Тестові завдання для перевірки предметних компетентностей учнів 5 класів з природознавства з теми "Чисті речовини та суміші". Місться тести з однією та декількома правильними відповідями, завдання на встановлення відповідності, вправи "Проблемне питання" та "Природничий диктант". Різноманітна форма тестових завдань дасть можливість якісно перевірити сформованість предмених знань з даної теми.
Тестовий контроль
Тема: Поняття про чисті речовини та суміші
Мета:
Знаннєвий компонент
Учні наводять приклади: чистих речовин і сумішей (2–3); використання сумішей
Діяльнісний компонент
пояснюють: відмінність чистих речовин – від сумішей;
описують за запропонованим планом речовини;
порівнюють речовини за ознаками;
застосовують знання для безпечного поводження з тілами й речовинами в ситуаціях повсякденного життя;
Ціннісний компонент
усвідомлюють важливість акуратності, ретельності і точності при фіксуванні даних;
обговорюють питання безпечного використання речовин;
Тестові завдання
Із запропонованих варіантів відповідей виберіть один правильний:
Б) дистильована вода; В) лід.
Б) алюміній; В) повітря.
Вставте пропущені слова:
Із запропонованих варіантів відповідей виберіть декілька правильних:
Встановіть відповідність:
1. Чисті речовини |
А) повітря, морська вода, срібло |
2. Суміші |
Б) дистильована вода, золото, алюміній |
|
В) граніт, молоко, нафта |
Агрегатні стани |
Приклади сумішей |
1. Твердий |
А) повітря, природний газ |
2. Рідкий |
Б) морська вода, пісок, одеколон |
3. Газуватий |
В) ґрунт, граніт, бетон |
|
Г) бензин, йогурт, чай |
Природничий диктант
Чисті речовини не містять ________________.
Якщо змішати дві і більше чистих речовин то утвориться _________.
Повітря, морська вода, пісок – це приклади _________ ________.
Парфуми, бензин, пральний порошок – це приклади _______ _______.
В природі сумішей ____________ ніж чистих речовин.
Проблемне питання
Вкажіть, які суміші ви використовуєте у повсякденному житті.