Контрольний тест містить різні типи завдань за перевірку рівня засвоєності знань учнів 10 класу за І семестр з інформатики, вивчаючи предмет на поглибленому рівні.
Підсумкова контрольна робота за І семестр
Учня (учениці) 10-_____ класу
___________________________________
Дата________________________________
Завдання 1 ( 10 балів) Заповніть пропущені слова:
1. Microsoft Excel - це ________________________________________________________
2. _________________________ – це графічний спосіб представлення інформації в Excel.
3. Файл Excel за замовчуванням називається _____________________________________
4. На перетинаннях рядків та стовпців утворюються _______________________________
5. Робочий аркуш Excel може містити _______________ рядків і ____________ стовпців.
6. A, B, C, D, E, F… – це назви ______________________ в табличному процесорі.
7. __________________ являє собою виділення певних записів, що задовольняють умові.
8. Запис формули в Excel починається знаком ____________________________________
9. Функція _____________ обчислює максимальне значення серед діапазону комірок та належить до групи ____________________________________________________________
10. Рядок, у якому відображується вміст комірок або введені формули, знаходиться у верхній частині вікна та називається ____________________________________________
Завдання 2 ( 11 балів). Виконайте тести:
1. В чому полягає особливість масивів?
2. Різновид лінійного списку, структура даних, яка працює за принципом "останнім прийшов - першим пішов"
3. Динамічна структура даних, що працює за принципом "перший прийшов - перший пішов"
4. Поняття одновимірний і двовимірний відносять до
5. Операції зі стеком push призначена для:
6. Операції зі стеком pop
9. Структура даних, у якій об’єкти розташовані у лінійному порядку, у якому цей порядок визначається індексами, порядок у зв’язному списку визначається вказівниками на кожен об’єкт, це
10. Структура даних, у якій кожна вершина має дві під вершини.
11. Числа, для представлення в яких в стандартних комп'ютерних типах даних не вистарчає к-ті двійкових розрядів називаються
Завдання 3. (7 балів) Встановити відповідності:
1. Встановіть відповідність між структурами і їх позначенням на мові Паскаль (4 бали):
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
А) Метод "бульбашки"; B) Метод прямого вибору; C) Шейкерне сортування.
|
1. Вибирається, напр., мінімальний елемент масиву і виконується його обмін з першим елементом таблиці. 1-й елемент вважається впорядкованим і процес повторюється для під масиву, починаючи з 2-го елементу…; 2) При послідовному проході по масиву порівнюються два сусідніх елементи. Якщо їх розміщення являється неправильним, виконується взаємообмін елементів; 3) На кожному наступному кроці змінюється напрям послідовного перегляду. На одному кроці «спливає» черговий найлегший елемент, а на іншому «тоне» черговий найважчий. |
Завдання 4 ( 8 балів). Виконайте дії:
1. Відсортуйте масив чисел методом Шейкерного сортування 11 26 8 68 47 36 4 9
2. Намалюйте бінарне дерево.
Таблиця оцінювання:
Завдання 1 |
Завдання 2 |
Завдання 3 |
Завдання 4 |
Всього |
Оцінка |
10 |
11 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-3 |
4-5 |
6-8 |
9-11 |
12-15 |
16-19 |
20-23 |
24-26 |
27-29 |
30-32 |
33-34 |
35-36 |