Тест "РОБОТА Й ЕНЕРГІЯ"

Про матеріал
Диференцiйованi тестові завдання призначені для проведення тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Робота й енергія» курсу фізики 7-го класу. Завдання складається з двох варіантів, що містять завдання 4-х рівнів складності: початкового, середнього, достатнього та високого. Завдання тестові, де учневі необхідно вибрати правильну відповідь. Завдання 1-5 (початковий рівень) вимагають від учнів уміння розпізнавати явища, поняття, закони, розрізняти буквені позначення фізичних величин, виконувати найпростіші математичні операції. Завдання 6-8 (середній рівень) передбачають уміння розв’язувати типові задачі, обґрунтовувати їх розв’язання. Завдання 9-12 (достатній рівень) передбачають уміння застосовувати систему набутих знань у більш складних ситуаціях. Завдання 13-15 (високий рівень) передбачають вільне володіння матеріалом, уміння аналізувати зміст задач та розв’язувати їх оригінальним способом. Необхідність такої структури контрольних робіт викликана підготовкою до незалежного зовнішнього оцінювання з фізики, а також вимогами сьогодення. «В умовах впровадження системи зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень учнів учителям слід пожвавити роботу з навчання школярів шляхом виконання тестових завдань різної форми й різного ступеня складності, широко практикувати тестування як навчальний прийом та форму перевірки знань, умінь і навичок школярів» (Інструктивно-методичний лист МОН України).
Перегляд файлу

  Диференцiйованi  завдання з фізики для 7 класу

                             « РОБОТА Й ЕНЕРГІЯ»

 Диференцiйованi    тестові завдання призначені для проведення тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Робота й енергія» курсу фізики 7-го класу.

Завдання складається з двох варіантів, що містять завдання 4-х рівнів складності: початкового, середнього, достатнього та високого. Завдання тестові, де учневі необхідно вибрати правильну відповідь.

Завдання 1-5 (початковий рівень) вимагають від учнів уміння розпізнавати явища, поняття, закони, розрізняти буквені позначення фізичних величин, виконувати найпростіші математичні операції.

Завдання 6-8 (середній рівень)  передбачають уміння розв’язувати типові задачі, обґрунтовувати їх розв’язання.

Завдання 9-12 (достатній рівень) передбачають уміння застосовувати систему набутих знань у більш складних ситуаціях.

Завдання 13-15 (високий рівень) передбачають вільне володіння матеріалом, уміння аналізувати зміст задач та розв’язувати їх оригінальним способом.

Необхідність такої структури контрольних робіт викликана підготовкою до незалежного зовнішнього оцінювання з фізики, а також вимогами сьогодення.

«В умовах впровадження системи зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень учнів учителям слід пожвавити роботу з навчання школярів шляхом виконання тестових завдань різної форми й  різного ступеня складності, широко практикувати тестування як навчальний прийом та форму перевірки знань, умінь і навичок школярів» (Інструктивно-методичний лист МОН України).

На початку уроку учням роздаються завдання і карки відповіді, у яких вони позначають правильну відповідь на кожне запитання.

Прізвище та ім’я

Варіант

 

 

№ завдання

Варіанти відповіді

Кількість набраних балів

а

б

в

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

 

 

15

 

 

 

 

Загальній бал

Оцінка

 

 

 

Таблиця для оцінювання

Кількісь балів

оцінка

1

1

2

2

3-5

3

6-7

4

8-9

5

10-11

6

12-14

7

15-17

8

18-20

9

21-25

10

26-28

11

29-32

12

 

Тематичне оцінювання розраховане на 45 хвилин уроку. Для виконання завдань початкового рівня (1-5) достатньо 1 хв на 1 завдання (1*5=5 хв). На виконання завдань середнього рівня (6-8) – 2 хв на 1 завдання (2*3=6 хв). Для виконання завдань достатнього та високого рівнів (9-15). Залишається 36 хвилин, приблизно по 5 хвилин на кожне завдання.

 

 

Орієнтований критерій оцінювання навчальних досягнень:

 

Рівень

Вартість одного завдання  (у балах)

Початковий

1

Середній

2

Достатній

3

Високий

4

 

ВАРІАНТ 1

  1. На штучний супутник під час його руху навколо Землі по коловій орбіті діє сила тяжіння.Чи виконує ця сила роботу?

          а) Так;

          б) ні;

          в) інколи.

  1. Рухомий блок використовують тоді, коли хочуть:

    а) змінити напрям дії сили;

    б) одержати виграш у силі;

     в) одержати виграш у шляху.

  1. Назвіть одиницю роботи:

    а)Джоуль;

    б) Ньютон;

    в) Ват.

  1. Формула роботи має вигляд:

    а)А= Fs;

    б)N=Fυ;

    в) А=Nt.

  1. Яку енергію відносно землі має освітлювальний ліхтар, що висить на     стовпі?

    а) Кінетичну;

    б) потенціальну;

     в) Е=0.

  1. Яке з тіл має більшу кінетичну  енергію?

       3 кг       4м/с                           4 кг       3 м/с

I                                               II

 

     а) I;

     б) II;

     в) енергія однакова.

7.      Яку роботу виконав робітник, користуючись нерухомим блоком, якщо він витягнув 5 м мотузки, прикладаючи силу 30 Н?

   а) 6Дж;

   б) 120Дж;

   в) 150Дж.

8.     На яку висоту кран підняв сталеву балку довжиною 0,5 м і площею    поперечного перерізу 1000 см2 , якщо він виконав роботу 46 Дж?

    а) 12 м;

    б) 10 м;

     в) 9 м.

