Тест "Природа влітку"

Про матеріал
Цей тест призначений для діагностики знань учнів 2 класу з теми "Природа влітку". Його використання допоможе вчителю оцінити рівень розуміння учнями основних ознак літа, змін у природі протягом цього періоду, а також важливих понять, пов’язаних із природоохоронною діяльністю. Основні цілі тесту: Перевірка знань про природні явища влітку. Завдання дозволяють з'ясувати, наскільки учні знають, як змінюється довжина дня і ночі, температура, активність тварин і рослин у літню пору. Визначення розуміння учнями сезонних змін у житті рослин та тварин. Учні мають вибрати ознаки літа, що покаже, як добре вони розуміють цикли розвитку живих організмів. Розвиток навичок спостереження і логічного мислення. Завдання на встановлення відповідності та вибір правильних ознак літнього періоду сприяють розвитку логічного мислення, уміння аналізувати і зіставляти факти. Формування екологічної свідомості. Питання про Червону книгу, заповідники та отруйні рослини допомагають дітям усвідомити важливість збереження природи, обмеження діяльності людини в певних зонах, і дають базові знання про небезпечні рослини. Підтримка навичок самооцінки. Останнє питання дає можливість учням оцінити свої зусилля та зрозуміти, наскільки їм було легко або складно виконати завдання, що також допоможе вчителю краще підготуватися до подальшого навчання. Загалом, тест допоможе вчителю визначити, які теми потребують додаткового опрацювання, а також стане корисним інструментом для розвитку знань та екологічної грамотності у дітей.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота «Природа влітку»

2 клас

1. Вибери правильне твердження

 

А) День улітку найдовший, а ніч - найкоротша

Б) День і ніч однакові за тривалістю

В) День улітку найкоротший, а ніч – найдовша

 

2. Вибери ознаки літа

 

А) Сонечко піднімається високо над горизонтом

Б) Цвітуть підсніжники ї проліски

В) Температура повітря висока

Г) Звірі роблять запаси кормів

Д) Достигають овочі та фрукти. Визріває майбутній урожай.

Е) З ікри жаб вилуплюються пуголовки

Є) На водоймах тане крига

Ж) Зміни в житті тварин (виводяться дитинчата)

 

3. Встановити відповідність між частинами прислів'їв

 

Бджоли раді цвіту,                                                              а зима з'їдає.

 

Літо запасає,                                                                        а осінь - насіння.

 

Літо дає коріння,                                                                 а люди літу

 

4.Написати назви літніх місяців

 

А) січень                                                    Б) грудень

В) вересень                                                Г) червень

Д) серпень                                                  Е) липень

Є) березень

 

5. Для якої тварини грунт є домівкою?

   

А)       https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/2140167/3061337/758349_1730387407.jpg                                                    Б)         https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/2140167/3061337/120446_1730387543.jpg

 

 

 В)       https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/2140167/3061337/629950_1730387630.jpg                                                           Г)        https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/2140167/3061337/988610_1730387684.jpg

 

 

6. "Хто мешкає у старому пеньку?"

 

А) клоп-черепашка                                           Б) богомал

В) воша                                                              Г) ківсяк

Д) мураха                                                           Е) москалик

Є) мокриця                                                        Ж) тарган

 

 

7. Чому звірі вчать своїх малят влітку?

 

А) В цей період тварини дуже рухливі

Б) Тварини линяют

В) У них достатньо корму для себе і свого потомства.

Г) Деякі тварини засинають

Д)  Вони  вчать їх самостійно добувати їжу, ховатися від хижаків і будувати собі житло.

                                       

 8. Які рослини називають отруйними?

 

 А) у яких містяться речовини, що не можуть спричинити хворобу або смерть;

 Б) невеликі соковиті плоди рослин;

 В) у яких містяться речовини, що можуть спричинити хворобу або смерть.

 

 9. Ягоди яких рослин отруйні?

 

А)  калина                                                           Б) бузина трав'яниста

 

Калина: Шукшинская - Интернет-магазин саженцев "Омский Садовод"                                                  https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/2140167/3061337/910681_1730389780.jpg

                                                                              

 В) обліпиха                        https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/2140167/3061337/985928_1730389934.jpg

 

10. Чому рослини і тварини потрапляють на сторінки Червоної книги?

 

А) Тому що, їх вид на межі вимирання. Коли залишається мало осіб цього виду. 

Б) Тому що, їх з'явилася занадто багато.

В) Тому що, вони населяють не всю планету

 

  

 11. До Червоної книги України занесено.

 

А) мати-й-мачуху                                                 Б) горицвіт весняний

В) калину                                                               Г) журавля сірого

Д) жука-короїда                                                    Е) дикого кабана

 

12. Територія дикої природи, де заборонено будь яку діяльність людини - це ...

 

А) заповідник

Б) парк

В) галявина

 

 13. Навіщо створили заповідники?

 

А) Для збереження природи.

Б) Для охоти на тварин

В) Для побудови туристичної бази

 

 

Оціни себе. Ці завдання були для мене:

А) Легкими

Б) Складними

В) Дуже складними

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 листопада
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку