Особливості
підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників Анкета
1. Яким документом регламентується підвищення кваліфікації педагогічних працівників?
А. Законом України "Про освіту"
Б. Постанова Кабміну України від 21.08.2019 року за №800 "Порядок підвищення кваліфікації педпрацівників"
В. Наказ МОН від 24.01.2013 № 48 "Про затвердження Положення про підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів"
Г. всі відповіді правильні
2. Які існують форми підвищення кваліфікації?
А. інституційна
Б. дуальна
В. на робочому місці
Г. всі відповіді правильні
3. Строки оприлюднення орієнтовного плану підвищення кваліфікації на наступний календарний рік А. не пізніше 25 жовтня поточного року
Б. не пізніше 25 травня поточного року
В. не пізніше 25 грудня поточного року
Г. не пізніше 1 вересня поточного року
4. Рекомендований обсяг підвищення кваліфікації педпрацівника на рік
А. не менше 30 год
Б. довільна кількість
В. 150 год Г. 50 год
5. Обов'язковий обсяг підвищення кваліфікації педпрацівника на 5 років на кінець 2024 р. А. не менше 30 год
Б. довільна кількість
В. 150 год
Г. 100 год
6. Чи може самоосвіта зараховуватись як вид підвищення кваліфікації?
А. так, в будь якому випадку
Б. ні, ніколи
В. так, за певних умов
Г. так, якщо тривалість самоосвіти не менше 1 год
7. Що таке КВЕД?
А. Класифікація ведення електронної документації
Б. Контроль виконання електронної документації
В. Класифікація видів економічної діяльності Г. Код відомства електронного документообігу
8. На якому сайті перевіряється КВЕД?
А. Міністерство освіти і науки України
Б. Міністерство юстиції України
В. Міністерство охорони здоров’я України
Г. Міністерство соціальної політики України
9. Що робити, якщо ви вже отримали документ про підвищення кваліфікації, що не відповідає пункту 13 Постанови КМУ №800?
А. нічого не робити
Б. роздрукувати програму курсу та подати клопотання голові педагогічної ради для визнання підвищення кваліфікації
В. Звернутися із скаргою до адміністратора сайту
Г. Звернутися із скаргою до МОН
10. Яка частина від загальної кількості академічних годин для підвищення кваліфікації обов’язково має бути спрямована на вдосконалення знань, умінь і практичних навичок для роботи з учнями з особливими потребами?
А. не менше 30 %
Б. не менше 20 % В. не є обов’язковою
Г. не менше 10 %