9.     Автомобіль масою 1 т, проїхавши 100 м за інерцією, зупинився. Чому дорівнює робота сили тертя, якщо ця сила складає 0,01 ваги машини?

а) 10 кДж;

б) 10 Дж;

в) 10 кДж.

10.   Камінь вільно падає з висоти 10м, маса якого 200г . Яка його кінетична енергія на висоті 5 м?

а) 100 Дж;

б) 10 Дж;

в) 50 Дж.

11.    Довжина меншого плеча важеля 5 см, а більшого – 30 см. На менше плече діє сила 500 Н. Яку силу потрібно прикласти до більшого плеча, щоб зрівноважити важіль?

               5 м                         30 м

 

 F

       

       50

а) 3 кН;

б) 500 Н;

в) 83 Н.

12.   Куля, що вилетіла зі швидкістю 600 м/с, долетіла до цілі зі швидкістю 500м/с. Маса кулі 0,02 кг. Яку роботу виконала сила опору?

а) 500 Дж;

б) 550 Дж;

в) 600 Дж.

13.   Насосом, що приводиться в дію двигуна потужністю 18 кВт, за 24 год з нафтової свердловини викачують 85 м2 нафти. ККД установки дорівнює 20%. Густина нафти – 780 . Яка глибина свердловини?

а) 300 м;

б) 600 м;

в) 478 м.

14.   Потнціаьна енергія стиснутої пружини дорівнює 100Дж.На яку відстань переміститься кінець пружини.якщо прикладаючи силу 200Н,енергія пружини менша на 20Дж.

а) 0.8м ;

б) 0.2м ;

в) 0.1м.

15.   Щоб пробити броню завтовшки 10мм,потрібно виконати роботу 8ДжЧи прб’є таку броню снаряд масою 0.15кг,що має швидкість 300м/с?Яка його кінетична енергія?

а) Проб’є,7кДж;

б) не проб’є,6750Дж;

в) не проб’є,7кДж .

 

ВАРІАНТ 2

  1. «Золоте правило»  механіка полягає у тому, що:

а) кожен простий механізм дає виграш у роботі;

б) виграш у роботі дають лише складні механізми;

в) жоден механізм не дає виграшу у роботі; у скільки разів виграємо у силі, у стільки ж програємо у відстані.

2.     Потужність – це:

а) енергія;

б) швидкість виконання роботи;

в) робота.

3.     Потужність залежить від швидкості:

а) ;

б)

в) Fv.

4.     Чи залежить величина потенціальної енергії від рівня (поверхні), стосовно якої ми визначаємо цю енергію?

а) Не залежить;

б) залежить;

http://5terka.com/images/fiz7resh/fiz7resh-148.jpgв) іноді.

5.    Відра з водою підвішені на блоках так, як показано на рисунку. Чи однакова у них потенціальна енергія, якщо вони перебувають у рівновазі?

а) так;

б) ні;

в) іноді.

6.     Яке з тіл має найбільшу потенціальну  енергію, якщо об’єми всіх тіл однакова?

      мідь                              цинк                               скло

а  б в

 h h h

 

а) мідь;

б) цинк;

в) скло.

7.     Кінетична енергія тіла – 2.5*10-3 Дж. Яка маса тіла, якщо воно рухається зі швидкістю 10м/с?

а) 50 кг;

б) 20 кг;

в) 2.5 кг.

8.     На скільки зміниться енергія тіла, якщо за горизонтального переміщення на 5 м на нього діяла сила 100 Н вздовж напряму переміщення тіла? (Силу тертя не враховувати.)

а) 300 Дж;

б) 450 Дж4

в) 500 Дж.

9.     Яка глибина криниці, якщо хлопчик витягнув відро масою 10 кг і при цьому виконав роботу 800 Дж?

а) 7 м;

б) 8 м;

в) 7.8 м.

10.   Пружинний пістолет розмістили на висоті 1 м над землею, зарядили кулькою масою 25 г і вистрілили в горизонтальному напрямі. Швидкість кульки дорівнює 6 . Чому дорівнювала механічна енергія кульки під час падіння на землю? (Опором повітря знехтували.)

а) 0,695 Дж;

б) 0,6 Дж;

в) 0,8 Дж.

11.    Агрегат, з’єднаний із трактором, має тяговий опір 33 250 Н. Під час роботи трактор розвиває середню швидкість 1,5. Яку роботу виконає трактор за 20 с? Яка його потужність?

а) 1 кДж, 5 кВт;

б) 1 МДж, 5 кВт;

в) 997,5 кДж, 49.9 кВт.

12.   Скільки води можна підняти із шахти завглибшки 350 м за 2 год роботи, якщо мотор має потужність 10 кВт, а ККД установки 50 %?

а) 9 м3;

б) 10 м3;

в) 8 м3.

13.   Вантаж якої маси можна підняти системою двох блоків (див. рис.)?

 

 

 

      F

 

 

 

a) 20 кг;

б) 24 кг;

в) 26 кг.

14.   Яка потужність парової турбіни, якщо швидкість свіжої пари 760, а відпрацьованої – 360 . Маса пари, що надходить до турбіни кожної години, 230 .

а) 14,3 кВт;

б) 15 кВт;

в) 15,3 кВт.

15.   За допомогою рухомого блока рівномірно піднімають вантаж, прикладаючи до кінця канату силу 100 Н. Маса блока – 2 кг, маса вантажу – 16,5 кг? Який ККД блока?

а) 60 %;

б) 82,5 %;

в) 75 %.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Інші матеріали
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
Розділ 4. Механічна робота та енергія
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку