Тест з теми «Інформаційні процеси та системи». Інформатика. 5 клас

Про матеріал
Дана розробка призначена для вчителів інформатики та вчителів-предметників, які в своїй педагогічній діяльності використовують тестові системи перевірки знань учнів. Оцінка, що виставляється за результатами тестування, відрізняється більшою мірою об'єктивністю і незалежністю від можливого суб'єктивізму вчителя. Стандартна форма завдань при цьому забезпечує оперативність у роботі й легкість підрахунку результатів. Основними перевагами тестової технології контролю знань є: • регулярне систематичне проведення тестового контролю знань на всіх етапах процесу навчання; • індивідуальний характер контролю; • поєднання тестової технології з іншими традиційними формами контролю знань; • об'єктивна оцінка контролю знань і виключення суб'єктивних оціночних суджень і висновків або упередженого ставлення до учня; • всебічність педагогічного тесту, що охоплює всі розділи навчальної дисципліни, забезпечує повну перевірку теоретичних знань, інтелектуальних і практичних умінь і навичок учнів; • проведення традиційного («паперового») і комп'ютеризованого (у локальній мережі) тестування; • облік унікальних особливостей кожної навчальної дисципліни, а так само – окремих її розділів з використанням сучасних методик і різних форм тестових завдань; • масове стандартизоване тестування; • застосування сучасної технології комп'ютерно-адаптивного тестування; • облік особистісно-орієнтованих особливостей специфічної вибірки досліджуваних, що вимагає застосування у відповідності з цими особливостями різної методики розробки тесту і тестових завдань; • однаковість вимог до всіх учнів, незалежно від їх навчальних досягнень; • висока змістовна валідність тестового контролю, заснована на включенні всіх дидактичних одиниць програми навчання в завдання тесту; • висока критеріальна валідність підсумкових атестаційних тестів; • надійність і ефективність тестового контролю; • виключення несумлінного ставлення випробовуваних до виконання письмових контрольних робіт; • стимулювання постійної роботи учнів шляхом раптового тестування; При грамотній і правильній організації тестовий контроль сприймається учнями як звичайний елемент навчального процесу і не викликає негативних емоцій.
Перегляд файлу

Дана розробка призначена для вчителів інформатики та вчителівпредметників, які в своїй педагогічній діяльності використовують тестові системи перевірки знань учнів.

Оцінка, що виставляється за результатами тестування, відрізняється більшою мірою об'єктивністю і незалежністю від можливого суб'єктивізму вчителя. Стандартна форма завдань при цьому забезпечує оперативність у роботі й легкість підрахунку результатів.

Основними перевагами тестової технології контролю знань є: 

      регулярне систематичне проведення тестового контролю знань на всіх етапах процесу навчання; 

      індивідуальний характер контролю; 

      поєднання тестової технології з іншими традиційними формами контролю знань; 

      об'єктивна оцінка контролю знань і виключення суб'єктивних оціночних суджень і висновків або упередженого ставлення до учня; 

      всебічність педагогічного тесту, що охоплює всі розділи навчальної дисципліни, забезпечує повну перевірку теоретичних знань, інтелектуальних і практичних умінь і навичок учнів; 

      проведення традиційного («паперового») і комп'ютеризованого (у локальній мережі) тестування; 

      облік унікальних особливостей кожної навчальної дисципліни, а так само – окремих її розділів з використанням сучасних методик і різних форм тестових завдань; 

      масове стандартизоване тестування; 

      застосування сучасної технології комп'ютерно-адаптивного тестування; 

      облік особистісно-орієнтованих особливостей специфічної вибірки досліджуваних, що вимагає застосування у відповідності з цими особливостями різної методики розробки тесту і тестових завдань; 

      однаковість вимог до всіх учнів, незалежно від їх навчальних досягнень;

      висока змістовна валідність тестового контролю, заснована на включенні всіх дидактичних одиниць програми навчання в завдання тесту; 

      висока критеріальна валідність підсумкових атестаційних тестів; 

      надійність і ефективність тестового контролю;

      виключення несумлінного ставлення випробовуваних до виконання письмових контрольних робіт;

      стимулювання постійної роботи учнів шляхом раптового тестування;

 

 

Тест з теми «Інформаційні процеси та системи»

Інформатика, 5 клас

 

Завдання #1 Запитання:

Укажіть на малюнку  факс

 

Вкажіть місце на зображенні:

 

 

Завдання #2 Запитання:

Укажіть, до яких інформаційних процесів належить:

 

Вкажіть відповідність для всіх 5 варіантів відповіді:

1)  передавання інформації

2)  зберігання інформації

3)  опрацювання інформації

4)  пошук повідомлень інформації

5)  захист інформації

__ відповідь учня на уроці

__ зйомка кінофільму

__ шифрування повідомлень;

__ ксерокопіювання

__ мислення

           

Завдання #3 Запитання:

Стаття про екскурсію із фотографіями, відео-кліп пісні, звуковий кінофільм, відеорепортаж по телебаченню, малюнок з підписом тощо. Цей спосіб подання повідомлень є 

 

Виберіть один з 6 варіантів відповіді:

1)  Графічний

2)  Відео

3)  Комбінований

 

Завдання #4 Запитання:

4)  Звуковий

5)  Текстовий

6)  Умовні сигнали

Повідомлення містять відомості про різноманітні

 

Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:

1)  події       4) процеси

2)  погоду    5) предмети

3)  явища

 

Завдання #5 Запитання:

Фрагменти німого кіно, документальні кадри без звуку тощо. Цей спосіб подання повідомлень є 

 

Виберіть один з 6 варіантів відповіді:

1)  Текстовий

2)  Числовий

3)  Графічний

4)  Відео

5)  Умовні сигнали

6)  Звуковий

 

 

Завдання #6 Запитання:  повідомлення, зафіксовані на певному носії та подані у виді, зручному для передавання й опрацювання людиною або пристроєм - це 

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  Дані        4) модем

2)  комп'ютер        5) факс

3)  Інформація

           

Завдання #7 Запитання:

Укажіть, де на малюнку зображено персональний комп'ютер

 

Вкажіть місце на зображенні:

 

 

 

Завдання #8 Запитання:

Повідомлення можуть зберігатися в пам’яті людини або тварини, а також на 

 

Зображення:

 

Виберіть декілька з 8 варіантів відповіді:


1)  тканині

2)  металі      

3)  кіно- і фотоплівці

4)  повітрі

5)  магнітних і оптичних дисках

6)  деревині

7)  флеш-картах

8)  папері


Завдання #9

 

Запитання:

де на малюнку  зображено візуальні повідомлення. Вкажіть місце на зображенні:

 

Завдання #10

 

Запитання:

Розповідь друга про заняття гуртка, оголошення по радіо, сигнали автомобіля, дзвінок на перерву, виконання музичного твору на фортепіано, сміх дитини тощо. Цей спосіб подання повідомлень є 

 

Виберіть один з 6 варіантів відповіді:

1)  Текстовий        4) Графічний

2)  Відео      5) Числовий

3)  Умовні сигнали         6) Звуковий

           

Завдання #11

 

Запитання:

Назвіть органи чуття, якими людина сприйняла, що:

 

Вкажіть відповідність для всіх 5 варіантів відповіді:

1)                Нюх

2)                Зір 3) Дотик

 

4)  Смак

5)  Слух

__ небо блакитне

__ цукерка солодка

__ музика гучна

 

Завдання #12

 

Запитання:

__ сіно пахуче

__ пісок теплий

Малюнки, картини, фотографії, дорожні знаки тощо. Цей спосіб подання повідомлень є 

 

Виберіть один з 6 варіантів відповіді:

1)  Числовий

2)  Відео

3)  Текстовий

4)  Звуковий

5)  Графічний

6)  Умовні сигнали

 

 

Завдання #13

 

Запитання:

Інформаційні процеси - це процеси...

 

Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:

1)  відтворення повідомлень    4)  пошуку повідомлень

2)  зберігання        5) опрацювання

3)  передавання

           

Завдання #14

 

Запитання:

Як називається пристрій, зображений на малюнку Зображення:

 

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  ігрова приставка        4) калькулятор

2)  фотоапарат      5) навігатор

3)  кишеньковий комп’ютер

 

Завдання #15

 

Запитання:

Людина сприймає повідомлення з навколишнього середовища за допомогою п’яти органів чуття: 

 

Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:

1)     зору       4) дотику 

2)     нюху      5) слуху 

3)     смаку

           

Завдання #16

 

Запитання:

Укажіть на малюнку мультимедійний проектор

 

Вкажіть місце на зображенні:

 

 

Завдання #17

 

Запитання:

Прозові та віршовані твори, листи, записки, листівки, смс-повідомлення тощо. Це спосіб подання повідомлень є 

 

Виберіть один з 6 варіантів відповіді:

1)  Числовий

2)  Графічний

3)  Відео

4)  Умовні сигнали

5)  Звуковий

6)  Текстовий

 

Завдання #18

 

Запитання: послідовність взаємопов’язаних дій, що тривають протягом певного часу називають 

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  процес    4) презентація

2)  розповідь         5) доповідь

3)  фільм

 

Завдання #19

 

Запитання:

Нові відомості, нові знання, які одержує людина на основі повідомлень, - …

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  це знання         4) це інформація

2)  це умовні сигнали     5) це відомості

3)  це жести

 

Завдання #20

 

Запитання:

Укажіть, де на малюнку зображено супер комп'ютер

 

Вкажіть місце на зображенні:

 

 

Завдання #21

 

Запитання:

Хитання головою на знак згоди, жести мови глухонімих, сигнали світлофора, сигнали семафорної азбуки на флоті тощо. Цей спосіб подання повідомлень є 

 

Виберіть один з 6 варіантів відповіді:

1)  Відео

2)  Графічний

3)  Числовий

4)  Звуковий

5)  Текстовий

6)  Умовні сигнали

Завдання #22

 

Запитання:

Запис математичних формул, рівнянь, їх розв’язань, ноти, запис ходів партії шахів, азбука Морзе, шрифт Брайля для сліпих тощо. Цей спосіб подання повідомлень є 

 

Виберіть один з 6 варіантів відповіді:

1)  Спеціальні позначення

2)  Відео

3)  Графічний

4)  Звуковий

5)  Числовий 6) Умовні сигнали

 

Завдання #23

 

Запитання:

Для роботи з даними використовують

 

Виберіть декілька з 9 варіантів відповіді:

1)     комп’ютери

2)     факси 3) телефони, диктофони

4)     плеєра

5)     калькулятори

6)     автомобілі

7)     ігрові приставки

8)     навігатори

9)     фото- і кінокамера

pdf
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
3296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку