Тест. ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ

Про матеріал
ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ УЧНЫВ 9-ИХ КЛАСІВ. Завдання мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна. Матеріал можна використовувати для проведення олімпіади із зарубіжної літератури.
Перегляд файлу

^ ОЛІМПІАДНІ ЗАВДАННЯ  ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ   9 КЛАС
 

^ Завдання мають по чотири варіанти відповідей,
із яких лише одна правильна

 

1 .Бароко у перекладі означає:
а) незвичайний, загадковий;
б) вітіюватий, складний;
в) вибагливий, принциповий;
г) дивний, химерний.
 

2. Який персонаж п'єси «Міщанин-шляхтич» висловлює думки Мольєра:
а) Ков'єль;
б) Люсіль;
в) Журден;
г) Клеонт.

3. Пан Журден залицяється до Доримени, тому що:
а) кохає її;
б) хоче викликати ревнощі у своєї дружини;
в) хоче стати дворянином;
г) це одне із завдань його вчителів.

4. У своїй творчості класицисти спиралися на:
а) фольклор;
б) античність;
в) Відродження;
г) Середньовіччя.

5.Вид драматичного твору, в якому життєві явища та характери зображуються у смішному вигляді, де засобами гумору та сатири висвітлюються негативні суспільні і побутові явища, називається:
а) комедія;
б) трагедія;
в) драма;
г) трагікомедія.

6.Установіть відповідність між героєм та його роллю у п’єсі:

а) Люсіль;                       1. Служанка в домі пана Журдена.
б Ніколь;                         2. Граф, закоханий в Дорімену.
в) Ков'єль;                       3. Дочка пана Журдена.
г) Дорант.                       4. Слуга Леонта  5. Коханий Люсіль.

 

 

7.Зробіть ідейно – художній аналіз поезії: тема, ідея, художні засоби, настрій.
Всі давні та прикрії співи,
Всі мрії тяжкії страшні –
Я хочу тепер поховати
Навіки в великій труні.
Чи знаєте ви, чого буде
Труна та велика й важка? –
Кохання моє в неї ляже

І вся моя туга тяжка. Г. Гейне «Книга пісень 

8.Людина зображується у мистецтві бароко як: 

а) суперечлива особистість, що веде напружене духовне життя, намагаючись віднайти сенс буття; 
б) наділена лише позитивними або негативними якостями; 
в) справжній християнин; 
г) людина, яка переконана в абсолютній владі монарха і Бога. 

9.Закон трьох єдностей у драматургії класицизму передбачає дотримання єдності: 
а) місця, часу, дії; 
б) часу, характерів, місця; 
в) дії, часу, героя; 
г) часу, місця, сюжету. 


10.Вкажіть хронологічні межі бароко: 
а) XVI – XVII ст.; 
б) XVII ст..; 
в) кінець XVI – серединаXVIII ст.; 
г) XV – XVIст. 

11.Автор твору «Мистецтво поетичне»:
а) Р. Декарт; 
б) Н. Буало; 
в) П. Корнель; 
г) Ж. Расін.

12.«Золота доба» римської культури – це епоха: 
а) Антонія; 
б) Нерона; 
в) Октавіана; 
г) Цезаря. 
 

13.Установіть відповідність між авторами та творами:
1 Шіллер                 А «Вересовий трунок»
2 Корнель                Б «Життя – це сон»;
3 Лафонтен              В «Рукавичка»
4 Стівенсон              Г. «Поетичне мистецтво»;
5 Буало                     Д «Зачумлені звірі».

14.Зробіть художній переклад поезії:
Ох, я нещасний! Ох, я безталанний!
Боже правий, змилостився,
Заміни на ласку гнів!

Чим тобі я завинив –
Тим хіба, що народився?
Безперечно, провинивсь я

Саме цим в очах твоїх.             П. Кальдерон «Життя – це сон»
 

docx
Додано
29 серпня 2020
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку