктограма Microsoft Word має вигляд: А. Б. В. Г. |
1. Піктограма Microsoft Excel має вигляд: А. Б. В. Г. |
1. Піктограма Microsoft PowerPoint має вигляд: А. Б. В. Г. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Як позначаються стовпці електронної таблиці? А. римськими цифрами; Б. латинськими літерами; В. арабськими цифрами; Г. грецькими літерами.
|
створює табличний процесор? А. таблиця ; Б. аркуш; В. книга; Г. клітинка
|
2 Які дані не можуть міститися в клітинці табличного процесора? А. текст; Б. формула; В. картинка; Г. діаграма.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Адрес електронної пошти містить символ: А. # Б. & В. @ Г. $
|
3. Повідомлення, які приходять попадають в папку... А. вхідні; Б. чернетки; В. вихідні; Г. вчорашні.
|
3.За допомогою чого повідомлення знаходить свого адресата? А. електронної адреси; Б. поштової адреси; В. домашньої адреси; Г за допомогою протоколу ТСР/ІР.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Які види списків є в текстовому редакторі Word? А. марковані та багаторівневі; Б. багаторівневі та нумеровані; В. нумеровані, марковані та багаторівневі; Г. нумеровані та марковані.
|
4. Як називається рисунок або зображення, які використовуються в Microsoft Word? А. сторінка Б. текстовий об'єкт В. таблиця Г. графічний об'єкт
|
4. Як називається текст оформлений за допомогою текстового редактора? А документ; Б. текстовий документ; В. відредагований текст; Г. файл.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Укажіть тип діаграми, яку зображено на малюнку
А гістограма; Б. кругова; В. лінійчата.
|
5. Укажіть тип діаграми, яку зображено на малюнку
А гістограма; Б. кругова; В. лінійчата.
|
5. Укажіть тип діаграми, яку зображено на малюнку
А графік; Б. кругова; В. лінійчата.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Керування може здійснюватися безпосередньо людиною, і тоді воно називається … А. автоматичним керуванням ;
В. автоматизованим.
|
6. Керування може здійснюватися і без участі людини, і в такому разі воно називається… А. автоматичним керуванням ;
В. автоматизованим.
|
6. Якщо керування здійснюється за частковою участю людини, то таке керування називається … А. автоматичним керуванням ;
В. автоматизованим.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Достатній рівень. Кожне питання оцінюється в 1,5 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Склад програмного забезпечення інформаційної системи. |
7. Укажіть сфери застосування ПК.
|
7. Особливості та переваги дистанційного навчання. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Високий рівень. Питання оцінюється в 3 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Охарактеризуйте принцип роботи АСУП «Ресторан» для комплексної автоматизації оперативного обліку на підприємствах громадського харчування. |
9. Використання електронних енциклопедій кухарської майстерності, галузевих web- сайтів в Вашій професійній діяльності. |
переваги роботи АСУП «Ресторан» для автоматизації ресторанного бізнесу. |
Термін виконання завдання – 45 хвилин
Завдання № 7
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
I варіант |
II варіант |
III варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Початковий рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Збереження документа виконується за допомогою інструмента: А. Б. В. Г. |
1. Відкриття документа виконується за допомогою інструмента: А. Б. В. Г. |
1. Створення нового документа виконується за допомогою інструмента: А. Б. В. Г. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Основна частина презентації, що містить різні об’єкти, називається…
|
2. Сукупність слайдів, зібраних в одному файлі, утворюють …
|
2. Клавіша F5 в програмі Power Point здійснює команду …
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. За допомогою клавіші Delete можна вилучити символ, який знаходиться.... А. зліва від курсора; Б. справа від курсора; В. зверху над курсором; Г. знизу під курсором
|
3. За допомогою клавіші BackSpase можна вилучити символ, який знаходиться... А. зліва від курсора Б справа від курсора В. знизу під курсором Г. зверху над курсором
|
3. Для введення тексту з нового рядка слід натиснути клавішу... А. Shift Б Ctrl В. Enter Г. Alt
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Які основні ідеї покладені в основу ЕТ? А. спрощення розрахунків; Б. полегшення режиму роботи мікропроцесора; В. прискорення введення і редагування тексту; Г. обробка фотозображень.
|
4. Табличним процесором називають програму, що призначена для: А. підготовки документа будь-якої складності; Б. створення електронних таблиць і маніпулювання їхніми даними; В. збереження і обробки великих масивів числових даних; Г. обробки текстових документів.
|
4. Адреса клітинки електронної таблиці – це А. ім’я, що складається з імені стовпця і номера строки; Б. адрес машинного слова оперативної пам’яті, відведеного під клітинку; В. ім’я, що складається з номера стовпця і номера строки; Г. ім’я, що складається з довільної послідовності символів.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Якого типу даних у БД Access не існує: А. грошовий; Б. символьний; В. числовий; Г текстовий. . |
5. Для створення зв'язків між таблицями застосовується.. А. звичайне поле; Б. об'єднання; В. злиття; Г ключове поле. |
5. Якого виду запиту не існує?
А запити на проектування; Б. перехресні запити; В. на обчислення; Г. на вибірку. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В. циклічний |
6. Алгоритм, в якому при кожному його виконанні деякі команди будуть виконуватися, причому кожна по одному разу, а деякі — виконуватися не будуть - це ….
|
6. Алгоритм, що складається з команд, які можуть виконуватися більше одного разу - це…
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Достатній рівень. Кожне питання оцінюється в 1,5 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 Види доступу до Інтернету. |
7. Типи мережних топологій. |
7. Адресація в Інтернет. Основні поняття та характеристика. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Високий рівень. Питання оцінюється в 3 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Дайте характеристику інформаційним технологіям в навчанні. Вкажіть основні переваги.
|
9. Наведіть приклади використання комп’ютерної мережі (Інтернет) в професійній діяльності. Охарактеризуйте основні переваги. |
9. Охарактеризуйте функції автоматизації, які можливо використовувати в Вашій професійній діяльності. Вкажіть на основні переваги.
|
Термін виконання завдання – 45 хвилин
Завдання № 8
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
I варіант |
II варіант |
III варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Початковий рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А. Б.
В. Г.
|
має вигляд:
А. Б.
В. Г.
|
1. Піктограма браузера Mozilla- Firefox має вигляд: А. Б.
В. Г.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Який вигляд має маркер автозаповнення?
А. товстий «плюс»; Б. маленький чорний «плюс»; В. прямокутна рамка; Г. маленький квадратик.
|
ввести 2, а в другу 4, протягнути спільний маркер заповнення вниз, то яке число буде скопійовано в наступну комірку?
А. 4 ; Б. 5 ; В. 6 ; Г. 0.
|
А , (Кома); Б. _(підкреслення); В. / (Слеш); Г. . (Крапка).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Яке програмне забезпечення належить до систем опрацювання текстів?
А. PowerPoint; Б. Word; В. Excel; Г. Paint.
|
3. Укажіть мінімальний текстовий об'єкт документа
А. слово; Б. символ; В. речення; Г рядок.
|
3. Яка операція не застосовується для редагування тексту?
А. друк тексту; Б. видалення в тексті невірно набраного символу; В. вставка пропущеного символу; Г заміна невірно набраного символу.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Який тип діаграм доцільніше використовувати для порівняння кількості учнів у різних групах? А. гістограма; Б. кругова; В. графік; Г. пірамідальна.
|
4. Що відбудеться з діаграмою, якщо змінити вихідні дані? А. залишиться без змін; Б. зміниться відповідно до нових даних; В. не буде відображатися; Г. відобразиться запит на зміну.
|
4. Майстер діаграм виконує функції: А. керує процесом обчислення; Б. керує процесом створення діаграм; В. виконує функції прогнозування процесів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Великі обсяги однотипної інформації, доступ до якої мають різні користувачі, називаються А. таблиці; Б. бази даних; В. презентації; Г. електронні таблиці. |
2. Оберіть назву основного об’єкта для збереження даних у реляційних БД: А. таблиця; Б. поле; В. комірка; Г. запис. |
4. Які програми призначені для роботи з базами даних?
А. СУБД; Г. АСУ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Програма, яка перетворює у файлі дані з одного формату на інший А. конвертер Б. програвач Windows Media В. кодек Г. транслятор |
6. Програма, яка містить набір інструментів, за допомогою яких опрацьовують відео файли на комп’ютері А програвач мультимедіа; Б відео редактор; В. Windows Media; Г. музичний редактор |
6. Сукупність технічних умов, які повинні бути забезпечені розробниками пристроїв для успішного узгодження їх роботи з іншими пристроями: А. порядок ; Б. сервер; В. протокол; Г. процесор.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Достатній рівень. Кожне питання оцінюється в 1,5 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Укажіть в якій системі числення кодується інформація в комп’ютері. |
7. Види інформації та її зберігання різними засобами. |
7. Дати аналіз різним видам пам’яті комп’ютера. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Високий рівень. Питання оцінюється в 3 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Перелічте та розкрийте основні функції автоматизації на виробництві. |
9. Наведіть приклади автоматизації, які можливо використовувати в Вашій професійній діяльності. Охарактеризуйте переваги та недоліки. |
9. З якими формами нових інформаційних технологій вам приходилося мати справи? Відзначте їхні позитивні сторони і можливі недоліки. |
Термін виконання завдання – 45 хвилин
Завдання № 9
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
I варіант |
II варіант |
III варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Початковий рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Зображення топології мережі під назвою КІЛЬЦЕ має вигляд: А. Б.
В. Г. |
1. Зображення топології мережі під назвою ШИНА має вигляд:
А. Б.
В. Г. |
1. Зображення топології мережі під назвою ЗІРКА має вигляд:
А. Б.
В. Г. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. При наборі тексту одне слово від іншого відділяється...
А. крапкою; Б. комою; В. пропуском; Г. двокрапкою. |
2. Яку клавішу використовують для фіксації режиму великих літер? А. Insert; Б. Delete; В. Enter; Г. Caps Lock. |
2. Скільки пропусків потрібно вводити між словами?
А. 1 Б. 2; В. 3; Г. 4. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Програма Power Point призначена для:
А. малювання; Б. створення рефератів; В. демонстрації проектів, виступів. |
3 . Програма для створення буклетів це:
А. Microsoft PowerPoint; Б. Microsoft Word; В. Microsoft Publisher.
|
3. Програма для створення відеороликів це:
А. Microsoft Publisher; Б. Microsoft Excel; В. Movie Maker.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Організовану сукупність структурованих даних у визначеній предметній галузі називають: А. електронною таблицею; Б. маркованим списком; В. базою даних (БД); Г. програмою. |
4. Оберіть назву поля, яке не повторюється для будь – яких різних записів: А. ключове поле; Б. текстове поле; В. лічильник; Г. форматування. |
4. Записом реляційної БД називають: А. комірку таблиці; Б. рядок таблиці; В. назву поля таблиці; Г. стовпчик таблиці. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А. =A2*B2 Б. =A3*B3 В. =B2*C2 Г. =B3*C3
|
5. Яку формулу треба записати у клітинку С5 для обчислення суми чисел в клітинках від С1 до С4? А. =С1+С2+С3+С4; Б. =СУММ(С1:С4); В. =С1:С4 ; Г. С5=С1+С2+С3+С4.
|
5. Що відображається в комірці після введення до неї формули і натиснення клавіші ENTER? А. адреса клітинки; Б. результат обчислення по формулі; В. формула; Г. формула і результат обчислення по формулі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Практичне втілення досягнень автоматики в практику для вирішення конкретних завдань керування технологічними процесами - це…
|
6. Технічні процеси, спеціальним чином організовані для виробництва продукції, називаються …
|
6. Універсальна автоматизована машина, що запрограмована на виконання у виробничому процесі багатьох послідовних команд для здійснення рухових функцій, аналогічних функціям людини – це… А. конвеєр; Б. промисловий робот; В. комп’ютер.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Достатній рівень. Кожне питання оцінюється в 1,5 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Які інформаційні ресурси Ви будете використовувати для підвищення своєї професійної кваліфікації. |
7. Яку роль грає людина в автоматичному виді керування в системах АСУ? |
7. Для того, щоб перетворити документ з паперової в електронну форму, потрібен.... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Високий рівень. Питання оцінюється в 3 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Що являє собою автоматизована система керування технологічними процесами ? |
9. Охарактеризуйте загальні можливості АСУП «Ресторан» |
9. Охарактеризуйте автоматизацію як напрям розвитку техніки й технологій. |
Термін виконання завдання – 45 хвилин
Завдання № 10
для проведення комплексної контрольної роботи
з предмета «Інформаційні технології»
I варіант |
II варіант |
III варіант |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Початковий рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Піктограма Microsoft Access має вигляд: А. Б. В. Г. |
1. Піктограма Microsoft Excel має вигляд: А. Б. В. Г. |
1. Піктограма Microsoft Publisher має вигляд: А. Б. В. Г. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.. Основним документом Excel є:
А. записна книжка; Б. аркуш; В. робоча книга; Г. діаграма;
|
2. Яка комірка називається активною? А. кожна; Б. та, де знаходиться курсор; В. будь-яка; Г. заповнена.
|
2. По правому краю в комірці ЕТ вирівнюють: А. формули; Б. числа; В. текст; Г. функції.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Кнопка Пуск викликає :
А. системне меню; Б. головне меню; В. контекстне меню; Г. випадне меню.
|
3. Кнопка Reset системного блоку призначена для: А. ввімкнення ПК ; Б. вимкнення ПК; В. перезавантаження ПК; Г. роботи з текстом.
|
3. Як називається об’єкт, на якому міститься кнопка Пуск? А. головне меню; Б. панель задач; В. панель керування; Г. інша відповідь.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній рівень. Кожне питання має одну правильну відповідь, яка оцінюється в 1 бал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Як називається впорядкований набір речень, що відтворений на паперовому, електронному або іншому носії? А. текст; Б. об'єкт; В. символ; Г. рядок.
|
4. Як називається послідовність символів між лівим і правим полями сторінки? А. слово; Б. об'єкт; В. символ; Г. рядок.
|
4. За допомогою текстового процесора можна текстову інформацію... А. зберігати, отримувати та опрацьовувати; Б. тільки зберігати; В. тільки отримувати; Г. тільки опрацьовувати. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Які дії виконує Майстер діаграм на першому кроці? А. визначає джерело даних; Б. встановлює параметри діаграми; В. вибір типу діаграми; Г. задає розміщення діаграми.
|
діаграм на другому кроці? А. визначає джерело даних; Б. встановлює параметри діаграми; В. вибір типу діаграми; Г. задає розміщення діаграми.
|
5. Які дії виконує Майстер діаграм на четвертому кроці? А. визначає джерело даних; Б. встановлює параметри діаграми; В. вибір типу діаграми; Г. задає розміщення діаграми.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Програми, що дозволяють при роботі використовувати різноманітні форми обробки інформації: текст, графіку, мультиплікацію це:
А. мультимедіа програми; Б. музичні редактори; В. автоматизовані системи управління.
|
6. Технології, призначені за допомогою комп’ютера інтегрувати, опрацьовувати й одночасно відтворювати різноманітні типи сигналів, різні середовища, засоби та способи обміну даних різних типів: текстових і графічних, відео та звукових, тощо… А. технології звукозапису; Б. конвертер; В. мультимедіа; Г. музичний редактор.
|
6 . Комп’ютерна графіка — це…
А графіка, яка обробляється й відображається засобами обчислювальної техніки; Б. графіка, створена за допомогою графічних примітивів; В. графіка, створена за допомогою кривих і ламаних.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Достатній рівень. Кожне питання оцінюється в 1,5 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Пошукові сервери, їх призначення та характеристика. |
7. Прикладне програмне забезпечення ПК. Основні вимоги та характеристики. |
7. Класифікація комп’ютерних мереж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
8. Установіть відповідність між кнопками (1- 4) та їх призначенням ( А –Д):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Високий рівень. Питання оцінюється в 3 б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Які питання ефективного обліку дозволяє вирішити автоматизована система управління підприємством громадського харчування |
9. Наведіть приклади використання інформаційних технологій для обліку, калькуляції та звітності на підприємствах громадського харчування. |
9. Наведіть приклади використання MS Excel під час вирішення галузевих, професійних задач |
Термін виконання завдання – 45 хвилин